مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , , , , > بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

0
(0)

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

می خواهم با شما صادق باشم ،مدت زمان بسیاری تلاش کردم و بسیاری از پکیج های زیبایی را بررسی نمودم. من عاشق این هستم که یک پکیج پر از محصولات زیبایی را هر ماه درب منزل خود سفارش بدهم، می دانید من جزو آن دسته افرادی هستم که دوست دارم هر هفته اندکی ولخرجی کنم.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020 و کیت های زیبایی بسیار فراگیر شده اند، تصمیم گرفتم که من هم در این موضوع تحقیقاتی به عمل بیاورم.

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهم گفت که چکونه بعد از گشت و گذار در اینترنت به منظور یافتن بهترین محصولات با بهترین قیمت ها، توانستم زیباترین، با صرفه ترین، بهترین پکیج های زیبایی سال 2020 را پیدا کنم که واقعا ارزش هزینه کردن را دارد.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

1.برای افرادی که عاشق محصولات زیبایی کره ای می باشند (K-Beauty).

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020 را می توانید در محصولات کره ای پیدا کنید، اگر به تازگی با دنیای خارق العاده محصولات زیبای کره ای آشنا شده اید، بهتر است با پکیج ماهانه اشتراکی Beauteque شروع کنید. هر ماه، تنها به ازای 22 دلار، این شرکت برای شما 6 محصول برای پوست، میکاپ، مو و بدن در اندازه کامل می فرستد.

اگر یک برندی را امتحان کرده باشید و از آن خوش تان آمده باشد، می توانید در فروشگاه آنلاین Beauteque خرید کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. افرادی که عاشق محصولات زیبای کره ای می باشند، مطمئنا از تمامی برندهایی که در این فروشگاه وجود دارد، هیجان زده می شوند و از آن ها استقبال خواهند کرد، مانند Etude House.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

 

  1. برای افرادی که دوست دار محیط زیست می باشند.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020 با کیفیت را به شما  معرفی می کنم .آیا شما طرفدار لوازم آرایشی رنگی با کیفیت بالا هستید که هیچ گونه مواد شیمیایی را شامل نشوند و به این ترتیب به پوست تان نیز آسیب وارد نکنند؟ این ها مزیت هایی است که در پکیج So Susan Color Curate به دست خواهید آورد. این پکیج ماهانه اشتراکی با سایه رنگ های غنی و زیبایی همراه است و تمامی محصولات آن 100 درصد بدون مواد شیمیایی و مضر، بدون پارابن و وگان می باشند. این پکیج واقعا باشکوه و زیبا به نظر می رسد.

افرادی که به لیست مواد تشکیل دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی دقت بالایی می کنند، از تمامی این محصولات موجود در این پکیج که سرشار از عصاره های گیاهی، مخمر و روغن های گیاهی طبیعی می باشند که مناسب پوست های حساس هستند، بسیار متشکر خواهند بود. شما به ازای 20.95 دلار در هر ماه به علاوه ارسال رایگان می توانید این پکیج را همراه با 4 محصول در اندازه کامل را دریافت کنید.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

  1. برای افرادی که به یک نوع محصولات خاصی تعهد ندارند

 

هیچ چیز بدتر از هزینه کردن برای یک محصول جدید نیست که بعدا کاملا از آن متنفر شوید. به جای اینکه سایه چشم ها و کانسیلر های بلا استفاده ای را جمع آوری کنید، از پکیج اشتراکی Play! By Sephora نهایت استفاده را ببرید. این پکیج دارای اندازه های کوچک از پرفروش ترین و جدیدترین محصولات میکاپ، پوست و مو می باشد که مستقیما درب منزل تان تحویل داده می شود.

مزیت اصلی این پکیج این است که دارای دفترچه نحوه استفاده از محصولات و یک کیف آرایشی جدید می باشد. هم چنین Sephora محصولات این پکیج را هر ماه بر اساس پروفایلی که تنظیم می کنید، برای شما شخصی سازی می نماید.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

 

  1. برای افرادی که عاشق فیتنس می باشند.

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020 برای عاشقان فیتنس، آیا هدف هایی که سال گذشته در سر داشتید و می خواستید به آن ها دست یابید را به یاد دارید؟ از جایی که به تازگی وارد سال جدید شده ایم. حالا زمان این است که فرم و شکل مناسبی به بدن خود بدهید و به این ترتیب است که شما به پکیج FabFitFun نیاز خواهید داشت. این پکیج اشتراکی برای شما کالکشنی از محصولات فشن، فیتنس و لوازم بهداشتی می فرستد.

این پکیج ها اندکی گران قیمت می باشند و من این موضوع را درک می کنم، اما شما مستحق این هستید که چهار بار در سال 50 دلار برای خود خرج کنید تا محصولاتی در اندازه کاملی را دریافت کنید که برای شما و سلامتی تان مفید می باشند.

این پکیج ها همه چیز را از محصولات گیاهی تا لوازم باشگاهی جدید را شامل می شوند.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

 

  1. برای افرادی که عاشق محصولات طبیعی می باشند.

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020برای عاشقان محصولات طبیعی، هر ماه Peri Voor برای شما محصولات زیبایی متشکل از مواد گیاهی، بدون مواد سمی و بدون مواد شیمیایی که بر روی حیوانات نیز تست نشده اند را برای تان در یک جعبه ساده و زیبا که جان می دهد در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، ارسال می کند.

در ازای 18 دلار در هر ماه، به نظر می رسد که این پکیج نسبت به سایر پکیج ها گران تر است، اما دارای برند های برتر در زمینه محصولات گیاهی و سبز می باشد، از جمله French Girl Organics و Juice Beauty. هر محصول در این پکیج حدود 50 تا 60 دلار ارزش دارد که به این معنی است که شما با قیمت مناسبی این پکیج را تهیه می کنید.

این اشتراک ماهانه، هر زمان که شما بخواهید می تواند کنسل شود، اما اگر در اشتراک سالانه آن ها ثبت نام کرده باشید، بابت هر پکیج 3 دلار سود می کنید.

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

  1. برای افرادی که طرفدار لوازم زیبایی با دوام می باشند.

 

پکیج اشتراکی Birchbox 5 محصول باورنکردنی برای پوست، مو و میکاپ ارائه می دارد که شامل برندهای محبوبی (مانند Benefit و Satila) و سایر برندها می شود که تنها باید هر ماه بابت آن 10 دلار پرداخت کنید.

بهترین موضوع درباره این پکیج این است که Birchbox باعث می شود تا محصولات مورد علاقه خود را در اندازه کامل به سادگی دریافت کنید. نه تنها همه محصولات را می توانید به صورت آنلاین نیز خرید کنید.

بلکه شما به ازای هر 10 دلاری که در برنامه Loyalty Points (برنامه ای که برای مشتریان وفادار و همیشگی می باشد) آن ها خرج می کنید، 1 دلار به دست می آورید. هم چنین شما می توانید یک نمونه را انتخاب کنید تا هر ماه امتحان کنید تا در پکیج بعدی برای شما ارسال شود.

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

  1. برای افراد جامعه گرا یا جامعه محور

با اشتراک پکیج Boxycharm، نه تنها 4 یا 5 محصول زیبایی در اندازه کامل که ارزش کلی آن 100 دلار است اما شما تنها با پرداخت 21 دلار در هر ماه به دست می آورید، بلکه هم چنین در انجمن Charmers نیز می توانید عضو شوید که افراد آموزش های مرحله به مرحله و توصیه های مربوط به محصولات را به اشتراک می گذارند. شما در این انجمن و گروه احساس می کنید که عضوی از یک خانواده و جامعه می باشید.

و همان طور که می توانید این گروه را به دوستان دیگر تان معرفی کنید، نظرات تان را درباره محصولات بنویسید و یک مشترک فعال باقی بمانید، هم چنین از این گروه و انجمن Loyalty charms می توانید تخفیف ها و جوایزی را در پکیج ها و محصولات آینده دریافت نمایید.

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

  1. برای کسانی که دوست دارند روی هر چیزی کنترل داشته باشند.

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020 درباره Ipsy، البته به جز این که محصولات هر ماه در کیف آرایشی مختلفی ارسال می شوند، این است که هر پکیج مخصوصا برای شما طراحی می شود تا به این ترتیب بتوانید کنترلی روی محصولاتی که به دست تان می رسد، داشته باشید، چیزی که پکیج های دیگر به مشترکین خود ارائه نمی کنند.

مشترکین جدید باید پرسشنامه ای را پر کنند تا مشخص نمایند که آیا محصولات میکاپ، مو و پوست موجود در این پکیج را می پسندند یا خیر، این موضوع به این معنا است که کسانی که از محصولات مو متنفر می باشند، می توانند پکیج کامل آرایشی دریافت کنند.

این در حالی است که طرفداران مراقبت از پوست می توانند فقط محصولات صورت را سفارش بدهند. این اشتراک شامل 5 محصول سفارشی در ازای 10 دلار در هر ماه است، اما اگر در اشتراک سالانه این ها به ازای 10 دلار شرکت کنید، دو ماه به صورت رایگان این پکیج را دریافت خواهید کرد.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

  1. برای کسانی که به دنبال توصیه و پیشنهادهای دیگران می باشند.

 

هر پکیج Glossybox 5 نمونه محصول زیبایی را از برندهای روز دنیا مانند Glamglow، Tarte و Kat von D شامل می شود که همگی در یک باکس براق صورتی به دست شما می رسند. مهم ترین موضوع درباره این پکیج این است که Glossybox دارای یک سیستم جایزه دهی برای افرادی است که نظرات خود را درباره محصولات ارائه می کنند.

شما یک کارت مخصوص Glossy را برای هر نظری که در وب سایت آن ها می نویسید، دریافت می کنید (که می توانید برای خرید محصولات در اندازه بزرگ استفاده کنید)، این موضوع باعث می شود تا نظرات مهم شما تاثیر زیادی روی مشتریان دیگر بگذارد.

اگر هم شک و شبه دارید می توانید به صورت ماهانه به ازای 21 دلار این پکیج را دریافت کنید و یا یک اشتراک سه ماه به ازای 58.50 یا یک اشتراک شش ماه به ازای 111 دلار و یا در نهایت اشتراک 12 ماهه به ازای 210 دلار را انتخاب کنید.

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

  1. برای افراد تنوع طلب.

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020 برای افراد تنوع طلب، اگر می خواهید هر محصول مراقبت از پوستی را امتحان کنید، می توانید به صورت ماهانه در اشتراک پکیج Beautyfix شرکت کنید. در این پکیج برند هایی مانند Oribe، Dermalogica و PCA Skin وجود دارد. محصولات این پکیج ارزش 100 دلاری دارند که شما تنها باید در هر ماه 35 دلار پرداخت کنید.

حتی بهتر از این، این اشتراک هر ماه به ازای 25 دلار تمدید خواهد شد و از این رو، دیگر نیازی نیست تا شما حرکتی برای تمدید اشتراک انجام دهید.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

 

  1. برای افرادی که به پاکیزگی اهمیت می دهند.

 

Beauty Heroes اندکی متفاوت تر از پکیج های اشتراکی مرسوم کار می کند. به جای این که یک سری محصولات مختلف را از برندهای مختلف ارسال کند، آن ها محصولات créme de la créme را از یک برند زیبایی فوق العاده تمیز به شما معرفی می کنند.

شما یک محصول در اندازه بزرگ و چند نمونه در اندازه کوچک را دریافت می کنید که همگی درب منزل تان تحویل داده می شود.

می دانیم که اشتراک به ازای هر ماه 60 دلار اندکی گران به نظر می رسد، اما شما محصولی با ارزش 90 دلار را دریافت می کنید و 15 درصد از  فروشگاه زیبایی آن ها تخفیف می گیرید. مزیت دیگر این است که این پکیج جدیدترین محصولات راه اندازی شده را ارائه می کنند و جوایزی را نیز در نظر می گیرند.

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

 

 

  1. برای کسانی که طرفدار حمایت از زنان می باشند.

 

چهار بار در سال Grind Pretty یک پکیج اشتراکی را ارائه می کند که شامل محصولات مرتبط با هر فصل می باشد. هر برندی که در این پکیج به کار می رود متعلق به یک خانم است. با ترکیبی از محصولات مراقبت از پوست، مو، میکاپ (در اندازه بزرگ و مسافرتی) و حتی همراه با جوایزی، این پکیج هر چیزی که پوست شما نیاز دارد تا در هر 4 فصل بدرخشد را ارائه می کند.

هم چنین این پکیج تنها به ازای 25 دلار در ماه می باشد که واقعا قیمت عالی است.

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

  1. برای طرفداران ماسک صورت

 

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020برای طرفداران ماسک صورت ،آیا کسی است که عاشق ماسک های ورقه ای نباشد؟

این پکیج سرشار از محصولات مراقبت از پوست می باشد. اگر شما که همیشه به دنبال جدیدترین ماسک های صورت می باشید و اگر یک مجموعه ای از بهترین ماسک های صورت را می خواهید،  FaceTory گزینه عالی برای شما می باشد. هر باکس شامل هفت ماسک می باشد که تنها ماهانه 20 دلار قیمت دارد.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020 برای کسانی که می خواهند روتین محصولات آرایشی بهداشتی کره ای خود را ارتقاء دهند، این پکیج واقعا عالی می باشد.

شما هم چنین می توانید یک پکیج فصلی اضافه تری را تحویل بگیرید که شامل 10 تا 12 محصول مراقبت از پوست از برند های محبوب می باشد (که جمعا 160 دلار هزینه بر می دارد که شما تنها باید 50 دلار پرداخت کنید). هر مجموعه مخصوصا بر اساس آب و هوا فصلی که در آن قرار دارید، ساخته شده است که مطابق با نیازها پوستی شما می باشد.

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

بهترین پکیج های زیبایی سال 2020

منبع مقاله: https://www.marieclaire.com/beauty/g14444670/best-makeup-subscription-boxes/

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

نظرات (1)

  1. فاطمه

    سلام وخسته نباشید بابت مطالب عالی که توی سایت میزارید اما من یه انتقادی نسبت به این مقالتون دارم. ای کاش در مورد پکیج های زیبایی که توایران میشه تهیه کرد هم مطلب میزاشتید تا مقالتون مفید تر بشه.البته این نظر من نوعی هستش و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    مقالات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها