مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > آماده سازی پوست قبل از آرایش

آماده سازی پوست قبل از آرایش

0
(0)

چطور پوست صورتمان را قبل از آرایش آماده کنیم ؟

در این مقاله ازمجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به نحوه صحیح آماده سازی پوست قبل از آرایش خواهیم پرداخت .

همه ما دوست داریم همیشه آرایشمان بی عیب و نقص باشد درست مانند صورت بازیگران و افراد مشهور ؟ جالب است بدانید که این افراد نیز هزاران دلار برای داشتن آرایش و پوستی بی نقص هزینه نمی کنند .

و شما نیز نیازی به چنین کاری ندارید . رمز موفقیت این افراد دنباله روی از یک روند خیلی ساده قبل از آرایش است که تنها 5 دقیقه به طول می انجامد . ولی تاثیر زیادی را در نمای نهایی آرایش  بازی می کند .

یکی از دلایلی که باید مراقب پوستتان قبل از آرایش کردن باشید این است :

که اولین نشانه های افزایش سن روی پوستتان نقش می بندد .

برای اینکه آرایشتان بیشتر روی صورت باقی بماند و روی صورتان پخش نشود این مراحل 5 گانه ساده را هر بار تکرار کنید .

آماده سازی پوست قبل از آرایش

آماده سازی پوست قبل از آرایش

1- اول پوستتان را تمیز کنید :

روشن است که برای داشتن آرایشی یک دست باید حتما باید پوستتان را تمیز کنید و کارتان را از یک پوست تمیز شروع کنید. یک پاک کننده آلو ورا می تواند به پاکسازی کامل صورت شما کمک کند ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاک کننده را روی نوک انگشتان خود بزنید و آرام پوست صورت و گردن خود را ماساژ دید . بعد از چند دقیقه ماساژ می توانید با کمک آب گرم صورتتان را بشویید .

2- لایه برداری :

همانطور که مقالات گذشته برایتان توضیح دادیم لایه بردارها به شما کمک می کنند تا سلول های مرده را از روی پوستتان پاک کرده و به ساخت سلول های جدید روی پوست کمک کنید .

شما می توانید برای اینکار از لایه برداری استفاده کنید که حاوی ویتامین سی باشد . تا پوست جدید روی صورتتان بدون هیچگونه التهابی بوجود بیاید و نرم باشد . فرمول این نوع لایه بردارها مخصوص افرادی طراحی شده که پوست خیلی حساس دارند بنابراین همه با هر نوع پوستی می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند .

3- استفاده از سرم :

مرحله بعدی استفاده از سرم حاوی ویتامین سی است که باعث می شود رطوبتی که با لایه برداری از بین رفته به پوست شما برگشته و در آن حفظ شود . این یک مرحله اساسی بعد از لایه برداری است و منافذ را که اکنون به صورت عمیق تمیز شده اند آماده آرایش می کند.

4- استفاده از مرطوب کننده :

همانطور که در مقالات گذشته توضیح دادم هر کدام از مرطوب کننده ها مخصوص نوع خاصی از پوست می باشند و شما باید نوع مرطوب کننده خود را به دقت و با توجه به ویژگی های پوستتان انتخاب کنید . ولی صرف نظر از اینکه مرطوب کننده شما چیست ، استفاده از آن در مراحل قبل از آرایش باعث می شود تا سطح پوستتان یکدست و آماده آرایش شود .

5- پرایمر :

همه آرایشگران حرفه ای از پرایمر استفاده می کنند تا تمامی گودیهای ناخواسته صورت را پر کرده و چربی اضافی آن را بگیرد تا کرم پودر شما صاف روی پوستتان بنشید و برای مدت طولانی تری روی آن باقی بماند . برای گرفتن نتیجه بهتر به شما پیشنهاد می کنیم از پرایمر حاوی سیلیکون استفاده کنید چرا که این ماده مانعی را بین رطوبت و روغن پوست شما با آرایش ایجاد می کند.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها