مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > انتخاب سایه چشم مناسب

انتخاب سایه چشم مناسب

0
(0)

چگونه سایه چشم مناسب چشمانمان را انتخاب کنیم؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما در انتخاب سایه چشم مناسب کمک خواهیم کرد .

مهم‌ترین نکته در انتخاب لوازم آرایش حس اعتماد به‌ نفسی است که به شما می دهد . اگر در انتخاب سایه چشم همیشه دچار مشکل می‌شوید و بیشتر اوقات از رنگ و حالتی که به چشم‌هایتان می‌دهد ناراضی هستید . به این دلیل است که به‌اندازه کافی به رنگ پوست یا رنگ چشمانتان دقت نمی‌کنید . در این مقاله به شما یاد می‌دهیم تا چه سایه‌ای بیشتر به چشمان شما می‌آید و رنگ طبیعی آن‌ها را زیباتر نشان می‌دهد .

اگر پوست شما تیره است …

بهتر است از سایه‌هایی که رنگ دودی دارند دوری کنید ؛ رنگ‌های دودی یا سفید خیلی بی‌حال هستند و حتی گاهی روی پوست شما دیده نمی‌شوند .بهتر است از رنگ‌های تندتری استفاده کنید تا روی پوست شما ملایم‌تر به نظر برسند .

به خاطر داشته باشید که سایه‌های ملایم روی پوست‌های تیره محو می‌شوند و بیشتر به درد زمانی می‌خورند که بخواهید یک آرایش خیلی معمولی و طبیعی داشته باشید !

نه زمانی که می‌خواهید به مهمانی بروید !

برای مناسبت‌های رسمی بهتر است از سایه‌های پررنگ‌ و غنی ازلحاظ پیگمنتی مانند طلایی و بنفش تیره استفاده کنید .

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خط چشم‌های قهوه‌ای و نقره‌ای دوری‌کنید . و به‌جای آن از همان رنگ کلاسیک مشکی استفاده کنید .

انتخاب سایه چشم مناسب

انتخاب سایه چشم مناسب

اگر پوست شما روشن است …

تا جایی که می‌توانید از رنگ خاکستری دوری‌کنید ! درسته آرایش دودی یا نقره‌ای در فیلم‌ها زیبا به نظر می‌رسند ولی  روی پوست‌ روشن و لطیف شما بیشتر حالت کبودی به خودش می‌گیرد . سایه‌های براق روی پوست‌های روشن بیشتر خودشان را نشان می‌دهند و زیباتر به نظر می‌رسند .

رنگ‌هایی مانند صورتی یا سبز کمرنگ و ملایم برای پوست شما مناسب‌تر هستند . و رنگ‌های تیره‌تر زیبایی طبیعی شما را تحت شعاع قرار می‌دهد . اگر از سایه برای شکل دادن به چشم‌هایتان استفاده می‌کنید رنگی را انتخاب کنید که تنها کمی از رنگ طبیعی پوستتان تیره‌تر باشد . در غیر این صورت رنگ تیره پلک‌هایتان کل چشمتان را تحت شعاع قرار خواهد داد.

اگر چشم‌های شما آبی است …

چشم‌های آبی شما می توانند به‌راحتی تحت تأثیر رنگ سایه قرار ‌گیرند . و به خاکستری، آبی روشن یا تیره تغییر پیدا کنند . بهترین سایه‌ برای این رنگ چشم، بنفش تیره یا روشن است .

این رنگ‌، چشم شما را خاکستری-آبی نشان می‌دهد. رنگ‌های قهوه‌ای قرمز نیز چشمان شما را تیزتر نشان می‌دهند و حالتی رؤیایی به آن می‌دهند. یکی از زیباترین سایه‌ها برای این رنگ چشم، سایه دودی پررنگ است .

اگر چشم‌های شما سبز است …

رنگ خردلی زیبا یا هلویی گرم باعث براق شدن رنگ سبز طبیعی چشم می‌شود . شما می‌توانید با استفاده از رنگ شکلاتی گیرایی چشمانتان را بالا ببرید یا با سایه‌ای به ‌رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ای ظاهری مدرن‌تر به آرایشتان دهید .

اگر چشم‌های شما قهوه‌ای است …

مناسب‌ترین رنگ سایه‌ برای این رنگ چشم رنگ‌های غنی و گرم مانند قرمز خیلی تیره یا قهوه‌ای تیره هست . سایه آبی تیره باعث می‌شود چشم شما دراماتیک و زیبا به نظر بیاید .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها