مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > راز زیبایی با سلنا گومز

راز زیبایی با سلنا گومز

0
(0)

سلنا گومز می خواهد تا شما احساس زیبایی داشته باشید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به راز زیبایی از زبان سلنا گومز خوهیم پرداخت . در ادامه با ما همراه باشید .

شاید توضیح کوتاه از سلنا گومز به عنوان خواننده، بازیگر، یک بشردوست و یکی از افرادی که بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام دارد، بسیار سخت باشد. گومز اخیرا محصولات آرایشی به نام Rare Beauty را که در واقع یک کالکشن میکاپ 16 محصولی می باشد، راه اندازی نموده است: پنج شنبه سوم سپتامبر طی یک ارتباط ویدیویی Zoom همراه با برخی از ناشران زیبایی و خود سلنا گومز.

خوب سوالی که بیش از هر چیزی از این سلبریتی پرسیده شد، این بود که “چه زمانی پی به زیبایی خود بردید؟” در ادامه پاسخ این سوال را از زبان خود او می شنویم.

راز زیبایی با سلنا گومز

راز زیبایی با سلنا گومز

پاسخ سلنا گومز :

“من هر زمان با افرادی باشم که عاشقشان هستم، احساس زیبایی می کنم. من فکر می کنم این لحظه است که می توانید کاملا گارد خود را کنار بگذارید. واقعا فرقی نمی کند که چگونه دیده می شوم، بلکه بسیار اهمیت دارد که اطراف این مردم چه احساسی دارم. من معتقدم که این واقعا موضوع بزرگی است، زیرا دوستانم خیلی دل به این دنیا نمی بنند و از این رو درباره همه چیز هیجان زده می شوند. آن ها به گونه ای با من صحبت می کنند که گویی یک روز عادی دیگر در کاری می باشد. من فکر می کنم تنها این موضوع است که به من احساس خوبی می دهد”.

گومز و خط تولید محصولات آرایشی او حول و حوش یک چیز می چرخد : مفهوم اصلی احساس خوب داشتن. برای Rare Beauty این امر به این معنا می باشد :

رژلب قرمز، بالم شاه توتی و این که اطراف بنیانگذار این محصولات آرایشی (سلنا گومز) افرادی وجود داشته باشند که عاشقشان می باشد. این یک خط تولید زیبایی جدید و کمیاب از یک سلبریتی است که روی ارتباطات شخصی سوپراستار، درگیری و تلاش های او و هر چیز که در ارتباط با زیبایی است، تمرکز دارد.

این ستاره (که درباره سعی و تلاش های شخصی خود در زمینه سلامت ذهنی و افسردگی که داشت کاملا رک و بی پرده صحبت می کند)، خط تولید زیبایی خود را با هدف جمع آوری 100 میلیون در طول 10 سال راه اندازی نمود تا خلاء های موجود در خدمات سلامت ذهنی برای جوامع کم توسعه را از بین ببرد.
این ایده برای شروع خط تولید زیبایی به منظور کمک به مردم تا بهترین احساس را داشته باشند، از دو سال پیش زمانی که گومز با طرفداران خود صحبت می کرد، آغاز شد. “زمانی که با طرفدارانم صحبت می کنم، زمانی که با مردم صحبت می کنم، واقعا مبهوت می شوم. از این که این دختران جوان فکر می کنند که باید چه احساسی داشته باشند و فکر می کنند که باید چگونه به نظر برسند، تعجب می کنم. من از گفتن این حرف ترسی ندارم، گاهی اوقات این موضوع من را ناراحت می کند زیرا آن ها خیلی جوان هستند و درباره هر چیزی نگرانی دارند و سعی دارند به روش خودشان آن ها را حل کنند. من می خواستم تا در این زمینه نقش اندکی داشته باشم”.

در ادامه با بخش هایی از گفت و گویی که با سلنا گومز انجام شد، آشنا می شوید. او درباره این که از آینده چه انتظاراتی دارد، چگونه زمانی که کودک بود مادر خود را در حین آرایش و میکاپ تماشا می کرد و کدام بخش از خط تولید زیبایی از همه مهم تر می باشد، صحبت می کند.

Rare Beauty باید کاری کند تا احساس کنید که دیده می شوید.

“این خط تولید شامل همه چیز می شود و بسیار متنوع است. من می خواستم تا این خط آرایشی برای هر کسی مناسب باشد. در واقع فراتر از معنای واقعی میکاپ است. این کالکشن سعی دارد این احساس اطمینان را به شما بدهد که استفاده از آن ها برای شما بسیار ساده است تا از درون خود احساس زیبایی داشته باشید. افراد بسیاری وجود دارند که حالا (با استفاده از این کالکشن) چیزهایی را تجربه می کنند که در گذشته هرگز تجربه نکرده بودند. من فقط می دانم یک اتفاق بزرگ می افتد و بسیار عجیب و غریب است، این که شما واقعا باور نمی کنید که این خود شما هستید. من می خواهم احساس کنم که این خط تولید زیبایی یک جامعه ای را تشکیل می دهد که در آن مردم در این باره صحبت می کنند و جایی است که می دانند که همیشه از آن ها استقبال می شود”.

 

راز زیبایی با سلنا گومز

راز زیبایی با سلنا گومز

سلامت ذهنی و زیبایی در کنار هم پیش می روند

“زمانی که هفت ساله بودم شروع به کار کردن نمودم، از این رو رابطه من با میکاپ به طور مداوم کامل و کامل تر می شد. من فکر می کنم در طول این مدت، لحظاتی وجود داشت که شاید احساس خیلی خوبی از خودم نداشتم، شاید خیلی خودم را انتقاد می کردم، شاید خودم را با دیگران مقایسه می نمودم؟ این چیزی بود که می خواستم از بین ببرم.”

اشکالی ندارد که بخواهید از میکاپ استفاده کنید

“من کم کم به نقطه ای رسیدم که احساس کردم به میکاپ نیازی ندارم و اگر هم این کار را انجام دهم، مشکلی ندارد. به طور مثال، اگر بخواهم به مسافرت بروم که پرواز 12 ساعته دارد، مشکلی نیست از مقداری رژگونه، شاید مقداری کانسیلر استفاده کنم و احساس خوبی داشته باشم. به این ترتیب احساس تازگی می کنم. حتی ممکن است با خود اسپری احیای کننده پوست صورت ببرم. این اسپری چیزی است که قطعا دوست دارید در کنار شما باشد. واقعا رایحه اسپا و بهشت دارد.”

 

میکاپ آرتیست Hung Vanngo و خود شبکه YouTube دارای بهترین ترفندهای زیبایی هستند

یکی از ترفند هایی که یاد گرفتم درباره رژگونه و استفاده بیشتر از آن است: به این ترتیب که می توانید رژگونه آن را به سمت بالای صورت محو کنید تا گونه های سرخ رنگی داشته باشید. این توصیه برای من بسیار کاربرد داشت”.
هم چنین درسی هایی از YouTube درباره سایه ابرو یاد گرفتم. شما می توانید از یک نوار چسب استفاده کنید تا خط ابروهای خود را دقیق بکشید”.

هرچه کمتر، بهتر

“توصیه من می تواند این باشد که هرچه کمتر، بهتر. فکر می کنم زمانی که بیرون از منزل هستید و یا زمانی که در خانه به سر می برید، فرصتی است که درست همان کسی باشید که می خواهید”.
“اگه حوصله داشته باشم تا به کارهای مراقبت از پوست برسم، همه چیز را ساده می گیرم. و در مواقع دیگر، در Zoom ارتباطات ویدیویی زیادی برقرار می کنم و کارهایی مانند این انجام می دهم تا از کووید-19 نیز در امان بمانم. حالا این کاری است که هر روز انجام می دهم و از آن لذت می برم.”

زیبایی ذهن، بدن و روح است

“من خیلی در زمینه سلامت ذهنی و افسردگی سختی کشیدم و این چیزی است که باید از آن درس عبرت بگیرم. من فکر می کنم در برخی مواقع، هر کسی باید راهی برای عبرت گرفتن پیدا کند. می خواهم بگویم زمانی که به خود واقعی ام پی بردم، این موضوع در هر چیزی که منتشر می کردم، منعکس می شد. نمی دانم که آیا کسی می تواند در این باره صحبت کند و یا اصلا اهمیتی به آن می دهد یا خیر، اما شما می توانید دقیقا همان اندازه شادی و خوشبختی را احساس کنید که من دارم. این گونه فکر می کنم که زمانی که چنین چیزهایی در زندگی من روی داد، به این احساس رسیدم. واقعا این موضوع فراتر از این حرف ها است.”

راز زیبایی با سلنا گومز

راز زیبایی با سلنا گومز

اجازه دهید مادرتان، الهام بخش زیبایی شما باشد

“مادرم، او مانند یک تندیس بود. او همه چیز را برای این که یک Drew Barrymore (بازیگر، تهیه کننده، کارگردان، مجری، ناشر، مدل و کارآفرین آمریکایی) باشد، داشت. او همیشه در پیراهن خود تعداد سنجاق نگاه می داشت. او کلیپس های پروانه ای داشت، او برای من بی نظیر بود. او تقریبا مانند خواهر بزرگ من بود. ما چنین رابطه و دوستی و حتی فراتر از این ها داشتیم. مادرم وقتی من را داشت، کارهای زیادی انجام می داد. او خیلی جوان بود و از این رو هر چیزی را امتحان می کرد. زمانی که در دالاس بودیم، او شروع به همکاری با یک موسسه مدلینگ کرد و فقط میکاپ انجام می داد. من همیشه با او بودم و می دیدم که چه کار می کند”.

“گاهی اوقات من و مادرم به اتاقش می رفتیم و او جعبه خود را باز می کرد که شمع ها و موسیقی هایی در آن جا نگاه می داشت، در واقع این چیزها به او حس آرامش می داد. من به اتاق او می رفتم و کنار او جلو آینه می نشستم و میکاپ می کردم. او یک لیوان شراب نیز داشت، اما به من یک لیوان آب سیب می داد. این خاطره چیزی است که من هرگز فراموش نمی کنم”.

نواقص خود را با آغوش باز بپذیرید

“برای من، این موضوع فراتر از نقص و چیزهای دیگر است، زیرا بحث اصلی این است که خودتان باشید، چیزی باشید که انجام می دهید. من احساس می کنم که معنی دقیق میکاپ باید این چنین باشد. میکاپ باید یک اکسسوری در نظر گرفته شود و باید چیزی باشد که شما از انجام دادن آن احساس افتخار می کنید و باید چیزهایی که احساس زیبایی به شما می دهد را برجسته و پررنگ کند”.

منبع مقاله :

https://www.elle.com/beauty/a33865379/selena-gomez-rare-beauty-best-products/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها