مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > همه چیز در مورد ابریشمی کردن مو

همه چیز در مورد ابریشمی کردن مو

0
(0)

هر آنچه که باید درباره ابریشمی کردن موها بدانید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ همه چیز در مورد ابریشمی کردن مو را خواهیم گفت .
قبل از اینکه ابریشمی کردن موها تبدیل به یک ترند مراقبت از مو در آرایشگاه ها و سالن ها شود، مادربزرگ ها، مادرها، عمه ها و خاله های ما این کار را برای فرزندان خود انجام می دادند تا برای عید نوروز و جشن ها آماده باشند .
این پروسه به این ترتیب بود که باید روی صندلی می نشستیم . این در حالی بود که شانه مخصوص روی اجاق گاز در حال گرم شدن بود . سپس مادرمان با آن برس داغ، شروع به شانه کردن موهای مان می کرد که گاهی مجبور بودیم بابت سوختگی پوست سر خود، “آخ” بگوییم .

به این ترتیب بود که به این نتیجه رسیدیم واقعا “خوشگل شدن دردسر” دارد . اما این روزها روش هایی مانند ابریشمی کردن موها روی کار آمده اند که صدمه و آسیب به موها را به حداقل می رسانند .

همه چیز در مورد ابریشمی کردن مو

همه چیز در مورد ابریشمی کردن مو

می پرسید تفاوت این دو چیست ؟

ابزار هایی که مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع مادرهای مان از شانه برس داغ استفاده می کردند تا موهای مان را صاف و هموار کنند، بدون این که اطلاعی از آسیبی که به موهای مان وارد می شود ، داشته باشند . اما ابریشمی کردن موها می خواهد این مشکل را به سادگی حل کند .
در واقع این روزها شاهد یک ورژن و نسخه جدیدی از شانه داغ هستیم که اتوی موی حرارتی نام دارد و برای صاف و یا فر کردن موها قابل استفاده می باشد .
اما خبر خوش این است که این روزها روش های پیشرفته ای در دسترس می باشند که باعث می شوند روی حرارتی که به موهای مان می دهیم تا صاف و هموار شوند، کنترل بیشتری داشته باشیم .
قبل از این که به نزدیک ترین آرایشگاه محل خود بروید و بخواهید موهای تان را ابریشمی کنید، این مقاله را بخوانید تا هر آنچه که باید درباره این روش زیبایی بدانید را کسب کنید .

هر کسی می تواند از روش ابریشمی کردن موها استفاده کند

ابریشمی کردن موها به یک نوع مو یا یک ضخامت مو محدود نمی شود . یک مرحله مهم در ابریشم سازی مو اصلاح و کوتاهی مو است، از این رو انتهای موهای تان یکدست و زیبا به نظر می رسند . هم چنین به این ترتیب با صاف کردن موها، هیچ نقصی در مدل موهای تان به چشم نمی خورد .
از طرف دیگر بهتر است به سبک زندگی خود دقت کنید و سپس به سراغ انجام این روش بروید . روش ابریشم سازی به طور موقت موها تان را صاف و هموار می کند، به همین دلیل عرق کردن زیاد، رطوبت و آب می توانند موهای تان را به حالت قبلی خود بازگردانند .

 

مطمئن شوید که آرایشگر مورد نظرتان درباره مراقبت از موها آگاهی بالایی دارد

زمانی که به دنبال یک آرایشگر حرفه ای در این زمینه هستید، باید به خوبی تحقیق کنید . باید دمای اتوی مویی که استفاده می کنند را بپرسید .

پاسخ این سوال به بافت و تراکم موهای مشتری ارتباط دارد . شما باید متوجه شوید که برای محافظت از موهای شما در برابر حرارت، چه کارهای انجام می دهند .

هم چنین باید دلیل این کار را نیز جویا شوید . اگر جواب هایی که به سوالات شما می دهند باعث می شود تا احساس آرامش داشته باشید، می توانید موهای تان را به دست آن ها بسپارید .

کوتاهی و اصلاح موها بسیار ضروری است

درباره اصلاح و کوتاهی موهای خود نیز با آرایشگر صحبت کنید . بسیاری از آن ها برای این که موهای فر و موج دار طبیعی شما را یکدست و صاف و هموار بسازند ، اندکی به اصلاح موهای تان می پردازند .

به یاد داشته باشید که همیشه انتهای موها درخشش و شفافیت خود را از دست می دهند . و خیلی زود کدر نمایان می شوند .

از این رو اگر به طور مناسبی کوتاه نشوند، نمی توانند موهای تان را زیبا و درخشان نمایان کنند . و به این ترتیب، نمای کلی موهای تان کدر و ناخوشایند دیده می شود .

در تابستان موهای خود را ابریشمی نکنید، مگر این که سبک زندگی خود را تغییر دهید

زیبایی طبیعی واقعا معانی بسیار متفاوتی دارد . یکی موهای موج دار را زیبایی طبیعی می داند و دیگری بافت موها را . در هر صورت اگر به نظر می رسد که کاهش رطوبت هوا، موهای تان را به روزهای قبل از ابریشمی کردن باز می گرداند، باید این حقیقت را قبول کنید که موهای ابریشمی در فصل تابستان به کار شما نمی آید و ماندگاری زیادی ندارد .
در هر صورت اگر برای ابریشمی کردن موها بسیار اصرار دارید . باید بدانید این روش در تابستان اصلا مناسب به نظر نمی رسد، اما اگر بیشتر روی بلندی موهای خود تمرکز دارید، شاید ابریشم سازی موها فرصت ایده آلی باشد تا به بهترین وجه ممکن موهای تان را حالت دهید و به زیبایی نمایان کنید .
در هر صورت متخصصان و آرایشگران حرفه ای انجام این کار را در فصل پاییز و ابتدای زمستان قبل از این که برف ببارد، توصیه می کنند .

پروسه مرحله به مرحله ابریشمی کردن موها

1.ارزیابی موهای مشتری. برنامه ریزی برای مشتری تا به خوبی از موهای خود مراقبت کند .
2. شامپو و کاندیشن کردن و باز کردن گره موها و سپس قرار دادن موهای فرد زیر یک دستگاه خشک کن بین 2 تا 3 دقیقه. این امر باعث می شود تا سشوار کشیدن موهای تان برای مدت زمان طولانی از این پروسه حذف گردد .
3. برای لیفت تارهای مو، از یک براش مخصوص و سشوار استفاده می شود .
4. در نهایت از یک محصول محافظ حرارتی روی موها به کار می رود و سپس موها به وسیله اتو موی صاف می شوند .

زمانی که می خواهید موهای ابریشمی شده خود را تمدید کنید، مراقب باشید

اگر احساس می کنید که ریشه موهای تان به حالت قبل باز گشته است .  شاید بخواهید خودتان آن بخش را ترمیم نمایید . در حالی که توصیه می شود اجازه دهید این کار را آرایشگرتان انجام دهد، اما می توانید خودتان نیز این کار را بکنید. لطفا خیلی دقت کنید و از یک محصول محافظ حرارتی موها به کار ببرید .
مطمئن شوید که اتو موی شما دارای دمای پایین تر از دمایی که آرایشگرتان استفاده می کند، می باشد زیرا موهای شما از قبل صاف و هموار شده اند .
بهتر است برای ترمیم حالت ابریشمی موها خود، روی ریشه موها تمرکز کنید . از این رو به سایر بخش هایی که صاف هستند و مشکلی ندارند، آسیبی وارد نمی شود .
می توانید در این زمینه از کرم و یا ژل مو استفاده کنید . در هر صورت بهتر است محصولی را انتخاب کنید که ماندگاری بالایی دارد . و باعث می شود تا برای روزهای بیشتری، از موهای صاف و ابریشمی خود لذت ببرید .

منبع مقاله : https://www.elle.com/beauty/hair/a33460590/silk-press-what-to-know/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها