مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , > محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا

محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا

0
(0)

چطور از پوستمان در برابر آلودگی هوا محافظت کنیم؟

امروزه آلودگی هوا به یکی از مشکلات اساسی در سراسر دنیا تبدیل شده است و اثرات مخربی روی تمام قسمت‌های بدن به‌خصوص پوست می‌گذارد .

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ طرز  محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا  و چند روش مراقبت از پوست در برابر اثرات مخرب آلودگی هوا بر پوست را ارائه می‌کنیم .

طرز محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا 

طرز محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا

استفاده از پاک‌کننده‌ها

شاید یک پاک‌کننده معمولی بتواند کثیفی‌ها را از روی پوست شما پاک کند ؛ ولی در شرایطی که آلودگی هوا شدید است . به پاک‌کننده‌های قوی‌تری نیاز خواهید داشت . از محصولات پاک‌کننده‌ای استفاده کنید که حاوی کربن‌های فعال‌شده باشند . زیرا به‌راحتی آلودگی را جذب و جوش‌ها را کوچک می‌کنند .

استفاده از زردچوبه

گیاه زردچوبه به خاطر خواص دارویی معروف و محبوب است و یک ضد باکتری قوی نیز به‌حساب می‌آید . شما می‌توانید از این گیاه یا عصاره آن به شکل یک ماسک طبیعی استفاده کنید یا کرمی تهیه کنید که حاوی این گیاه باشد.

طرز محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا 

پوشاندن پوست تا جای ممکن

این کار به مواد سمی و آلودگی‌ها اجازه نمی‌دهد تا وارد منافذ پوست شوند؛ برای این کار پیشنهاد می‌کنیم تا پوست خود را توسط مرطوب‌کننده، ضد آفتاب و حتی پرایمر و کرم پودر بپوشانید.

لایه‌برداری 

آلودگی به معنای سلول‌های مرده نیز هست ؛ در این مواقع باید از اسکراب و لایه‌بردارها استفاده کنید . و این سلول‌های مرده را از روی صورت خود بردارید . یکی از مؤثرترین لایه‌بردارها لایه‌بردار زردآلو است .

مراقبت پوستی در شب‌

متأسفانه باوجود تمام مراقبت‌هایی که انجام می‌دهید آلودگی روی پوست شما اثر می‌گذارد . ازاین‌رو بهترین کار این است که به پوستتان اجازه دهید در شب فرصتی برای ترمیم خود پیدا کند ؛ بنابراین شب‌ها حتماً با استفتده از پاک‌کننده‌ها و تونرها آرایش را از روی پوست خود پاک‌کنید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها