مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > ترندهای مو در پاییز 2020

ترندهای مو در پاییز 2020

0
(0)

مدل موهایی که در پاییز 2020 ترند روز خواهند شد

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در موزد ترندهای مو در پاییز 2020 برای شما مطالبی را گرد آوری کرده ایم .

خوب خیلی از خانم ها تابستان را در لب ساحل با موهای موج دار و بهم ریخته سر کردند و یا برخی از آن ها بیشتر روزهای تابستان را به استخرها رفتند و موهای شان را به صورت گوجه ای بالای سر بستند . حالا زمان این است که عشق و علاقه بیشتری به موهای تان نشان دهید. فرا رسیدن فصل پاییز نیز بهانه خوبی است تا در کنار رسیدگی بیشتر به موها، به مدل موی جدیدی نیز فکر کنید .
تغییر روتین مراقبت از موهای تان از فصل تابستان به پاییز می تواند شامل مراحل متعددی شود .

زمانی که فصل تغییر می کند، پوست سر شما بیشتر مستعد خشک شدن می شود . از این رو مطمئن باشید که موها و پوست سر خود را درمان می کنید .

ترندهای مو در پاییز 2020

ترندهای مو در پاییز 2020

به عنوان مثال استفاده از محصولات احیا کننده پوست سر خشک، قبل از شامپوهای همیشگی تان و هم چنین استفاده از محصولات بازسازی مو که موجب رطوبت رسانی به تارهای مو می شود و یا کاندیشنر عمیق و ماسک مو برای موهای ضخیم که سرشار از مواد مغذی است و تارهای موی شما را آبرسانی می کند، همگی گزینه های بسیار مناسبی در نظر گرفته می شوند .
اگر موهای شما نیز از آسیب های خورشیدی در طول تابستان در امان نمانده است (موهای شکننده، رنگ موهای محو و موخوره) پیشنهاد می شود با استفاده از یک ماسک موی ویژه، تناژ برنجی رنگ موهای تان را کاهش دهید و آن را احیا نمایید . هم چنین توصیه می گردد که در هفته، از شامپو به دفعات کمتری استفاده کنید .

در عوض به سراغ شامپوهای خشک بروید تا مدل موهای زیبایی را برای خود ایجاد نمایید. هم چنین به یاد داشته باشید که از محصولات بدون سولفات استفاده کنید و هر محصولی که حاوی سولفات می باشد را دور بیاندازید و در عوض از شامپوها و کاندیشنرهای پاک کننده به کار ببرید .
در نهایت همان گونه که مدل موهای خود را برای فصل پاییز تغییر می دهید، به فکر تغییر ابزارهای که در این زمینه نیاز دارید نیز باشید . مثلا شنیده می شود که برخی مردم سال های سال از یک اتو موی فر کننده و صاف کننده استفاده می کنند که تماما با اسپری موها پوشیده شده است. ابزارهایی که استفاده می کنید باید به اندازه موج ها و فرهای موی تان خوب و عالی باشند .
حالا که توصیه های بسیار مهمی را در ارتباط با مراقبت از موها یاد گرفتید، با ما همراه باشید تا شما را با مدل موهایی آشنا کنیم که احتمالا در فصل پاییز ترند روز خواهند شد .

ترندهای مو در پاییز 2020

ترندهای مو در پاییز 2020

1.موهای درخشان به سبک گذشته

سلبریتی هایی که از این مدل مو استفاده کردند : Sophie Turner, Jessica Chastain, Winnie Harlow

چرا این مدل مو؟ به سادگی انجام می شود و شیک و زیبا است. این مدل در پاییز غوغا می کند. واقعا نمای درخشان و شفاف و جزئیات این مدل را دوست دارم. تنها کافی است که از موج موهای هالیوودی قدیم همراه اه با اکسسوری های مو به کار ببرید.

چگونه این مدل مو را داشته باشید؟

ابتدا یک فرق یک طرفه باز کنید و موی های خود را سشوار نمایید و سپس از یک اسپری فیکس کننده در هر بخش به کار ببرید. در مرحله بعد، ¾ اینچ از اتو موی فر کننده را در نظر بگیرید و موهای تان را در حالی که می پیچید، دور آن قرار دهید. این امر موجب می شود تا موج های S شکل بسیار زیبای روی موهای تان به وجود بیاید که واقعا گویی ترند سال ها گذشته دوباره مد شده است. می توانید از کلیپس های مسطح برای قسمت موج موها استفاده کنید تا نمای بیشتری داشته باشند. در نهایت مدل موی خود را در جایی که نیاز است صاف کرده و در جایی که نیاز است موها را پوش دهید و در آخر کار را با یک اسپری مو تمام کنید که درخشش باشکوهی به موهای تان می دهد.

ترندهای مو در پاییز 2020

ترندهای مو در پاییز 2020

2. مدل موی گوجه ای پیچیده شده

سلبریتی هایی که از این مدل مو استفاده کردند: Vaccaro’s Instagram, Kate Bosworth, Brandon Maxwell’s Fall 2019 show

چرا این مدل مو؟ با اندکی تلاش و خلاقیت می توانید این مدل موی گوجه ای نه خیلی ساده را امتحان کنید. من عاشق این هستم که می توانید این مدل را در هر اندازه و شکلی درست کنید. این مدل های گوجه ای توجه زیادی را به سمت خود جلب می کنند.

چگونه این مدل مو را داشته باشید؟

از یک کش مو برای محکم کردن دم اسبی تان به کار ببرید. برای این که درخشش بیشتری به موهای خود بدهید از روغن مو برای قسمت دم اسبی استفاده کنید. بخش های مختلف دم اسبی را در دست بگیرید و آن ها را دور قسمتی که موهای خود را بسته بودید بپیچید و با سنجاق محکم کنید. از یک اسپری مو استفاده کنید تا مدل موی شما سر جای خود محکم باقی بماند.

ترندهای مو در پاییز 2020

ترندهای مو در پاییز 2020

3. مدل موی باب

سلبریتی هایی که از این مدل مو استفاده کرده اند: Ashley Graham, Yvonne Orji, Duckie Thot

چرا این مدل مو؟ این یک مدل مو عالی و بی نظیر برای بعد از تابستان و پیش از پاییز است. به این ترتیب می توانید از شر انتهای موهای آسیب دیده خود نیز خلاص شوید.

چگونه این مدل مو را داشته باشید؟

با یک آرایشگر مورد اعتماد درباره این که چه طول مویی به ساختار و بافت موی شما می آید، صحبت کنید. هم چنین به یاد داشته باشید که مدل موی کوتاه تر به معنی محافظت و رسیدگی بیشتر به موها نیست . بلکه بر عکس به معنای وقت و تلاش کمتری است که باید برای آن ها صرف کنید . با روی کار آمدن دوباره اکسسوری ها، مدل موی باب حالا یکی از مدل موهای انعطاف پذیر به شمار می رود .

ترندهای مو در پاییز 2020

ترندهای مو در پاییز 2020

4. موهای ویو شده

سلبریتی هایی که از این مدل مو استفاده کردند : 3.1 Phillip Lim Fall 2019 runway show, Kim Kardashian, Kristin Cavallari

چرا این مدل مو ؟ هر کسی می گوید که موی ویو شده هرگز دوباره مد نمی شود، کاملا در اشتباه است . این مدل مو رها، زیبا و شیک است.

چگونه این مدل مو را داشته باشید ؟

آرایشگر از ابزارهای مخصوص ویو کردن یا اتو موی مخصوص برای موج دار کردن موها استفاده می کند. البته می توانید بدون هیچ ابزاری نیز، این مدل را روی موهای خود ایجاد کنید :

می توانید تمام قسمت های موی خود را به صورت بافت سه تایی ببندید و هر یک را با اتوی مو حرارت دهید. به این ترتیب ویو های ریز و زیبایی روی موهای خود مشاهده می کنید. کار را با یک اسپری حالت دهنده موها خود تمام کنید.

ترندهای مو در پاییز 2020

ترندهای مو در پاییز 2020

5. دم اسبی در پایین

سلبریتی هایی که از این مدل مو استفاده کردند : Christian Siriano Fall 2019 runway show, Vaccaro’s Instagram, Camila Cabello

چرا این مدل مو؟ در حالی که نمای کلاسیکی دارد، مطمئنا یکی از ترندهای محبوب پاییز و زمستان 2020 خواهد شد. من واقعا نمای شیک و منحصر به فرد این مدل مو را دوست دارم. شما می توانید این مدل را با موهای صاف و صیقلی در جلو امتحان کنید و یا قسمت دم اسبی را حالت دار و موج دار نمایید.

چگونه این مدل مو را داشته باشید ؟

استفاده از محصولات حالت دهی در این زمینه حرف اول را می زند. ابتدا با یک لوسیون و کرم مو، موهای خود را نرم و لطیف کنید و سپس آن ها را با یک براش گرد به سمت پشت سشوار بکشید. موهای خود را حدود یک اینچ بالای خط رویش موها نزدیک گردن جمع کنید و به صورت دم اسبی ببندید.

ترندهای مو در پاییز 2020

ترندهای مو در پاییز 2020

6. مدل موی پر حجم

سلبریتی هایی که از این مدل مو استفاده کردند: Moschino Fall 2019 runway, Ciara

چرا این مدل مو؟ این یکی از مدل موهای محبوب بسیاری از خانم ها برای فصل پاییز می باشد. این مدل مو از دهه 80 وارد ترندهای مو شده است. همه چیز این مدل مو درباره حجم بسیار زیاد است که با استفاده از اکستنشن، به بهترین وجه ممکن دیده می شود.

چگونه این مدل مو را داشته باشید ؟

یک اسپری حالت دهنده می تواند کار را برای شما ساده کند. سپس باید موهای تان را سشوار بکشید. زمانی که کارتان تمام شد، از اسپری حجم دهنده به ریشه موها استفاده کنید تا حجم بیشتری به آن ها بدهید.

منبع مقاله : https://www.elle.com/beauty/hair/tips/g30/fall-hairstyles/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها