مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , > توصیه هایی درباره استفاده از سایه چشم

توصیه هایی درباره استفاده از سایه چشم

0
(0)

توصیه هایی درباره استفاده از سایه چشم که باید بدانید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ توصیه هایی درباره استفاده از سایه چشم را که باید بدانید به شما خواهیم گفت .

انتخاب بهترین پالت سایه چشم تنها نیمی از راه است، مهارت یافتن در استفاده از سایه نیمی دیگر است. ما از برترین میکاپ آرتیست ها خواستیم تا توصیه هایی را درباره استفاده از سایه چشم با ما به اشتراک بگذارند، از پرایمر کردن تا محو کردن، از این رو می توانید از هر پالت سایه چشمی که در اختیار دارید، همانند یک حرفه ای استفاده کنید .

با توجه به توصیه های آن ها، شما لازم نیست درباره خطوط مشخص، ظاهر نامنظم و نامرتب و یا پخش شدن سایه چشم نگران باشید . همه چیز به استفاده از براش های صحیح مربوط می شود .

در ادامه با این توصیه های ساده اما بسیار شگفت انگیز آشنا می شوید :

توصیه هایی درباره استفاده از سایه چشم

توصیه هایی درباره استفاده از سایه چشم

سایه چشم های کرمی را با انگشت یا براش مویی پرپشت به پلک ها بزنید و سپس از براش تمیز دیگری به کار ببرید و آرامی آن را پخش کنید تا هر گونه خطوط مشخصی از بین برود.

یکی از مهم ترین موارد برای استفاده از سایه چشم بی نقص، داشتن ابزارهای مناسب است . حداقل، باید دارای سه براش در دسترس خود باشید :

یکی برای زدن سایه چشم روی پلک و دو براش برای تمام کردن کارهای میکاپ چشم .

 

قبل از زدن پرایمر چشم، بهتر است تمام پلک و اطراف آن را با میسلار واتر تمیز کنید و سپس مقداری کرم دور چشم ضد پف بزنید و اجازه دهید جذب پوست شود .

 

یک براش بلندینگی را انتخاب کنید که شکل مناسبی داشته و انعطاف پذیر باشد. این براش برای استفاده از سایه چشم های پودری و کرمی عالی است و به راحتی در چین پلک قابل استفاده می باشد تا یک نمای محو عالی را به وجود بیاورد . سعی کنید از این براش به صورت ملایم و با حرکات چرخشی در لبه های سایه چشم خود استفاده کنید تا حالت محو به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

مطمئن باشید که ابتدا پرایمر روی پلک های تان به مدت چند ثانیه خشک می شود و سپس می توانید به سراغ سایه چشم بروید .

 

برای سایه چشم های پودری بهتر است براش سایه چشم متوسط تا بزرگ را کنار بگذارید . گاهی اوقات گزینه بهتر این است که از براش کرم پودر استفاده کنید، زیرا به اندازه کافی محکم و منسجم می باشد که کنترل کافی را به شما بدهد تا رنگ سایه چشم را به خوبی پخش کنید .

 

برای این که حالت اسموکی را زیر چشم های تان به وجود بیاورید ، از یک براش تخت و صاف استفاده کنید تا رنگ سایه چشم به زیبایی هر چه تمام تر در معرض نمایش باشد .

 

بهتر است ابتدا میکاپ چشم خود را انجام دهید- قبل از استفاده از کرم پودر- مخصوصا زمانی که می خواهید سبک اسموکی را امتحان کنید. از جایی که سایه چشم می تواند ذراتی را روی صورت پخش کند، بهتر است آن را قبل از استفاده از کرم پودر به کار ببرید تا نیاز به دوباره کاری نباشد. گاهی برخی افراد از ماسک های زیر چشم یک بار مصرف استفاده می کنند. زمانی که میکاپ چشم ها تمام شد، می توانید این ماسک را در بیاورید و به ادامه میکاپ صورت خود بپردازید.

 

از یک سایه شاینی با تناژ متوسط در مرکز پلک ها به کار ببرید تا یک نمای درخشان و جذاب و زیبایی به وجود بیاید .

 

می توانید سایه چشم کرمی یا مایع را با انواع سایه چشم های پودری مطابقت دهید و میکس کنید. پیشنهاد می شود که سایه چشم پودری را در مرحله آخر به کار ببرید تا موجب فیکس شدن و افزایش ماندگاری میکاپ چشم شما شود.

 

با رعایت این نکات ساده، مطمئنا متوجه تفاوت بسیار چشمگیر در میکاپ چشم خود می شوید .

 

منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/eye-shadow-tips

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها