مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , , , , > پاک کننده طبیعی صورت

پاک کننده طبیعی صورت

0
(0)

5 پاک کننده طبیعی صورت که خودتان می توانید درست کنید

برای داشتن پوستی زیبا، صاف و نرم حتما نیازی به استفاده از محصولات گران­ قیمت و فانتزی ندارید. به جای آن­ها این دستورالعمل­ های ساده برای پاکسازی صورت را امتحان کنید.

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ما طرز تهیه 5 پاک کننده طبیعی صورت را که خودتان در منزل می توانید آن را درست کنید را برای شما گردآوری کرده ایم،با ما همراه باشید.

روغن نارگیل

 پاک کننده طبیعی صورت بسیار برای پوست مفید می باشد ،بخصوص اینکه اگر با روغن نارگیل تهیه شده باشد. روغن نارگیل می­تواند بدون از بین بردن روغن­ های طبیعی پوست، هرگونه تابشی را که در طول روز با آن مواجه شده ­اید را برطرف کند.

 پاک کننده طبیعی صورت روغن نارگیل به لطف ویژگی­های ضد میکروبی، روغن نارگیل اتلاف رطوبت از منافذ را حذف کرده و باعث سلامت و نرم ماندن پوست می­گردد.

به آرامی مقداری روغن نارگیل را به مدت 30 ثانیه بر روی پوست خود بمالید. سپس یک حوله گرم بر روی صورت خود قرار دهید تا منافذ شما را باز کند. در حدود 15 تا  30 ثانیه صبرکنید و سپس با لیف حمام روغن را پاک کنید.

پاک کننده طبیعی صورت

پاک کننده طبیعی صورت

لیمو و عسل

ترکیب عسل و لیمو یک مرطوب­ کننده و ضدعفونی­ کننده طبیعی و یک نرم­ کننده و پاک ­کننده کامل محسوب می­ شود. اسید سیتریک لیمو باکتری­های تولید­کننده آکنه را می­کشد و آنزیم­های موجود در مرکبات پوست مرده را می­زداید.

 پاک کننده طبیعی صورت عسل به طور طبیعی آنتی­ باکتریال بوده و سرشار از آنتی­ اکسیدان است که از آکنه جلوگیری کرده و فرایند پیر شدن پوست شما را کند می ­کند.

2 قاشق چای­خوری عسل و 1 قاشق چای­خوری لیمو را با هم ترکیب کنید.

سپس لایه­ای باریک را بر روی صورت و گردن خود بمالید. بگذارید خشک شود و سپس آن را با آب نسبتا گرم بشویید.

ماست

 پاک کننده طبیعی صورت ماست یک پاک­ کننده قوی صورت محسوب می­شود. لاکتیک ­اسید با لایه­ برداری، سلول­های مرده پوست را از بین می­برد و خطوط ریز صورت را کاهش می­دهد.

لایه باریکی از ماست را به آرامی با نوک انگشتان بر روی صورت هود بمالید، چند دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را با آب گرم و یک حوله پاک کنید.

روغن زیتون

این ماده غذایی فوق ­العاده نیز صورت شما را تغذیه می­کند. روغن زیتون یک مرطوب­ کننده طبیعی و عالی برای پوست خشک است که آنتی­ اکسیدان­ ها و چربی­ های خوب آن به کاهش رادیکال­­ های آزاد کمک خواهد کرد . باعث بهبودی قرمزی پوست و آفتاب­ سوختگی می­ شود.

 پاک کننده طبیعی صورتروغن زیتون را با این فرمول تهیه کنید:

یک دوم فنجان روغن زیتون، یک چهارم فنجان سرکه و یک ­چهارم فنجان آب را با هم ترکیب کنید. این کرم طبیعی لکه ­های سیاه را کم­ کرده، باکتری­ها را می­ کشد و پوست شما را نرم و شفاف می­ کند.

روغن­های طبیعی دیگر

آیا از جوش زدن رنج می ­برید؟ یک پاک­ کننده صورت با درصد بالای اسید لینولئیک بسازید که با حفاظت از سطح پوست به کاهش لکه ­های پوست کمک

می­ کند.

 پاک کننده طبیعی صورت با روغن شاهدانه، گل رز و گلرنگ را امتحان کنید. روغن گلرنگ و دانه انگور به تنظیم تولید روغن طبیعی شما کمک می­کند. آیا از خشکی پوست رنج می­ برید؟

روغن بادام، جوانه گندم و آووکادو را امتحان کنید که سرشار از اسیدهای چرب و پلی ­فنول هستند و به مبازه با پیری کمک می­ کنند. روغن را با نوک انگشتانتان به صورت دایره­وار بر روی کل صورت بمالید.

یک پارچه گرم را بر روی قسمت­هایی که از روغن پوشانده شده به مدت چند دقیقه بگذارید تا منافذ را باز کند. سپس به آرامی صورت خود را با آب گرم بشویید.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها