مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , > دلایل مخفی شوره سر

دلایل مخفی شوره سر

5
(1)

5 دلیل مخفی شوره سر

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما دلایل مخفی شوره سر را به صورت تخصصی بررسی خواهیم کرد و در ادامه با ما همراه باشید تا دلیل شوده سرتان را متوجه شوید .

فکر می‌کنید تمام‌کارهایی که برای رفع شوره سرتان باید انجام می‌دادید را انجام دادید . ولی همچنان سرتان شوره میزند ؟!  اگر مجبورید به خاطر شوره سرتان همیشه لباس سفید بپوشید یا مدام شامپوهای مختلف را استفاده می‌کنید . تا شاید یکی از آن‌ها مشکلتان را برطرف کند، این مقاله را بخوانید :

استفاده بیش‌ازاندازه از سشوار و گرما

درست است که برای زیبا شدن مدل مو باید از گرما استفاده کرد ولی لوازم برقی گرمایی مانند سشوار و اتوی مو رطوبت پوست را از بین می‌برند و آسیب‌های زیادی را به پوست سر شما وارد می‌کنند . و درنهایت منجر به خشکی و پوسته‌پوسته شدن سر شما می‌شوند .

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم از سشوار و اتو مو کمتر استفاده کنید .

دلایل مخفی شوره سر

دلایل مخفی شوره سر

ژل و اسپری موی نامناسب

جمع شدن مقدار زیاد مواد ژلی و اسپری یا حتی شستشوی نامنظم پوست سر باعث شوره زدن سر شما می‌شود . ازآنجایی‌که پوست سر شما به‌صورت طبیعی پوست‌اندازی می‌کند ، جمع شدن این محصولات روی سر باعث اختلال در این روند می‌شود .

در چنین حالتی پوسته‌های سر شما با این مواد مخلوط می‌شوند و باعث تحریک پوست و شوره زدن سر شما می‌شوند .

اختلال تخمدان پلی کیستیک

این سندرم می‌تواند یکی از دلایل شوره سر شما باشد . این نوع شوره که به آن درماتیت سبورئیک نیز می‌گویند ، به دلیل اختلالات هورمونی به وجود می‌آید؛ بنابراین اگر دچار اختلالات هورمونی هستید و مشکل شوره سر هم دارید بهتر است به یک پزشک متخصص زنان مراجعه کنید .

شامپوی نامناسب

باوجوداینکه شستشوی منظم مو یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراقبت پوستی به‌حساب می‌آید . گاهی استفاده از شامپوی نادرست می‌تواند صدماتی جدی به موی شما وارد کند یا حتی باعث شوره زدن موهای شما شود .

شما می‌توانید از شامپو و نرم‌کننده Dove برای شستشوی منظم موهایتان استفاده کنید . این محصولات مجهز به فرمولZPTO   هستند که می‌توانند شوره سر شما را درمان کند . همچنین سرم مرطوب‌کننده خاصی که در این محصولات وجود دارد جلوی خشکی پوست سرتان را می‌گیرد .

پوست خشک

یکی از دلایل اصلی شوره سر خشکی پوست است . رطوبت کم باعث جمع شدن پوسته‌ها روی سطح سر می‌شود ؛ بنابراین علاوه بر پوست صورت، آب‌رسانی به سطح پوست سرتان را نیز فراموش نکنید.

بهترین محصولات برای این کار روغن‌های مخصوص ماساژ و ماسک‌های مویی هستند که سلامت سر شما را تضمین می‌کنند .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها