مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

0
(0)

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه هایتان را اورده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .
اگر چشم های شما پنجره ای به روح شما باشند، مژه ها پرده ای برای این پنجره می باشند .
آیا توصیه هایی برای مراقبت و پرپشت کردن مژه ها و اینکه چه محصولاتی را در این زمینه خریداری کنید، می خواهید؟ با ما همراه این مقاله باشید تا ترفندها و توصیه هایی را از زبان متخصصان زیبایی با شما به اشتراک بگذاریم.

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

مژه های تان را شبانه تغذیه کنید

ما توسط غذاهای سالم به بدن مان سوخت رسانی می کنیم و از پوست مان با محصولاتی متعددی مراقبت می نماییم، اما مژه های ما نیز از این امر مستثنا نیستند و نیازمند توجه می باشند .

یک ویتامین تقویت کننده و ماده معدنی موثر برای بهبود سلامت مژه های تان و کمک به رشد آن بسیار عالی عمل می کند . به سادگی قبل از خواب، چنین محصولی را با استفاده از اپلیکاتوری که دارد یا حتی به وسیله یک گوش پاک کن، به مژه های خود بزنید . به این ترتیب شاهد مژه های سالم تر، رشد بیشتر، فولیکول های موی سالم تر و بهبود ضخامت و طول مژه های خود می شوید .

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

از ریملی استفاده کنید که خاصیت تغذیه کنندگی نیز داشته باشد

زمانی که بحث ریمل می شود، شما گزینه های بسیاری زیادی پیش رو دارید . و یک روش برای این که جستجوی خود را محدودتر کنید این است که محصولی را خریداری کنید که دوکاره باشد ، یعنی در کنار زیباتر کردن مژه های تان، موجب تغذیه آن ها نیز بشود . استفاده از ریمل تغذیه کننده به این معنی است که شما در عین داشتن مژه های جذاب، سلامتی آن را نیز بهبود می دهید.

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها
برای رویدادها و موقعیت های خاص، به اکستنشن مژه فکر کنید

اگر به دنبال گزینه قابل توجه تری در این زمینه می باشید، مخصوصا برای رویداد و موقعیتی که برای تان بسیار خاص می باشد- اکستشن مژه می تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند .

اکستنشن های کلاسیک با نسبت 1:1 به کار می روند و می توانند شکل چشم های تان را ارتقاء دهند . آرایشگر شما نیز می تواند از مژه هایی با طول مناسب و مطابق با شکل چشم های شما استفاده کند تا ظاهر طبیعی آن را حفظ نماید و از طرف دیگر مانع آسیب رساندن به مژه های طبیعی شما شود .

در واقع اکستنشن به ظاهر و میکاپ هر روزه تان ظرافت خاصی می دهد . آن ها در واقع همان مژه های شما هستند اما اندکی ضخیم تر و بلندتر. بر اساس تعداد مژه هایی که در اکستنشن به کار می رود، ممکن است نصب آن یک ساعت و نیم تا دو ساعت به طول بیانجامد .

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

تنها با یک لایه، به مژه های تان حجم بدهید

آیا از میان شما کسی وجود دارد که مدت زمانی را صبر کرده باشد تا مژه هایش خشک شود و سپس لایه بعدی ریمل را بزند؟ برای شما راه حل عالی داریم :

تنها یک لایه ریمل بزنید، اما این کار را به صورت استراتژیک انجام دهید . ابتدا اپلیکاتور ریمل را از پایین تا بالای مژه های تان یعنی از ریشه تا نوک آن ها رول کنید و سپس این پروسه را برای مژه های زیرین خود نیز انجام دهید . در تمامی طول این کار سعی کنید اپلیکاتور را اندکی تکان دهید تا تمامی طول مژه ها با محتویات ریمل پوشانده شود .

با پوشاندن مژه های بالا و پایین چشم های تان، دیگر نیازی به لایه بعدی ریمل ندارید . به این ترتیب می توانید سایه چشم ها و پودرهایی که به مژه ها تان آغشته شده اند را بپوشانید. این کار را می توانید با هر نوع ریملی که دارید، انجام دهید .

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

مژه های تان را درخشان کنید اما به گونه ای که در طول روز ظریف و زیبا به نظر برسند

ریمل مشکی با خاصیت حجم دهندگی، واقعا گزینه عالی به شمار می رود، اما ممکن است شما همیشه چنین ظاهری را برای خود نخواهید . مخصوصا در اواسط روز و با آن همه مشغله هایی که دارید .

برای داشتن ظاهر ظریف تر برای مژه ها و چشم های تان که هم چنان درخشان نیز به نظر برسند، کانتور می تواند روش مناسبی در نظر گرفته شود . به سادگی ریمل مشکی را روی مژه های بالایی خود سپس ریمل قهوه ای را برای مژه های پایین خود به کار ببرید . با استفاده از یک رنگ ملایم تر روی مژه های پایینی (نسبت به استفاده از ریمل مشکی برای تمامی مژه ها) حالت ظریف تری به چهره خود می دهید اما هم چنان ظاهر مژه های تان همان گونه است که می خواستید و در نظر داشتید .

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

یک لیفت کراتین مژه را امتحان کنید

بهترین توصیه ما به شما عزیزان این است که از لیفت کراتین مژه هر چند ماه یک بار استفاده کنید. انجام این کار موجب می شود تا چشم های تان باز تر دیده تر شود، درست مانند این که از فرمژه استفاده می کنید، البته دیگر نیازی به فرمژه ندارید .

این ابزار در نهایت موجب شکنندگی و آسیب به مژه های تان می شود . در محل زندگی خود تحقیق و بررسی کنید، مطمئن شوید که یک متخصص حرفه ای را برای لیفت کراتین مژه های خود پیدا می کنید.  در واقع کراتین یک پروتئین رشته ای است که بدن شما تولید می کند تا موها، ناخن ها و لایه بیرونی پوست تان را شکل دهد، از این رو این روش درمانی واقعا به ایجاد یک لایه محافظ در اطراف مژه های تان کمک می کند و سلامتی و ظاهر آن را به مرور زمان بهبود می دهد .

توصیه های ویژه و حرفه ای برای مژه ها

مژه های خود را با روش تینت، تیره کنید

اگر با مژه های روشن متولد شده اید اما می خواهید مژه های تیره ای داشته باشید، تینت مژه یک گزینه عالی به شمار می رود. شما می توانید حتی آن را با لیفت مژه همراه کنید تا به این ترتیب مژه های تان هر روز همان گونه به نظر برسد که می خواهید، بدون این که نیاز به استفاده از لوازم آرایشی داشته باشید .

تینت به سادگی مژه های تان را تیره می کند و مخصوصا برای افرادی مناسب است که مژه های بلوند و روشن دارند. نتیجه این روش بین 10 تا 12 هفته باقی می ماند، بدون این که نیاز به رسیدگی و محافظت خاصی داشته باشد .

هم چنین شما می توانید مانند همیشه در صورت دلخواه از ریمل و یا لوازم آرایشی دیگر خود نیز استفاده کنید . بهتر است برای انجام این تکنیک یک آرایشگر و متخصص را پیدا کنید که در این زمینه تبحر و تجربه دارد .

منبع مقاله : https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/pro-lash-tricks-191201/page8

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها