مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > روز مادر و هدایای پیشنهادی

روز مادر و هدایای پیشنهادی

0
(0)

مادر یکی از مهمترین افراد زندگی ما محسوب می شود ، تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه مهم ترین فرد زندگی تان را خوشحال کنید. و کادویی را به سپاس از عشقی که به شما ارزانی

داشته است در روز مادر ، به او تقدیم کنید؟ اگر مادر شما هم مثل مادر من باشد، احتمالا می گویدکه چیزی لازم ندارد. اما  این روز مادر می تواند بهانه ای باشد تا برای او محصولات مراقبت پوستی و آرایشی را هدیه دهیم که او معمولا برای خود نمی خرد.

در ادامه، بهترین کادوهایی که می توانید برای مادرتان بخرید و در این روز آن را شاد کنید را به شما پیشنهاد می دهیم.

مجموعه تونینگ کامل پوست از برند NUFACE GOLD TRINITY.

روز مادر و هدایای پیشنهادی

شما میتوانید از یک برند ارگانیک برای مادرتان محصولات مختلفی تهیه کنید پیشنهاد هفتادرنگ برند اومام است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

برند اومام یک برند ارگانیک دارای لوگو بایو است که برای افراد با حساسیتهای بالا مانند زنان باردار کودکان و افراد که نمیتوانند از محصولات شیمیایی استفاده کنند و ورزشکاران قابل استفاده است که شامل مرطوب کننده ها و ضد ترکها، رفع کننده سلولیت و افتادگی پوست است.

نام محصول: مرطوب کننده ومتعادل کننده چربی صورت اومام برای روز مادر

مرطوب کننده ومتعادل کننده چربی صورت اومام

مزیت‌ها:

_ایجاد رطوبت و آرامش پوست

_کنترل ترشح سبوم

_رفع جوش ها

_شفافیت  و سفت شدن پوست های شل

_قابل استفاده برای پوست های چرب،کم آب و حساس

_آبرسان

مرطوب کننده ومتعادل کننده چربی صورت اومام،کرم شب و فاقد چربی برای آبرسانی و تعادل چربی پوست مورد استفاذه قرار میگیرد و برای پوست های چرب،کم آب و حساس مناسب است.

این محصول برای مقابله با تغییرات هورمونی در دوران بارداری و بایسگی یا مواقع دیگر که باعث ایجاد عدم تعادل ترشح سبوم در پوست گردیده و ایجاد جوش های دوران بارداری یا تغییراتی نظیر تیرگی و لک میگردد وهمزمان خشکی هایی در بعضی  نواحی ایجاد میکند،مورد استفاده قرار میگیرد.

این کرم فاقد چربی،برای ایجاد تعادل در آب و چربی پوست،است به عنوان کرم شب برای پوست های چرب دهیدراته و مستعد جوش و حساس گزینه مناسبی است.

در حال حاضر این محصول برای دوستان هفتادرنگ با تخفیف ۶۵% ارائه میشود که میتوانید در بخش شگفت انگیزهای هفتادرنگ نحوه استفاده از این تخفیف را ببینید.

در کنار این محصول میتوانید  شوینده ها و میسلارواترها را هم به مادر و همسر خود هدیه دهید.

 

نام محصول:شیر فرم دهنده و سفت کننده بدن اومام

 

شیر فرم دهنده و سفت کننده بدن اومام

 

شیر فرم دهنده و سفت کننده بدن اومام برای سفت کردن پوست بدن بعد از جراحی های لاغری و زایمان و همچنین در بدنسازی بسیار مفید است.این محصول برای داشتن پوستی زیبا و سفت نیاز اصلی مادر بعد از زایمان می باشد و همچنین برای سفت کردن پوست بدن بعد از جراحی های لاغری و به عنوان سفت کننده پوست بدن در بدنسازان برای ایجاد Shape مناسب،بسیار مفید است.

شیر بدن،۱۰۰% طبیعی و دارای رایحه ی دلپذیر بوده و حاوی قوام نرم و غیر روغنی می باشد.

این محصول برای نرمی و زیبایی و بهبود ظاهر پوست بسیار توصیه میشود.هدیه ای بسیار مناسب برای مادران و همسر شماست

 

نام محصول:کنسانتره درمانی استرچ مارک اومام

کنسانتره درمانی استرچ مارک اومام

کنسانتره درمانی استرچ مارک اومام،ترمیم کننده و کوآک کننده برای ترمیم زخم ها و سوختگی های سطحی و اسکار جراحی سزارین و سایر جراحی ها قابل استفاده است.

این محصول با رایحه ی ملایم و خوشایند و بدون احساس چسبندگی ترمیم کننده بسیار قوی است و برای ترمیم زخم ها و سوختگی های سطحی بسیار مناسب است و همچنین قابل استفاده روی اسکار جراحی سزارین و سایر جراحی ها که باعث بهبود سریع و کامل آن میگردد .

همچنین بعد لیزر به عنوان ترمیم کننده قوی، سالم و ارگانیک استفاده میشود و باعث ۱۰۰% صافی پوست و انعطاف پذیری و بهبود ظاهر استرچ مارک  میشود.

 

نام محصول:روغن بدن ضد ترک و استرچ مارک اومام

 

روغن بدن ضد ترک و استرچ مارک اومام

 

.روغن بدن ضد ترک و استرچ مارک اومام کامل ترین و در عین حال سالم ترین راه پیشگیری استرچ مارک است و باعث بهبود انعطاف پذیری پوست میشود.

این روغن تغذیه کننده بدن،با مواد موثره قوی باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و در تغییرات سایز زیاد بدن مثل دوران بارداری یا کاهش و افزایش شدید وزن از ایجاد استرچ مارک ها جلوگیری میکند.این روغن ۱۰۰% طبیعی بوده و دارای رایحه ی ملایم و جذب سریع و بدون ایجاد چسبندگی است و مرطوب کننده و ترمیم کننده و آرامش بخش پوست بوده و باعث بهبود انعطاف پذیری پوست میشود.

خرید محصولات مراقبت از پوست از برندهای معتبر ایرانی و خارجی:

  • برند دکتر مورد مجموعه کاملی از محصولات در لاینهای مختلف برای پوسنهای مختلف دارد که میتواند هدیه اثر گذار باشد برای دیدن مشخصات محصولات دکتر مورد بر روی عکس زیر کلیک کنید و لازم به توضیح است داروخانه دکتر عبدالله زاده به مناسبت این روز محصولات این برند را با 10 درصد تخفیف عرضه میکند برای دریافت کد تخفیف به بخش پیشنهادات شگفت انگیز هفتادرنگ مراجعه کنید.

مورد

  • آیوما

هر یک دقیقه یک نفر در فرانسه، آیوما را جهت داشتن مراقبتی بی‌نظیر و منحصر به فرد انتخاب می‌کند.

در ۱۷ کشور پیشرفته جهان محصولات آیوما عرضه شده است. ۲۰ میلیون یورو هزینه تحقیقات این برند، در سال ۲۰۱۰ برای دست یافتن به بهترین فرمولاسیون دنیا بوده است.

۴۰.۲۵۷ فرمول ممکن برای درمان انحصاری توسط MA CRÈME محصولات زیبایی آیوما عملکرد بی‌نظیر محصولات، با اثربخشی فوق‌العاده، خواسته‌های شما را برآورده می‌کند.

برای دیدن مشخصات محصولات آیوما بر روی عکس زیر کلیک کنید و لازم به توضیح است داروخانه دکتر عبدالله زاده به مناسبت این روز محصولات این برند را با 10 درصد تخفیف عرضه میکند برای دریافت کد تخفیف به بخش پیشنهادات شگفت انگیز هفتادرنگ مراجعه کنید.

آیوما

  • ژونزک

شهر زیبا و تاریخی ژونزک در کشور فرانسه و در میان دو شهر Bordeaux و Cognac در ناحیه ( Haute- Saintonge) واقع شده است و آب معدنی ژونزک در سال ۱۹۷۹ در این منطقه کشف شد.

این مجتمع آب درمانی در سال ۱۹۸۶ در قلب کاتدرال Stone quarries بازگشایی شد و از آن زمان تا به حال، تعداد هزاران نفر برای بهره مند شدن از خواص این آب معدنی به این منطقه مراجعه کرده اند.

از ۴۰٫۰۰۰ سال پیش در ارتفاعات فات Auvergne در مرکز فرانسه، این آب مسیر طولانی را از میان لایه های زمین طی کرده و به مرور زمان از املاح معدنی ضروری و عناصر کمیاب مانند کلسیم، منیزیم، منگنز و سولفیدها و … غنی گشته است. مطالعاتی که طی سالیان بر روی هزاران نفر انجام شده نشان داده است که این آب تاثیرات بسزایی روی پوست دارد. املاح منحصر به فردی که در داخل این آب وجود دارند اثرات درمانی آب معدنی ژونزک را فراهم می سازند

لازم به توضیح است داروخانه دکتر عبدالله زاده به مناسبت این روز محصولات این برند را با 10 درصد تخفیف عرضه میکند برای دریافت کد تخفیف به بخش پیشنهادات شگفت انگیز هفتادرنگ مراجعه کنید.

روز مادر

  • لایسل

لازم به توضیح است داروخانه دکتر عبدالله زاده به مناسبت این روز محصولات این برند را با 10 درصد تخفیف عرضه میکند برای دریافت کد تخفیف به بخش پیشنهادات شگفت انگیز هفتادرنگ مراجعه کنید.

روز مادر

  • کازموسپت

روز مادر;لازم به توضیح است داروخانه دکتر عبدالله زاده به مناسبت این روز محصولات این برند را با 10 درصد تخفیف عرضه میکند. برای دریافت کد تخفیف به بخش پیشنهادات شگفت انگیز هفتادرنگ مراجعه کنید.

  • سپیژن: لازم به توضیح است داروخانه دکتر عبدالله زاده به مناسبت این روز محصولات این برند را با 10 درصد تخفیف عرضه میکند. برای دریافت کد تخفیف به بخش پیشنهادات شگفت انگیز هفتادرنگ مراجعه کنید.
  • گلینت: مجموعه محصولات مراقبت از مو گلینت هدیه مناسب برای روز  مادر میباشد.
  • لازم به توضیح است داروخانه دکتر عبدالله زاده به مناسبت این روز محصولات این برند را با 10 درصد تخفیف عرضه میکند. برای دریافت کد تخفیف به بخش پیشنهادات شگفت انگیز هفتادرنگ مراجعه کنید.

با تهیه و رزرو وقت برای انجام مراقبتهای کلینیکی هدیه متفاوتی برای روز مادر تهیه کنیم:

این مراقبتها شامل انجام انواع ماساژهای پوستی، لیزرهای جوانساز، پکیج جوانسازی طب سوزنی و تزیق بوتاکس و فیلرهای میباشند . میتوانید برحسب نیاز مادرتان برایشان تهیه کنید.

لازم به توضیح است مشاوران هفتادرنگ به مناسبت روز زن خدمات خود را با 10 و 20 درصد تخفیف ارائه میدهند. که برای دریافت کد تخفیف به بخش پیشنهادهای ویژه هفتادرنگ مراجعه نمایید.

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    مقالات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها