مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , , , , , > ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

0
(0)

ترندهای مدل مو برای پاییز و زمستان 2020-2021

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021 را معرفی خواهیم کرد .
ما اخیر فصل تابستان را پشت سر گذاشته ایم که برای همه حکم بهترین فصل سال را داشت و حالا پاییز و با همه ترندهای جدید خود از راه رسیده است و حال و هوای این روزهای ما را تغییر داده است .
مدل موهایی که واقعا با تم پاییز هم خوانی دارند، شامل دم اسبی ها در پایین سر، موهایی که به صورت صاف و صیقلی به عقب شانه زده شده اند، مدل موها در نیمه بالایی سر و غیره می باشند .

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

در واقع می توان به هزاران هزار مدل موهایی برای افرادی اشاره کرد که وقت زیادی برای حالت دادن به موهای بلند خود ندارند .
در هر صورت، هنوز هم برای ترندهای موی فانتزی و رمانتیک نیز فرصت مناسبی وجود دارد . از جمله فرها و حلقه های بزرگ مو و فرهای الهام گرفته شده از دهه های گذشته و خیلی از سبک های شلخته و نامرتب دیگر که بسیار جذاب به نظر می رسند .

ترندهای رنگ مو 2020-2021 پاییز و زمستان

اگر می خواهید در فصل جدید رنگ موهای تان را تغییر دهید، بهتر است به این ترندهای رنگ مو پاییز 2020 که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، توجه داشته باشید . این رنگ ها از مدل هایی که در مراسم فشن شوها کت واک می کردند، الهام گرفته شده است .

1.بلوند خاکستری روشن

بلوند خاکستری روشن اندکی از رنگ پلاتینیومی بولدتر و پررنگ تر می باشد، اما درست همان سایه رنگ بلوند را در خود دارد. این سایه در واقع رنگ بلوند اصلی در میان ترندهای رنگ مو پاییز 2020 به شمار می رود . شاید موهای برخی از مدل های فشن شوها عجیب و غریب به نظر برسد، اما در هر صورت به رنگ موی بلوند خاکستری که دارند توجه کنید:

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

2. بلوند توت فرنگی

بلوند توت فرنگی در واقع چیزی بین بلوند و قرمز همراه با یک هاله رنگ شاداب و گرم است . بلوندهای توت فرنگی طبیعی که در مراسم فشن شوها شاهد بودیم، مطمئنا ما را نسبت به این رنگ موهای باطراوت و شاداب بیشتر ترغیب می کند:

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

3. قهوه ای اسپرسویی

این رنگ خنک، تیره و پررنگ است . موهای اسپرسویی برای روزهای سرد و یخی زمستان گزینه عالی به نظر می رسند. بیشتر مدل هایی که در مراسم فشن شو از این رنگ مو استفاده می کردند، واقعا چهره بی نظیری از خود را در معرض نمایش گذاشتند .

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

4. موهای مشکی

مدل های بسیاری در مراسم فشن شو از رنگ بسیار تیره و تقریبا مشکی برای موهای خود استفاده نمودند که نشان دهنده یکی از ترندهای پاییز 2020می باشد .  شما در این فصل می توانید به سراغ رنگ موی طبیعی خود بروید و موج ها و فرهایی به آن بیفزایید تا به زیباترین شکل ممکن دیده شوند:

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

5. رنگ های روشن

با دیدن این مدل ها که از رنگ های باطراوت و شاد و روشن استفاده کردند، متوجه شدیم که پاییز امسال می تواند برای استفاده از رنگ موی روشن نیز مناسب باشد.
ترکیبی از رنگ موی روشن و تیره مدل ها نیز در مراسم فشن شو مورد توجه قرار گرفتند. ما مشاهده کردیم که موهای تیره-روشن برخی از این مدل ها در جلوی سر تماما به یک قسمت برده شده و بسیار براق و صاف به نظر می رسند.

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021
6. متالیک ها

یکی از جالب ترین موارد درباره ترندهای رنگ موی پاییز 2020 این است که رنگ متالیک به شیوه هنرمندانه ای در موها به کار می رود، بدون این که نیاز باشد موها را رنگ کنید. در واقع با استفاده از اکلیل ها و رنگ های موقتی می توانید به موهای خود رنگ متالیک زیبایی ببخشید:

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

مدل موهای پاییز و زمستان 2020-2021

چه مدل های ساده یا پیچیده ای بخواهید فرقی ندارد در هر صورت پاییز 2020 دست تان را برای انتخاب باز می گذارد تا مطابق با سلیقه خود مدل موی عالی داشته باشید.

1.دم اسبی در پایین

دم اسبی در پایین یکی از ساده ترین و اصلی ترین مدل موها در پاییز 2020 می باشد . این مدل مو می تواند با موهای صاف یا موج دار همراه باشد، در هر صورت برای این فصل که با اپیدمی کرونا نیز رو به رو می باشیم، مدل موی مناسبی در نظر گرفته می شود .
در مراسم فشن شو نیز شاهد مدل موهای دم اسبی در پایین به صورت مرتب و منظم بوده ایم که با فرق یک طرفی و فرق وسط در جلو موهای همراه بودند .
موهای این مدل ها با مقداری موس و ژل مو به سمت عقب شانه زده شدند تا حالت صاف و صیقلی بیشتر داشته باشند.

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

2. موهای صاف و صیقلی به سمت عقب

این مدل مو واقعا قدرتمند و اندکی مردانه به نظر می رسد و از این رو احساس کردیم که می تواند برای فصل پاییز مورد مناسبی باشد.
زمانی که از صاف و صیقلی بودن موها حرف می زنیم، شاید حالت خیس و نمدار موها جلوی چشمان مان بیاید. دلیل این امر هم به استفاده از ژل مویی که به کار می رود، باز می گردد .
همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، موهای صاف و صیقلی مدل ها به شیوه های مختلفی حالت داده شده اند، به گونه ای که موهای برخی از آن ها در جلو تخت و صاف (چسبیده به پوست سر) و برخی دیگر اندکی پر حجم می باشد .

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

3. فرق وسط

در میان ترندهای موی پاییز 2020 پاییز، فرق وسط صاف و منظم واقعا انتخاب ایده آلی به نظر می رسد . این در حالی است که فصل های گذشته فرق وسط پرحجم و موج دار بیشتر مد نظر بود .
در میان مدل های فشن شو، شاهد فرق وسط با موهای بسیار صاف و لخت و براق بودیم .  برای این که چنین مدل مویی داشته باشید، کافی است موها را از جلو به صورت فرق وسط تقسیم کرده و با ژل و تافت مو به صورت منظم و صیقلی حالت دهید .

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

4. فرق یک طرفه

فرق های یک طرفی در میان مدل موهای 2020 درست مانند فرق وسط می توانند مورد توجه قرار بگیرند. اما برخلاف فرق وسط، فرق های یک طرفی رسمی تر و جدی تر می باشند، مخصوصا اگر با موهای صاف و صیقلی همراه باشد که در فصل پاییز بیش از هر چیزی مورد توجه قرار می گیرد .
در مراسم فشن شو، شاهد فرق یک طرفی بسیار صاف و صیقلی بودیم که باقی موها پشت گوش برده شده بودند . هم چنین از پشت گردن به بعد نیز موها به صورت آویزان و رها قرار داشتند که زیبایی این مدل مو را دو چندان می کرد .

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021
5. مدل های گوجه ای و شینیون بسته

مدل گوجه ای نیز یک سبک بسیار ساده است که به چهره تان ظرافت و درخشش می افزاید . به جز چند استثنا، بیشتر ترندهای مدل مو 2020 پاییز و زمستان خیلی پیچیده نیستند .
مدل ها در مراسم فشن شو، موهای خود را از جلو به صورت فرق وسط یا یک طرفی حالت داده و سپس باقی موها را پشت سر نه خیلی بالا و نه خیلی پایین پیچیده بودند . برخی از آن ها تنها چند دسته مو را از جایی که موهای خود را بسته بودند، آویزان نمودند تا موهای شان بیشتر به چشم بیاید .

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021
6. مدل موها در نیمه بالایی سر

این مدل موها می توانند در عین سادگی بسیار جذاب به نظر برسند . این مدل ها بسیار مرتب و منظم و مناسب فصل پاییز می باشند و هم چنین به راحتی انجام می شوند . توسط این سبک، با چند حرکت ساده می توانید استایل و تیپ خود را از این روبه آن رو کنید .
بعد از این که موهای تان را در نیمه بالایی سر جمع کردید، می توانید باقی موها را به صورت صاف و لخت رها کرده یا با هر نوع موجی که دوست دارید همراه کنید .

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

7. مدل موهای شلخته و نامرتب

مدل موهای مرتب و با موهای صاف و صیقلی تنها ترند روز فصل پاییز نیستند، برخی اوقات مدل موهای نامرتب و شلخته نیز می توانند جایگزین بسیار خوبی به نظر برسند .
به طور مثال می توان موج های به هم ریخته که روی پیشانی قرار می گیرند را امتحان کنید . یا این که موهای خود را از بالا تا پایین با موج های زیبایی همراه کنید که دور تا دور شانه های تان پخش می شوند .
هم چنین می توانید با هر رنگ مویی که دارید، موهای خود را اندکی بافت دار یا حالت دار کرده . و سپس با یک اسپری مو حالت نامرتب آن را برای ساعات بیشتری حفظ کنید .

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021
8. فرهای باستانی ولی هنرمندانه

در این جا یک مدل موی فرفری منحصر به فردی برای پاییز 2020 داریم . این مدل مو از مدل موهای دهه های قبل الهام گرفته شده است . به طورمثال موج های مو می توانند از روی پیشانی شروع شده و تا انتهای موها ادامه داشته باشند .
یا می توانید تنها یک موج مو را روی پیشانی در معرض نمایش بگذارید و باقی موهای را مرتب و شانه زده نگاه دارید .ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

9. بافت موهای ظریف

بافت موهای پاییز 2020 به اندازه سال های قبل خلاقانه نیستند . همیشه بافت موهای ظریف و زیبایی وجود دارد که بخواهید از آن الهام بگیرید .
می توانید موها را به صورت دم اسبی ببندید و باقی موها را به صورت بافت پرحجم ببافید .
یا این که می توانید موها را به صورت صاف و صیقلی به سمت عقب ببرید و باقی موهای را به صورت بافت زنجیری ببافید و سپس به صورت گوجه ای در بالای سر ببندید .
از طرف دیگر می توانید موها را از وسط فرق باز کرده و هر طرف را ببافید و به صورت گوجه ای ببندید .
به طور کلی دست شما در انتخاب نوع بافت و چگونگی استفاده از بافت در بخش های مختلف سر، باز است. پس می توانید مدل های متنوعی را امتحان کنید .

 

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021
مدل های کوتاهی 2020-2021 پاییز/ زمستان

ما باید اعتراف کنیم که برخی از مدل های کوتاهی که به عنوان ترند پاییز و زمستان 2020 و 2021 معرفی می شوند . اشتیاق ما را برای خرد کردن موها یا صاف و لخت کردن موها و یا امتحان کردن چتری های زیبا و غیره بیشتر و بیشتر می کند .

11.چتری های خرد و لایه لایه

همیشه چتری موها حس خوبی به آدم می دهد، از این رو اگر می خواهید پیشانی تان را به روش نامحسوسی پنهان کنید، این ترند پاییز و زمستان 2020 و 2021 می تواند کار را برای شما ساده بسازد.
همان گونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید انواع مختلفی از چتری های خرد وجود دارد که می توانید آن ها را امتحان کنید.
برخی کوتاه و نامرتب بوده و برخی دیگر لایه لایه و کوتاه و بلند می باشند و در نوع سوم شاهد چتری های بسیار کوتاه ولی یکدستی هستیم که قسمت بالایی پیشانی را می پوشانند.

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021
12. چتری های پرپشت

چتری های پرپشت در مراسم فشن شوها بسیار مورد توجه بودند، مخصوصا مدل هایی که موهای مجعد و فرفری طبیعی داشتند.
در مراسم فشن شو، مدل های که موهای پرپشتی داشتند، از این سبک چتری های پرحجم استفاده نمودند تا چهره شان بیشتر قاب گرفته شود و بیشتر مورد توجه باشد.
برخی از این چتری های پرحجم یکدست و مرتب و برخی دیگر به صورت پراکنده و نامرتب بودند.

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

13. مدل های کوتاهی پیکسی

این مدل مو واقعا جذابیت و زیبایی فوق العاده ای دارد . و مدل هایی که از این سبک استفاده می کنند همیشه می توانند در میان افرادی که موهای بلند دارند، توجه بیشتری به خود جلب نمایند .
در مراسم فشن شو، مدل های بسیاری وجود داشتند که از مدل کوتاهی پیکسی نامرتب و شلخته استفاده نمودند. برخی دیگر نیز سعی کردند با رنگ موهای خاص خود، جذابیت این مدل کوتاهی مو را دو چندان نمایان سازند.

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

14. مدل باب خرد

شاید این سبک ناشی از تاثیر ترندهای فرانسوی روی صنعت فشن و مد مدرن به وجود آمده باشد، اما در هر صورت در مراسم فشن شو، توجه حاضران روی صورت و خط فک مدل هایی بیشتر معطوف شد که از سبک باب فرانسوی خرد استفاده نمودند.
این مدل های باب کوتاه زمانی که به موهای صاف و صیقلی و مرتب با یک فرق یک طرفی همراه شوند، به طرز قابل توجه ای رسمی به نظر می رسند.

ترندهای رنگ و مدل مو سال 2020-2021

از طرف دیگر مدل موی باب با موهای موجدار هنوز هم می تواند با در بر داشتن چنین بافتی، هم چنان رسمی در نظر گرفته شود .

 

منبع مقاله: https://glowsly.com/fall-winter-hairstyle-trends/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها