مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > روشهایی برای باز کردن گره مو

روشهایی برای باز کردن گره مو

0
(0)

6 روش برای باز کردن گره موها با حداقل ترین آسیب ممکن

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما روشهایی برای باز کردن گره مو را خواهیم گفت .
شاید این موضوع اندکی اغراق آمیز به نظر برسد، اما تقریبا هر کسی حداقل یک بار نیز به خاطر موهای گره خورده خود به گریه افتاده است . واقعا باز کردن این گره ها دردناک و طاقت فرسا می باشد و رهایی از آن ها دشوار است . زمانی که موهای تان خیلی خشک است و یا درست بعد از این که از حمام بیرون می آیید و خیلی از موقعیت های دیگر، ممکن است موهای تان در هم بپیچند .
معمولا، زمانی که موهای گره خورده خود را شانه می کنید، تارهای موی بسیاری را لا به لای دندانه های شانه، روی دریچه حمام و یا حتی در سراسر کف اتاق خواب خود مشاهده می کنید .روشهایی برای باز کردن گره مو

شاید هم به دلیل ریزش موی خود بسیار مضطرب هستید و تصمیم گرفته اید که دیگر حتی به موهای تان دست نزنید . خوشبختانه، روش هایی وجود دارد تا روی گره های موی خود کنترل داشته باشید، بدون این که آسیبی به موهای تان وارد شود .
این مقاله را تا انتها بخوانید تا توصیه های بسیار مهمی درباره باز کردن گره موهای خود به دست بیاورید .

روشهایی برای باز کردن گره مو
از یک کاندیشنر خوب استفاده کنید

مقابله با گره های مو با کاندیشنر شما آغاز می شود . اگر از یک محصولی استفاده می کنید که به طور موثری موهای تان را نرم و لطیف و هموار می نماید، شانه کردن موها بعد از حمام نیز ساده تر خواهد بود .
برای اطمینان از این که موهای شما به گونه مناسبی کاندیشن شده است، اجازه دهید تا محصول مورد نظر لا به لای موهای تان مخصوصا بخش هایی که بیش از همه گره می خورند، قرار داشته باشند .

روشهایی برای باز کردن گره مو

از شانه های دندانه درشت استفاده کنید

استفاده از شانه نامناسب می تواند موجب شکنندگی موها شود، از این رو باید به دنبال شانه های دندانه درشت باشید. البته تا زمانی که موهای تان کاملا خیس است، نباشد شروع به شانه زدن کنید .

در هر صورت با این محصول می توانید پیش بروید و موهای خود را با ملایمت شانه کنید، مخصوصا زمانی که وقت کافی ندارید و می خواهید خیلی زود آماده شوید . یک شانه دندانه درشت، گره های مو را به خوبی شل می کند و از این رو تمام روز موهای تان صاف و هموار باقی می ماند .

 

روشهایی برای باز کردن گره مو

روشهایی برای باز کردن گره مو

از پایین موها شروع به شانه زدن کنید

یک تکنیک دیگری که هر کسی موهای بلندی دارد باید انجام دهد این است که شانه زدن را از انتهای موها آغاز نماید . اگر شما این کار را از ریشه موها شروع کنید، کشش و فشار بیش از حدی به موها وارد می نمایید و وضعیت گره موها را بدتر می کنید که در نهایت موجب شکنندگی تارهای مو می شود .

شانه کردن از انتهای موها و سپس آرام و آرام به سمت بالا رفتن می تواند بهترین راه حل برای موهای بلند شما باشد . هم چنان که به سمت بالای سر می روید، در جهت رو به پایین موها را شانه بزنید تا مطمئن شوید که هیچ گره ای در موهای تان وجود ندارد .

روشهایی برای باز کردن گره مو
از سرم مو استفاده کنید

اگر گره های موی شما بسیار سر سخت می باشند، از یک سرم مو استفاده کنید تا موهای در هم پیچیده تان نرم و لطیف شوند . مقداری از محتویات این محصول را روی دست های خود ریخته و سپس به بخش هایی از مو بزنید که بیشترین گره ها در آن جا وجود دارند .

به این ترتیب متوجه می شوید که موهای شما نرم و لطیف تر شده اند و شما می توانید پروسه باز کردن گره موهای خود را به سادگی ادامه دهید .

روشهایی برای باز کردن گره مو
شانه زدن موها با انگشت

گاهی اوقات شما تنها باید به اصول ابتدایی و سنتی باز گردید . اگر هر نوع شانه یا برسی نمی تواند به شما در این زمینه کمک کند، از انگشتان خود استفاده کنید . به این ترتیب، شما روی گره های موی خود تمرکز بیشتری دارید، این در حالی است که با ملایمت با موهای خود برخورد می نمایید . تنها به یاد داشته باشید که بیش از موهای خود را نکشید و به آن ها آسیب وارد نکنید .

روشهایی برای باز کردن گره مو
به موهای خود فشار وارد نکنید

در نهایت شما باید هنگام باز کرده گره موهای خود، بسیار صبور باشید . اگر گره ها را به زور بکشید، تارهای موی شما شکسته می شوند . به آرامی و با ملایمت پیش بروید و از کشیدن موهای خود جدا خودداری به عمل آورید .

منبع مقاله :

https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/detangling-tips-200114/page7

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها