مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , > برس های شستشوی صورت

برس های شستشوی صورت

3
(2)

آشنایی با برس های شستشوی صورت

 

مدتی است که برس های شستشوی صورت متنوعی  به بازار آمده اند و پبشنهاد می شود . برای شستشوی صورت از براشهای سلیکونی و یا برسهای شستشوی صورت استفاده کنید .

شستشوی صورت با براش موضوع جدیدی نیست ولی با توجه به به روز رسانی انجام شده است . در این زمینه و تنوع محصولات داشتن اطلاعات در زمینه انواع این محصولات کمک زیادی به انتخاب آنها میکند .

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما مطالبی د رمورد آشنایی با برس های شستشوی صورت گرد آوری کرده ایم و در ادامه با ما همراه باشید .

برس های شستشوی صورت

برس های شستشوی صورت

در اینجا تصمیم گرفته ایم ضمن معرفی براشها به سوالات شما پاسخ دهیم:

براشها چه هستند و چگونه به پاکسازی پوست کمک میکنند ؟

قدم اول برای نگهداری از پوست شستشوی کامل پوست است . این براشها کمک میکنند که کلیه ناپاکیها و سموم و لوازم آرایشی استفاده شده از روی پوست پاک شوند .

این برسها هم به صورت کامل به پاکسازی پوست میپردازد . بنابراین این براشها با حذف سلولهای مرده، پوست را شفاف تر و درخشان تر میکند .

برس های شستشوی صورت

هر چقدر هم که مراقب بهداشت و سلامت پوست خود باشیم . وفتی ساعاتی از روز را در بیرون از منزل میگذرانیم ، پوست صورت با انواع آلاینده‌ها در تماس قرار میگیرد ؛  حتی لوازم آرایشی که در طول روز روی پوست باقی مانده‌اند و چربی‌های ترشح شده از منافذ پوست روی سطح پوست تجمع می‌کنند . و اگر تمیز نشوند، می‌توانند موجب بسته شدن منافذ شوند و مشکلاتی را برای پوست به وجود آورند .

برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنید . لازم است که صورت خود را پاک کنید . یکی از روش‌های تمیز کردن پوست صورت، آن هم به صورتی که مطمئن باشید کوچک‌ترین ذرات هم از منافذ پوست صورت پاک شده‌اند ، استفاده از براشهای پاکسازی پوست است .

 برس های شستشوی صورت

برس های شستشوی صورت

 استفاده از برس های شستشوی صورت به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

به نوع پوست خود دقت کنید و آن را بشناسید و بر اساس آن نوع براش خود را انتهاب کنید . به طور مثال افرادی که دارای  پوست‌های حساسی هستند ، نباید از این نوع برس‌ها استفاده کنند .

استفاده روزانه آنها برای سایر پوست‌ها توصیه نمی‌شود  . بهتر است در هفته چند بار از آن استفاده کنید . در صورتی که از آرایشهای سنگین استفاده کردید حتما از این براشها برای پاک سازی پوست استفاده کنید .

هنگام خرید هم توجه داشته باشید که برس نرم‌تر را تهیه کنید .

 برس های شستشوی صورت

 برس های شستشوی صورت

برس های شستشوی صورت

نحوه استفاده از براشها پاک سازی پوست:

ابتدا صورتتان را خیس کنید و مایع شوینده را به صورتتان بزنید . بعد دستگاه را مرطوب کنید و ویبره دستگاه را( درصورتی که دارای ویبره است) متناسب با پوستتان تنظیم کنید . به آرامی به حالت دورانی پوست را پاک سازی کنید .

انواع براشهای پاک سازی پوست کدامند :

  • براشهای برقی با سری های مختلف : شرکت کیوت اسکین، محصولات متنوع با کارکردهای متنوع و پوستهای مختلف ارائه میدهد که بر حسب نیاز می‌توان بهترین آنها را انتخاب کرد .

براشهای سیلیکونی دستی:

 برس های شستشوی صورت

براشهای سیلیکونی ویبره دار:

 برس های شستشوی صورت

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 2

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها