مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , > صابون کاستیا چیست؟

صابون کاستیا چیست؟

1
(1)

7 راه استفاده از روغن کاستیا در مراقبت‌های زیبایی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که صابون کاستیا چیست؟ و چگونه در مراقبت زیبایی از آن استفاده می شود .

اگر دنبال صابونی طبیعی هستید، صابون کاستیا بهترین گزینه برای شماست . این صابون نه‌تنها برای مراقبت از پوست و مو پیشنهاد می‌شود . بلکه می‌توانید برای شستشوی لباس خود و کودکتان نیز از آن بهره ببرید . این صابون از مخلوط روغن‌زیتون، روغن نارگیل، روغن پالم و روغن‌های دیگر درست می‌شود .

صابون کاستیا چیست؟

صابون کاستیا چیست؟

شما می‌توانید از این روغن برای شستشوی صورت، بدن، موهایتان استفاده کنید.

1- شستشوی بدن و تمیزکننده به رس‌ها و شوت‌های آرایشی :

این صابون یکی از طبیعی‌ترین و ارزان‌ترین صابون‌ها برای شستشوی بدن است ولی اگر دوست دارید هر هفته برس‌ها و شوت‌های آرایشی‌تان را از باکتری‌ها پاک کنید آن‌ها را با این صابون بشویید.

2- حمام آرامش:

 وان حمام را پر از آب کنید و کمی روغن طبیعی را با کمی صابون کاستیا به آن اضافه کنید تا کف کند . در وان حمام دراز بکشید و بگذارید پوستتان آرامش بگیرد و حسابی نرم شود .

3- شامپوی مرطوب‌کننده :

صابون کاستیا برای شستشوی مو کمی خشک است ولی اگر دوست دارید از آن استفاده کنید می‌توانید کمی روغن سبزی‌ها یا میوه را با کمی صابون و آب مخلوط کنید و از آن برای شستشوی موهای خود استفاده کنید .

4- بخور صورت :‌

اگر بعد از یک روز طولانی نیاز دارید . تا آرامش را به پوست صورتتان برگردانید می‌توانید چند قطره از صابون کاستیا مایع را به حوله یا لیفتان بزنید . و آن را به مدت 10 دقیقه روی صورتتان بگذارید تا پوستتان کاملاً مرطوب شود .

5- فوم شوینده دست :

 اگر دوست ندارید فوم دست بخرید تنها کافی است تا یک بطری فوم ساز بخرید و کمی صابون کاستیا را با آب مخلوط و از آن استفاده کنید .

6- خمیرریش :

آقایان می‌توانند کمی از این صابون را با روغن‌زیتون مخلوط و از آن به‌عنوان خمیرریشی مرطوب‌کننده و نرم استفاده کنید .

7- پاک‌کننده صورت :

روغن جوجوبا را با آب و صابون کاستیا مخلوط کنید و آن را داخل بطری بریزید . و هر بار که خواستید صورتتان را تمیز کنید کمی از آن را روی پنبه بزنید . و با آن صورتتان را تمیز کنید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها