مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

0
(0)

نظر متخصصان پوست برای این که کانسیلر و کرم پودر مناسبی را به صورت آنلاین خریداری کنید

دراین مقاله ازمجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت چرا متخصصان خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر را پیشنهاد می دهند.
این روزها خرید آنلاین بسیار رایج شده است (مخصوصا در این روزهای قرنطینه و شیوع بیماری کووید-19). خرید آنلاین موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود، گزینه های بسیار زیادی برای شما مهیا می کند و واقعا برای خرید چیزهایی مانند دستمال توالت، آب معدنی و غیره، راه حل مناسبی در نظر گرفته می شود.
زمانی که بحث میکاپ به میان می آید، انجام این کار اندکی سخت تر می شود. واقعا خیلی سخت است که رنگ های محصولات آرایشی را در صفحه نمایش کامپیوتر دقیقا تشخیص دهیم، مخصوصا زمانی که یک تغییر کوچک در رنگ پیش زمینه محصول مورد نظر، تفاوت بسیار قابل توجه ای را به وجود می آورد که این موضوع در ارتباط با کانسیلر و کرم پودر شایع است . و از جایی که برند ها این روزها سایه رنگ های بیشتر و بیشتری تولید می کنند، یافتن بهترین گزینه برای پوست شما روز به روز سخت تر می شود .
نیازی به گفتن نیست که شما باید به دنبال فروشگاه های آنلاینی باشید که قوانین بازگشت و تعویض محصول را دارند، از این رو می توانید سایه رنگ محصولی که خریداری کرده اید را در نور طبیعی تست کنید و در صورت نامناسب بودن، آن را مرجوع نمایید . برای کاهش نیاز به پس دادن این محصولات، ما از متخصصان پوست و زیبابی خواستیم تا توصیه هایی را برای خرید آنلاین فاندیشن ارائه کنند .

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

نوع پوست خود را بشناسید

اجازه دهید ابتدا بخش ساده این ماجرا را از جلوی راه برداریم :

انتخاب فاندیشن صحیح برای نوع پوست شما. با مشخص کردن این که پوست شما چرب، خشک و یا ترکیبی است شروع کنید . و سپس ظاهری که توسط این محصول می خواهید به دست بیاورید را انتخاب کنید (مات، نیمه مات و یا براق).

در نهایت باید تصمیم بگیرید که به دنبال چه میزان پوشش دهی یا کاور می باشید :

کامل، متوسط یا ملایم. در واقع همه این ها جزوی از انتخاب فرمول فاندیشن می باشند . برای مثال، اگر پوست چربی دارید و ظاهر مات با پوشش دهی کامل می خواهید، باید یک محصول فول کاور مات و بدون چربی را انتخاب کنید .

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

از محصولات چند کاره استفاده کنید

توصیه خوب دیگر این است که از فرمول های قابل استفاده به صورت لایه لایه (Buildable) مانند فاندیشن استیکی استفاده کنید که می تواند به عنوان کانسیلر صورت نیز به کار رود. این محصول بسیار بسیار کمک کننده است، زیرا پیشانی بیشتر اشخاص یک یا دو سایه تیره تر است، به این ترتیب کاور و پوشش دهی Buildable به شما اجازه می دهد تا این موضوع را حل کنید، بدون این که نیاز داشته باشید از محصول دیگری مانند برانزر استفاده کنید.

 بیش از یک رنگ خریداری کنید

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

 

فرقی ندارد که چه فاندیشن را انتخاب می کنید، دو سایه را در محدوده تناژ پوستی خود امتحان کنید، از این رو سایه تیره تر می تواند برای فصل تابستان شما مناسب باشد، این در حالی است که سایه تیره تر مناسب فصل زمستان است . و ترکیبی از هر دو می تواند برای ماه ها بهار و پاییز گزینه عالی باشد .

سپس یک کانسیلری انتخاب کنید که باید برای بخش های مشکل دار پوست که نیاز به پوششدهی و کاور بیشتری دارند، به کار رود . بزرگ ترین اشتباه هنگام خرید آنلاین این است که یک کانسیلر را برای زیر چشم ها و صورت انتخاب می کنید .

برای حلقه های تیره و سیاهی دور چشم، یک کانسیلر با کاور ملایم را با پیش زمینه نارنجی و هلویی انتخاب کنید ، این امر بستگی به تناژ پوستی شما دارد . برای صورت، شما باید مقدار بیشتری از فاندیشن استیکی استفاده کنید تا بخش هایی که نیاز به کاور بیشتری دارند را پوشش دهید .

شما هم چنین می توانید محصولاتی را انتخاب کنید که به صورت پالت می باشند و چندین سایه رنگ را در اختیار شما قرار می دهند.
خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

ظاهری که از این محصولات به دست می آورید را شخصی سازی کنید

زمانی که بحث مسائل پوستی می شود، معمولا ظاهری که کانسیلر و فاندیشن برای شما مهیا می کنند، بسیار کمک کننده و موثر خواهند بود .

برای مثال :

اگر از این که صورت براق و شاینی داشته باشید، متنفرید، محصولات با ظاهر مات را انتخاب کنید .

دقت کنید :

در حالی که میکاپ همیشه می تواند هرگونه نواقص پوستی را بپوشاند، اما بسیار اهمیت دارد تا روتین مراقبت از پوست مناسبی نیز داشته باشید، زیرا بهترین روش برای کنترل و برطرف کردن مسائل پوستی می باشد.

تحقیق کنید

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

خرید آنلاین کانسیلر و کرم پودر!

انتخاب بهترین رنگ واقعا سخت ترین قسمت این ماجرا است.

زمان این است که تحقیقات خود را انجام دهید و محصولات متفاوتی را تست کنید که ممکن است برای شما مناسب باشند. به طور مثال Sephora یک منبع عالی برای کمک به شما در این پروسه است، زیرا یک تست کوتاه برای مشخص کردن رنگ فاندیشن دارد. این امر شما را راهنمایی می کند تا بهترین گزینه روی میز را برای خود پیدا کنید. شما باید درک کنید که تناژ پوست گرم، خنک و خنثی چیست، این امر برای هر برند می تواند معنای متفاوتی داشته باشد. تناژ پوست خنک معمولا به پیش زمینه پوست صورتی گفته می شود، این در حالی است که تناژ پوست گرم به پیش زمینه پوست زرد ارتباط دارد. خیلی مهم است که فقط به تصویر محصول مورد نظر در اینترنت اعتماد نکنید، بلکه بهتر است توضیحات هر سایه رنگ را نیز مطالعه کنید. برای مثال، اگر پوست متوسط با پیش زمینه خنثی دارید و معمولا پوست خود را روشن احساس می کنید، بهتر است یک سایه روشن در میان پیش زمینه های خنثی انتخاب کنید.
زمانی که پیش زمینه ای که به دنبال آن می باشید را مشخص نمودید، می توانید رنگ های مختلف اندکی را در این محدوده انتخاب نمایید و آن ها را رو به روی آینه منزل خود زیر نور طبیعی امتحان کنید.

منبع مقاله: https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/shopping-for-foundation-and-concealer-online-200319/page6

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها