مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , > دلیل سبز شدن موهای شما

دلیل سبز شدن موهای شما

0
(0)

چرا موهای من سبز شد؟!

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ خواهیم گفت که دلیل سبز شدن موهای شما چیست .

چه چیزی باعث میشود تا موهای شما در تابستان تناژ سبزی بگیرد ؟

در تابستان ما بیشتر استخر میرویم و کلر داخل استخر ها میتواند یکی از دلایل سبز شدن موهای شما باشد ، به علاوه کلر به موهای شما آسیب زده و باعث خشکی و آسیب پذیر شدن آن میشود . اما در حقیقت اکسید شدن مس در مو نیز باعث سبز شدن آن میشد ، این اتفاق به دلیل رسوب مس در فرسایش و زنگ زنگی لوله های استخر یا مواد معدنی بالا در آب دوش ها می افتد . موهای خشک و پر منفذ راحت تر میتواند این مواد معدنی را جذب کند و زودتر دچار تغییر میشود . رسوبات مس با پروتئین های مو پیوند خورده و رنگی سبز ایجاد میکند .این تغییر در افراد بلوند بیشتر دیده شده ولی روی موی تیره نیز هاله هایی سبز به وجود می آورد.

دلیل سبز شدن موهای شما

دلیل سبز شدن موهای شما

 

چطور از موهای خود محافظت کنیم

در صورتی که سبزی موهای شما به دلیل زنگ زدگی لوله های استخر است میتوانید قبل از پریدن در آب موهای خود را به خوبی خیس کنید تا دیگر نیاز به جذب آب استخر نداشته باشد . همینطور اشباع کردن مو توسط مرطوب کننده و اسپری های مو نیز میتواند به حل این مشکل کمک کند. همینطور بلافاصله پس از خروج از استخر موهای خود را شسته و نرم کنند بزنید . اگر مشکل شما مواد معدنی فراوان در آب شیر است میتوانید از یک فیلتر آب در حمام خود کمک بگیرید .

 

چگونه سبزی موها را بگیریم

درست مانند شامپوهای بنفش که جلوی نارنجی شدن موها را میگیرند، شما میتوانند از شامپو و محصولات قرمز برای اینکار استفاده کنید . خیلی ها از گوجه رنده شده استفاده میکنند.

یک ترفند ساده برای گرفتن سبزی مو استفاده از جوش شیرین یا آب لیمو است  ، با جوش شیرین خمیری ضخیم درست کرده و تا جای ممکن چندین بار روی مو بگذارید تا نتیجه ای مطلوب به دست بیاورید. همینطور میتوانید موهای خود را به مدت 10 دقیقه به لیمو آغشته کنید و سپس شامپو و نرم کننده بزنید . شامپو و نرم کننده شما باید بدون سولفات باشد و برای جلوگیری از انباشته شدن مواد از شامپوی پاک کننده و شفاف کننده کمک بگیرید .

https://www.makeup.com/hair/hair-care/hair-turning-green

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها