مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > راهنمای آرایشی عروس خانم‌ها

راهنمای آرایشی عروس خانم‌ها

0
(0)

راهنمای آرایش صورت و مو برای عروس خانم‌ها

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد راهنمای آرایشی عروس خانم‌ها برای آرایش صورت و مو مطالبی را گردآوری کرده ایم .

در این مقاله با کمک متخصصین 20 نکته مهم درمورد آرایش صورت و مو را برای شما عروس‌خانم‌ها آماده کرده‌ایم تا شما رؤیایی‌ترین روز زندگی‌تان را بی‌عیب و نقص برگزار کنید .

بایدها:

1تست آرایش شما باید بین سه تا پنج هفته قبل از مراسم عروسی انجام شود . دقت کنید اگر می‌خواهید برای این روز بزرگ آفتاب بگیرید باید به آرایشگرتان اطلاع دهید و حتماً تست را زمانی انجام دهید که رنگ پوستتان عوض‌شده باشد زیرا هر نوع آرایشی مناسب پوست‌های برنزه نیست .

 2-زمانی که می‌خواهید تست آرایش دهید باید از یک تی‌شرت یا تاپ سفید استفاده کنید . با این کار می‌توانید بفهمید آرایشتان در برابر بی‌رنگی لباستان چگونه جلوه خواهد کرد . همچنین قبل از هر خریدی بدون استفاده از فلش و در نور کامل از خودتان عکس بگیرید.

3-برای اینکه در روز عروسی چشم‌هایتان زیباتر و بزرگ‌تر جلوه کند باید با استفاده از کانسیلر و کارکتر تمامی سیاهی‌های اطراف آن را بگیرید . البته این کار را آرایشگرتان انجام می‌دهد؛ مراقب باشید کانسیلر به شکل یک ماسک سفید دور چشم‌هایتان نباشد .

4-قبل از اینکه پیش آرایشگرتان بروید عکس‌هایی از آرایش و مدل موی عروس جمع کنید و آن‌ها را به او نشان دهید . و مشخص کنید که چه چیزی در این عکس‌ها نظر شما را به خود جلب کرده است . ولی این را هم در نظر بگیرید که رنگ مو و پوست شما با چیزی که می‌خواهید همخوانی دارد یا نه .

Ladies Bridal Makeup Guide

Ladies Bridal Makeup Guide

5-به خاطر داشته باشید که آرایش شما باید آن‌قدر رنگ داشته باشد که سفیدی لباستان را جبران کند . تفاوت زیادی بین لباس عروس و لباس‌های دیگر وجود دارد؛

بنابراین آرایشتان نیز باید به همان اندازه متفاوت باشد . در روز عروسی پوست شما باید کاملاً بی‌عیب و نقص باشد و آرایش گونه و لب‌هایتان باید بدرخشد .

6-حتماً از مژه‌های مصنوعی تکی و مجزا استفاده کنید . این مژه‌ها چشم‌های شما را زیباتر می‌کنند . از آرایشگرتان بخواهید تا از سایزهای مختلف مژه روی چشم‌هایتان استفاده کند تا ظاهری طبیعی‌تر داشته و میان مژه‌های طبیعی‌تان گم شوند .

7-بیشتر تمرکزتان را روی مهم‌ترین عناصر زیبایی‌تان جمع کنید . مثلاً پوستی بی‌نقص، ابروهایی منظم و پرپشت و مژه‌هایی مانند پر. اگر این سه نکته را رعایت کنید آرایشتان نیز بی‌نقص خواهد بود .

8-حتماً به نحوه استفاده از لوازم آرایشتان دقت کنید ، زیرا آرایش عروس با آرایش هرروز شما تفاوت زیادی خواهد داشت .  مثلاً اگر دوست دارید همیشه به‌جای خط چشم از سایه چشم سیاه استفاده کنید باید با یک برس خط چشم تر از آن استفاده کنید تا برای مدت بیشتری روی چشمتان باقی بماند .

9از آرایشگرتان بخواهید تا از بهترین لوازم آرایشی تخصصی مانند مک استفاده کند . شما برای لباس و عروسی‌تان هزینه زیادی کرده‌اید و آرایشتان نیز باید این‌چنین باشد .

10-زمانی که آرایشتان تمام شد از هایلایتر روی استخوان ابروهایتان استفاده کنید تا چشمانتان بیش‌ازپیش بدرخشد . بهترین هایلایتر برای این موقعیت رنگ مات روشن است و شما می‌توانید به‌آرامی روی قسمت خارجی استخوان ابروی خود از آن استفاده کنید و با این کار توجه‌ها را به سمت این قسمت ببرید .

راهنمای آرایشی عروس خانم‌ها

راهنمای آرایشی عروس خانم‌ها

نبایدها :

1-به‌هیچ‌وجه زیر نور فلورسنت تست آرایش انجام ندهید . حتماً از آرایشگرتان بخواهید تا در روز روشن آرایش شما را تست کند سپس زیر نور طبیعی از خودتان عکس بگیرید .

2-به آرایشگرتان اجازه ندهید که سلیقه شخصی خودش را روی صورت شما پیاده کند. خیلی از عروس‌ها از اینکه یک فرد متخصص آرایش آن‌ها را انجام دهد لذت می‌برند و دوست دارند به حرف‌ها و پیشنهاد‌ها این فرد متخصص گوش بدهند ؛ اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که آرایشگر شما شاید خیلی شما را نمی‌شناسد و نمی‌داند که شما چه انتظاری از آرایشتان دارید ؛ بنابراین با او صحبت کنید و از علایقتان برایش بگویید .

در روز عروسی‌تان باید به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید نه به کسی دیگر .

3-شاید پیش خودتان فکر کنید که در روز عروسی‌تان می‌توانید هرچقدر که دوست دارید آرایش کنید ولی این یک اشتباه بزرگ است . خیلی از عکس‌های عروسی زیر نور طبیعی خورشید گرفته می‌شود درنتیجه آرایش زیاد شما زیر این نور خیلی زشت و نامناسب به نظر خواهد رسید . باید به این نکته دقت کنید که اگر عکاس از فلش استفاده می‌کند قسمت تی زون صورتتان که همان قسمت پیشانی و بینی است باید مات باشد .

اگر هنگام رقص عرق کردید موقع عکاسی حتماً این قسمت را خشک‌کنید .

4-از ترندهای کوتاه‌مدت عروس دوری‌کنید . این را به خاطر داشته باشید که قرار است برای سالها به عکس‌هایتان نگاه کنید و این تصاویری است که فرزندان شما از روز عروسی‌تان می‌بینند : بنابراین بهتر است مراسم را کمی کلاسیک برگزار کنید .

به‌عنوان‌مثال شاید آن خط چشم اکلیلی که دوست دارید اکنون زیبا به نظر برسد ولی بیست سال دیگر به نظر قدیمی و مسخره باشد .

5-از رنگ‌های روشن نترسید. رنگ‌های خنثی، قهوه‌ای و کالباسی در عکس‌های عروسی بسیار بی‌حال خواهند بود ؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های روشن‌تر و جاندارتر استفاده کنید .اگر به این رنگ‌های خنثی عادت دارید می‌توانید یکی از آن‌ها را به‌عنوان رنگ پایه انتخاب کنید و سپس از رنگ‌های صورتی و سرخ ‌روی آن استفاده کنید . اگر همیشه رژ لب تیره می‌زنید ، از این رنگ تیره به‌عنوان رنگ پایه استفاده کنید و روی آن را صورتی روشن‌تر بزنید .

بهترین رنگ‌های رژ لب برای عروس رنگ‌های صورتی، سرخ و هلویی هستند .

6-آرایشگر شما نباید فقط صورتتان را آرایش کند . شانه‌ها و گردنتان را از یاد نبرید؛ این کار باعث می‌شود که گاهی رنگ آن‌ها و در مواقعی جنس پوست آن‌ها باهم فرق داشته باشد .

برای داشتن ظاهری طبیعی همه جای بدنتان باید مثل هم باشد . یکی از راه‌های ساده برای یکدست کردن پوست و از بین بردن رد جوش‌ها این است که آفتاب بگیرید .

7-فکر نکنید که هر آرایشی به یک اندازه نیاز به مراقبت دارد . در طول مراسم می‌خواهید گاهی به آینه سر بزنید و آرایشگرتان در مهمانی کنارتان است یا اینکه می‌خواهید از اول تا آخر برقصید و دوست دارید همه‌چیز را در مورد مو و آرایشتان فراموش کنید ؟

لوازم آرایش ضد آب و سایه‌های کرمی معمولاً گزینه‌های خوبی برای روز عروسی هستند .

8 -چشم‌هایتان را زیادی تیره نکنید . متأسفانه یکی از مواردی که عروس‌ها دوست دارند سایه‌های بسیار تیره است و باوجوداینکه آرایش تیره چشم‌ها را زیبا می‌کند ولی این آرایش چشم باید با رنگ رژ و بقیه آرایشتآن‌همخوانی داشته باشد . سعی کنید از سایه‌های رنگی زیبا استفاده کنید ولی تیرگی را تا زیر ابروهایتان نکشید و از رنگ‌های خیلی غلیظ دوری‌کنید .

این رنگ‌های تیره زیبایی چشم‌هایتان را خفه می‌کنند .

9-خیلی مات یا براق نباشید . رژ لب خیلی تیره و رژ لب خیلی روشن مناسب عروس نیستند . از طرفی رژ لب خیلی براق تنها 5 دقیقه روی لب‌های شما می‌ماند و رژ خیلی مات به لب‌هایتان می‌چسبد و ظاهری زشت به آن‌ها می‌دهد . یک لب مرطوب که ظاهری مانند ساتن دارد بهترین گزینه برای یک عروس زیباست . این بهترین نوع رژلبی است که می‌توانید از آن استفاده کنید و در زمان پاک شدن هم به‌صورت یکدست باقی می‌ماند .

از آرایشگرتان بخواهید که چندلایه باریک از این رژ را روی لب‌هایتان بزند تا دوام آن‌هم بیشتر شود .

10-نباید عجله کنید . روز عروسی فرارسیده و هرچقدر هم که سعی کردید خیلی از کارهای ناتمام وقت شما را می‌گیرند . ولی این را بدانید که این روز، روز شماست و هیچ‌چیزی مهم‌تر از آرایش و لباس شما نیست بنابراین باید حداقل 45 دقیقه تا یک ساعت به آرایشگرتان زمان دهید تا سر فرصت آرایشتان کند .

نکته آخر اینکه بهتر است ناخن‌ها و رنگ مویتان را از روز قبل آماده کرده باشید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها