مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

0
(0)

11 مدل مو که با ریشه موهای رشد کرده بسیار شگفت انگیز به نظر می رسند

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده به شما معرفی خواهیم کرد .

آیا ریشه موهای تان مشخص می باشد ؟

اگر در دوران قرنطینه از کیت های رنگ موی خانگی استفاده نکرده باشید . احتمالا پاسخ تان به این سوال مثبت است. اگر این چنین است اصلا نیازی نیست درباره رنگ کردن ریشه موهای رشد کرده خود نزد یک آرایشگر حرفه ای استرس داشته باشید .

ریشه موهای مشخص و قابل مشاهده می توانند حتی به برخی از مدل موها شگفتی و جذابیت خاصی ببخشند، همان گونه که می توانند یک کوتاهی مو را بی نظیر جلوه دهند . به ما اعتماد کنید، روش های بیشتری از سبکی که بیلی آیلیش برای موهای خود به کار برده است، وجود دارد .

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده
سعی کنید تا ریشه موهای مشخص خود را با مدل موی مناسبی همراه کنید و زیبایی آن ها را دو چندان نمایید .
ریشه های مشخص و قابل مشاهده موهای شما می تواند یک موهبت باشد . از این رو بهتر است مدل کوتاهی موهای تان نیز از این امر پیروی نماید .
این توصیه ها را به یاد داشته باشید و در ادامه ما را همراهی کنید تا با مدل موهایی که می توانید با ریشه های رشد کرده موهای خود امتحان کنید، آشنا شوید .

 

بسیار صیقلی و صاف

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده
یک مدل گوجه ای همراه با موهای صیقلی و صاف می تواند مدل موی بسیار جذابی باشد تا ریشه موهای رشد کرده خود را با جان و دل بپذیرید . از این که از مقدار زیادی ژل مو استفاده کنید تا چنین برق و درخششی را ایجاد کنید، نترسید. همه چیز به زیبایی نمایان خواهد شد .

 

روی بخش های مختلف موهای خود کار کنید

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده
در اینجا می توانید مدل موی دهه 90 را با ریشه های مشخص موهای خود مدرن تر و جذاب تر کنید . کافی است یک مدل گوجه ای در بالای سر با موهای صاف و صیقلی ایجاد کنید . و قاب صورت خود را با دو قسمت از موهای تان (در دو طرف سر) بیشتر در معرض توجه قرار دهید .

فرقی ندارد چه تناژ هایی در رنگ موی شما دیده می شود، این مدل مو می تواند نظر هر کسی را به خود جلب نماید .

 

شلخته و بهم ریخته

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده
افرادی که موهای کوتاه تری دارند می توانند از این مدل موی زیبا الهام بگیرند . در این جا موهای دارای بافت زیبایی بوده و به صورت نامرتبی شکل گرفته اند، گویی باد موها را جا به جا کرده است . اجازه دهید تارهای موی تان در هر طرف که می خواهند، قرار داشته باشند . نکته جالب این مدل مو این است که تناسب این بهم ریختگی با ریشه های مشخص موها واقعا بی نظیر است .

گوجه ای در بالای سر

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده
یک مدل موی گوجه ای شلخته که درست در بالای سر قرار دارد می تواند مدل موی ساده و بی دردسری به نظر برسد . به تصویر بالا و مدل موی این سلبریتی دقت کنید، بافت موها هماهنگی جالبی با ریشه های رشد کرده موها ایجاد نموده است .

فرق موهای خود را قاب بگیرید

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده
از سنجاق های تزیینی مو استفاده کنید تا هر طرف فرق موهای خود را در جای خود ثابت نمایید . این مدل با موهای صاف و لخت می تواند جذابیت عالی را همراه با ریشه های رشد کرده موها در معرض نمایش بگذارد، اما هر بافت مویی یا هر نوع فرق سری نیز می تواند در این مدل مو جای داشته باشد .

 

مدل موی ظریف و زیبا

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

ریشه های نمایان و مشخص موها واقعا می توانند به مدل موهای جمع شده در بالای سر طراوت بیشتری بدهند . تنها کافی است بعد از پایان کار از یک اسپری و تافت مو استفاده کنید تا هم ظاهر مدل موی شما مدرن تر بوده و هم مدت زمان طولانی دوام داشته باشد .

وجود دسته های مختلف مو در اندازه های گوناگون در قاب صورت و هم چنین ریشه های رشد کرده موها واقعا هماهنگی حیرت انگیزی را به وجود می آورد .

 

مدل گوجه ای دوتایی

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

این مدل چه در بالای سر یا پایین سر باشد فرقی ندارد . در هر صورت بامزه است و اثبات می کند که اگر ریشه موهای تان مشخص و قابل مشاهده می باشد.  هیچ اشکالی ندارد، بلکه زیبایی مدل موی تان را دو چندان می کند .

 

مدل موی باشکوه و حیرت انگیز

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

سعی کنید تا از اکسسوری هایی برای ریشه موهای مشخص و رشد کرده خود استفاده کنید که با لباسی که پوشیده اید، هماهنگ می باشند . هدف در این جا پوشاندن ریشه ها نیست، بلکه زیباتر جلوه دادن آن ها می باشد .

 

موهای جمع شده در پشت سر

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

نگران این هستید که ریشه موها مشخص شده شما نامرتب دیده شود ؟ اگر از مدل گوجه ای در وسط پشت سر و یا پایین سر همراه با موهایی که اطراف صورت تان را قاب گرفته اند، به کار ببرید، هرگز دچار اشتباه نمی شوید .  این مدل بسیار مرتب و زیبا است و نیاز به کار خاصی ندارد .

 

فرق عمیق

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

سعی کنید تا موهای خود را صورت فرق یک طرفه در بیاورید و سپس ساقه موها را با بافت ها زیبا همراه کنید تا همه چیز عالی و بی نظیر دیده شود . این مدل مو که با ریشه های مشخص طرفدار بیشتری دارد، می تواند برای هر اندازه مویی به کار برود .

روی ریشه موها بیشتر کار کنید

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

مدلهای مو با ریشه موهای رشد کرده

یک مدل گوجه ای در بالا سر می تواند همه چیز را تغییر دهد . سعی کنید در کنار این مدل از فرق نامتقارن در جلوی سر به کار ببرید . به گونه ای که یک سمت موها پشت گوش و سمت دیگر در مقابل صورت قرار گرفته باشد .

منبع مقاله :

https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/visible-root-hairstyle-ideas-200523/page12

 

 

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها