مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > روش کشیدن خط چشم برای مبتدیان

روش کشیدن خط چشم برای مبتدیان

0
(0)

چند روش مفید و باورنکردنی کشیدن خط چشم برای مبتدیان

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ روش کشیدن خط چشم برای مبتدیان را که بیسار مفید و باور نکردنی است را برای شما گرد آوری کرده ایم .

ما عاشق ترفند هایی هستیم که زمان آماده شدن ما را به نصف کاهش می دهد . اما زمانی که خط چشم کشیدن به کارهای روتین صبح شما اضافه می شود ، فقط با یک لغزش کوچک دست می تواند باعث شود تا کلی از برنامه ها و کارهای دیگر خود عقب بیافتید .

روش کشیدن خط چشم برای مبتدیان

معلوم نیست، گاهی یک روز به سرعت خط چشم می کشید و گاهی هم ممکن است کلی از زمان تان را بگیرد، این طور نیست؟ من که موافقم. اما با این روش هایی که در این مقاله معرفی می کنیم ، هرگز دوباره این اتفاق نمی افتد. حالا شما می توانید با این تکنیک ها، به هدف خود  در کوتاه ترین زمان ممکن، دست یابید .

از یک قاشق استفاده کنید .

روش کشیدن خط چشم برای مبتدیان

این ظروف آشپزخانه نه تنها برای بیرون آوردن نوتلا خوب و کاربردی است، بلکه می تواند به عنوان یک راهنمای عالی محسوب شود. خط مستقیمی در پایین  گوشه بیرونی چشم خود بکشید تا قسمت تیز و صاف خط چشم خود را ایجاد کنید و سپس از سر منحنی قاشق، خطی به سمت پلک خود بکشید و آن را ادامه دهید. سپس حالا فقط باید داخل خط ها را پر کنید.

 نوار چسب را امتحان کنید

روش کشیدن خط چشم برای مبتدیان

این روش را باید قبل از میکاپ چشم های خود و قبل از زیرسازی پوست انجام دهید. به این ترتیب برداشتن نوار چسب، هیچ چیزی از میکاپ شما را از پوست پاک نمی کند.

قبل از کشیدن خط چشم تان یک تکه کوچک از نوار چسب را به صورت مورب روی گوشه بیرونی هر چشم بچسبانید. سپس خط چشم بکشید. به این ترتیب، هنگام خط چشم کشیدن اشتباهات ایجاد شده روی پوست اعمال نمی شود، بلکه اثر آن روی نوار چسب باقی می ماند. سپس وقتی که نوار را در می آورید تمام اشتباهات ناخواسته همراه نوار برداشته می شوند و از بین می روند.

نقطه ها را به هم متصل کنید

روش کشیدن خط چشم برای مبتدیان

با استفاده از نوک خط چشم خود نقطه هایی به صورت خطی روی خط مژه خود ایجاد کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که نقطه ها را به یک دیگر متصل کنید.

 از یک گارد خط چشم استفاده کنید .

روش کشیدن خط چشم برای مبتدیان

یکی از محصولات محو کردن آرایش و یا کرم پودر صورت از جنس پلاستیکی است (همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید) که می توانید از آن استفاده نمایید. به راحتی می توانید آن را نزدیک چشم های تان ثابت نگه دارید . هم چنین با استفاده از این وسیله این اختیار را دارید که برای داشتن خط چشمی متفاوت و جذاب, لبه های آن را صاف یا انحنادار بکشید .

 یا حتی می توانید از یک فلاس هولدر ( floss holder ) استفاده کنید .

روش کشیدن خط چشم برای مبتدیان

این روش که در سراسر اینترنت استفاده از آن اشاره شده است. به آسانی یکی از آن فلاس هولدرهای کوچک را بردارید, مایع خط چشم خود را روی فلاس بمالید و آن را با دقت به سمت گوشه بیرونی چشم خود با ضربه ای آهسته بزنید تا دنباله خط چشم صاف و منظمی را به وجود آورید .

انجام این روش به این ترتیب است که بعد از این که انتهای خط ها به هم برخورد کردند سپس با خط چشم مایع خود قسمت خالی را به خوبی پر کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که فلاس هولدر شما نرم و انعطاف پذیر نباشد . هم چنین از استفاده از فلاس هولدرهایی که چرب هستند نیز ممانعت به عمل آورید که می توانند با پخش کردن خط چشم باعث لکه افتادن یا سیاه شدن میکاپ و سوزش چشم های تان شوند .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها