مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > موهایتان را در خانه کوتاه کنید

موهایتان را در خانه کوتاه کنید

0
(0)

توصیه هایی از جانب متخصصان و آرایشگران حرفه ای برای این که موهای تان را در خانه کوتاه کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما توصیه هایی برای اینکه موهایتان را در خانه کوتاه کنید از طرف ارایشگران حرفه ای خواهیم گفت .
خوب می دانیم که کوتاه کردن موها در خانه وسوسه برانگیز است و شاید هم در وب سایت های آنلاین به دنبال خرید یک جفت قیچی اصلاح مو باشید . اما آرایشگران حرفه ای توصیه هایی در این زمینه برای شما دارند که توجه کردن به آن ها خالی از لطف نیست .
در این جا با توصیه های مفید و قابل توجه ای آشنا می شوید که “چرا جدا نباید موهای خود را در خانه کوتاه کنید (حتی یک ذره)” و “در عوض باید چه کاری انجام دهید”.

توصیه هایی برای اینکه موهایتان را در خانه کوتاه کنید
توصیه های مهم برای اصلاح کردن چتری ها در منزل

توصیه اول برای کوتاه کردن چتری ها در خانه این است که خواهشا این کار را انجام ندهید . اما اگر به انجام این کار اصرار دارید .

پس پیشنهاد ما این است :

زمانی که چتری های تان خشک هستند آن ها را کوتاه کنید، نه زمانی که نمدار یا خیس می باشند .

هنگامی که موها خشک می گردند، کوتاه تر می شوند، از این رو مطمئن باشید که وقتی موهای چتری خیس و یا نمدار خود را کوتاه می کنید، دچار اشتباه می شوید . پس خواهشا دست نگاه دارید تا موهای تان کاملا خشک شوند .

توصیه هایی برای اینکه موهایتان را در خانه کوتاه کنید
توصیه برای خورد کردن موها در خانه

ابتدا به هشدار قبلی ما توجه کنید که بهتر است این کار را نکنید . در هر صورت اگر شما هم جزو افرادی هستید که به این توصیه گوش نمی کنید، حداقل به یاد داشته باشید که کوتاه کردن لایه های مختلف مو کار بسیار سختی است . برای یک آرایشگر حرفه ای نیز این امر به پروسه پیچیده ای نیاز دارد . همه این ها باعث می شود تا خورد کردن موها در خانه کار غیر ممکنی به شمار آید .

توصیه هایی برای اینکه موهایتان را در خانه کوتاه کنید

توصیه هایی برای اینکه موهایتان را در خانه کوتاه کنید

آیا راهی وجود دارد تا هنگامی که مرتکب اشتباه شدید، انجام دهید

صادقانه آبی که ریخته می شود را نمی توان جمع کرد . هیچ راه حل خارق العاده ای برای این مشکل وجود ندارد، بنابراین اگر در این مخمصه افتادید، بهترین دفاع از خودتان این است که اشتباه تان را پنهان کنید تا موها مجددا رشد کنند .

برای پنهان کردن اشتباه تان در کوتاه کردن چتری ها، توصیه می شود از سنجاق ها، هدبند ها و کلیپس های کوچکی استفاده کنید تا آن ها را از جلوی صورت خود دور نمایید . اگر وضعیت از این حد هم خراب تر می باشد بهتر است از کلاه، روسری یا مدل موی گوجه ای یا دم اسبی استفاده کنید .

مطمئن باشید که به این ترتیب هیچ کس متوجه نمی شود که چه چیزی را زیر آن ها مخفی کرده اید .

توصیه هایی برای اینکه موهایتان را در خانه کوتاه کنید
با موخوره موهای تان چه کنید؟

همیشه توصیه می شود که به جای کوتاه کردن موها از محصولات درمانی استفاده کنید، در هر صورت یکی از بزرگ ترین باورهای غلط این است که محصولات معجزه آسا و اکسیرهای احیا کننده ای در بازار وجود دارند که موخوره ها را درمان و ترمیم می کنند .

حقیقت مهم این است که زمانی که موهای تان دوشاخه شد یا اصتلاحا موخوره گرفت، هیچ راهی نیست تا آن ها را به طور دائم به حالت اولیه خود بازگردانید .
در واقع این روش های درمانی بیشتر برای جلوگیری یا گسترش موخوره ها به کار می روند تا این که آن ها را به طور کلی ترمیم نمایند . ماسک ها و سایر محصولات درمانی تاثیر موقتی دارند و در نهایت تنها راه برای خلاص شدن از شر موخوره ها این است که آن ها را کوتاه کنید .

البته نباید خودتان این کار را در خانه انجام دهید، مگر این که دوست داشته باشید با کلاه و روسری موهای تان را مخفی کنید و سپس به آرایشگاه مراجعه نمایید .

 

توصیه هایی برای اینکه موهایتان را در خانه کوتاه کنید

توصیه هایی برای اینکه موهایتان را در خانه کوتاه کنید

برای سلامتی کلی موهای خود چه کار می توانید بکنید؟

بهترین و قطعی ترین موردی که می توانید برای موهای خود انجام دهید این است که با آن درست مانند پوست تان رفتار کنید. اگر احساس می کنید موهای تان خشک است، آن را آبرسانی کنید .

یا اگر فکر می کنید که موهای تان خیلی چرب است، آن را بشویید و زمانی که در معرض نور خورشید قرار می گیرید نیز از موهای خود محافظت کنید .

توصیه هایی برای اینکه موهایتان را در خانه کوتاه کنید

و هم چنین به عنوان یک قانون کلی به یاد داشته باشید که هر چه کمتر، بهتر . این موضوع به این معنی است که اگر می توانید تعداد دفعات شستشو موهای خود را کاهش دهید، سشوار، اتو موی فر کننده، اتو موی صاف کننده، استفاده از روش های شمیایی برای مو و غیره را کنار بگذارید، مطمئنا موهای تان از شما متشکر خواهند بود .

 

منبع مقاله : https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/cut-your-own-hair-advice-200410/page6

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها