مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > ترندهای آرایشی پاییز

ترندهای آرایشی پاییز

0
(0)

ترندهای آرایشی پاییز

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رتگ درمورد ترندهای آرایشی پاییز امسال با شما صحبت خواهیم کرد .

گونه‌هایی یخ‌کرده

رژ گونه خیلی ملایم و محو یکی از ملزومات این فصل است و درخشش گونه‌های شما از سرمایی که در هوا است الهام گرفته‌شده است. درست مثل Blake Lively سعی کنید با رژ گونه‌ای هم‌رنگ گونه‌های خودتان حالتی را ایجاد کنید که انگار در اثر سرمای بیرون گل‌انداخته‌اند.

خط چشم نیمه

خط چشم مشکی دورتادور چشم می‌تواند چشمانتان را کوچک نشان دهد . ولی همین‌طور که روی چشم‌های Reese Witherspoon می‌بینید تنها یک خط چشم نیمه در بالا و پایین می‌تواند چشم‌های شما را باز و بزرگ‌تر نشان دهد .

لب‌های قهوه‌ای

دهه 90 برگشته ! و این به معنی رژلب‌های قهوه‌ای و فندقی است درست مانند رژلبی که Constance Wu در این فرش قرمز استفاده کرده است .

خط چشم آبی

این پاییز به‌جای خط چشم مشکی می‌توانید از خط چشم یا سایه آبی استفاده کنید . از کبالت گرفته تا آبی آسمانی شما می‌توانید از تمامی این رنگ‌ها استفاده کنید و برای اینکه کمی با ترندهای دهه 80 فاصله بگیرید می‌توانید خط چشم مشکی خود را بکشید و خط چشم آبی را روی آن کشیده و محو کنید و فقط کمی سایه آبی روی خط بالای پلکتان بزنید . 

ترندهای آرایشی پاییز

ترندهای آرایشی پاییز

ابروهای رنگی

باید مگان مارکل رو دوشز ابروها نامید! شما هم می‌توانید ابروهایی زیبا مانند ابروهای مگان داشته باشید و برای این کار مجبور نیستید ابروهایتان را رنگ کنید. کافی است تا یک ماژیک ابرو قهوه‌ای تهیه کنید و با شکل ابروی خود را پر و جذاب‌تر کنید.

چشم‌هایی به رنگ افق

ممکن است فکر کنید که نارنجی ‌رنگی است که به همه نمی‌آید مخصوصاً وقتی روی پلک‌ها بنشیند؛ ولی نارنجی‌ای که به مایل به قهوه‌ای باشد به خیلی از پوست‌ها می‌آید.

خط چشم با دم دراماتیک

خط چشم گربه‌ای هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و شما می‌توانید با کشیدن آن کمی بیشتر از معمول یک تأثیر دراماتیک و زیبا داشته باشید.

لب‌های قرمز پررنگ

برای یک آرایش شبانه از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید مانند Margot Robbie در گلدن گلوب . بهتر است رژ لب شما مات باشد و قبل از استفاده از آن روی لب، اول آن را روی نوک انگشتتان تست کنید .

رنگ بنفش مایل به ارغوانی

این رنگ یکی از گزینه‌های خوب برای تغییر فصل گرم به سرد است زیرا نسبت به رنگ‌های تابستانی دراماتیک‌تر است و با تناژ رنگ‌های عمیق پاییزی همخوانی زیادی دارد. این رنگ به اکثر پوست‌ها می‌آید و می‌توانید مانند Elizabeth Olsen آن را روی لب، گونه و چشم‌های خود استفاده کنید.

خط چشم ویش بون

خط چشم گربه‌ای معمولی خط پلک بالا را پوشانده و سپس به سمت بیرون و بالا حرکت می‌کند ولی Kelsea Ballerini خط چشمش را از سه‌چهارم پلک بالا و پایین به سمت بالا و بیرون می‌کشد و به هم می‌رساند.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها