مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > اشتباهاتی در مورد خط چشم گربه ای

اشتباهاتی در مورد خط چشم گربه ای

0
(0)

5 اشتباهی که هنگام کشیدن خط چشم گربه ای مرتکب می شوید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به اشتباهاتی در مورد خط چشم گربه ای داشتید می پردازیم .

کشیدن خط چشم گربه ای خیلی آسان تر از آن چیزی است که انتظارش را دارید .

ما به عنوان یک مجله آرایشی و بهداشتی، هر روز و هر هفته از سال به دنبال اخبار جدید و تازه ترین ها در زمینه میکاپ و مراقبت از پوست و مو هستیم. به این ترتیب است که نکات بیشتری در این زمینه می دانیم که می خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم.

به طور مثال همیشه ابروهای من منظم و مرتب بوده و شکل مناسبی دارند و بخاطر همین تکنیکی که استفاده می کنم، مورد تحسین قرار می گیرم. زمانی که بحث استفاده از خط چشم مایع می شود، نمی خواهم ادعا کنم که در این زمینه فرد حرفه ای هستم، اما به همان اندازه که دوست ندارم اغراق کنم، می توانم بگویم که به عنوان یک فرد تازه کار در زمینه خط چشم، خوب و عالی عمل می کنم.

اشتباهاتی در مورد خط چشم گربه ای

اشتباهاتی در مورد خط چشم گربه ای

بسیاری از افراد بنا به هر دلیلی مثل لرزش دست، پلک زدن مداوم و یا هر دو، نمی توانند با خط چشم مایع یک خط صاف و بی نقص بکشند .

هر بار که سعی می کنند یک خط چشم مناسب و قابل قبولی بکشند (نه خط چشم های حالت دار و مورب)، از هر 10 بار 9 بار آن موجب پخش شدن، ناهموار شدن و خراب شدن آن ختم می شود که در نهایت خط چشم دنباله داری که قصد داشتند بکشند، شبیه هر چیزی دیده می شود به غیر از خط چشم!

 

به نظرتان کجای کار ایراد دارد و مشکل از کجا است ؟

من این سوال را با بسیاری از وبلاگرهای زیبایی و افراد حرفه ای در این زمینه مطرح کردم . در ادامه همراه ما باشید تا با پنج اشتباه متداول که باعث می شود خط چشم گربه ای تان خراب شود و همچنین نحوه اصلاح آن ها آشنا شوید.

 

1.استفاده از خط چشم مایع نامناسب

یکی از کار های مهم، انتخاب محصولی است که استفاده از آن برای شما راحت باشد. انواع مختلفی از خط چشم های مایع وجود دارند که هرچه برای استفاده راحت تر و مناسب تر باشند، کنترل آن ها برای شما نیز  بهتر و ساده تر خواهد بود .

آیا یک خط چشم خودکاری برای شما گزینه مناسب تری به نظر می رسد و یا یک خط چشم مدادی را بیشتر ترجیح می دهید؟

به نظرم بهترین کار این است به فروشگاهای معتبر آرایشی و بهداشتی بروید و همه نوع را امتحان کنید . گاهی اوقات برخی سعی می کنند با استفاده از ابزار نامناسب و اشتباه و یا وسایلی که برای آن ها اصلا راحت و خوب نیست، ظاهر خود را زیباتر جلوه دهند. دقت داشته باشید که برخی از خط چشم ها به گونه ای هستند که برای تناژهای تیره پوست بیشتر کاربرد دارند. اما در هر صورت قانون سفت و سختی در این زمینه وجود ندارد. این شما هستید که باید مشخص کنید که با کدام نوع خط چشم راحت تر هستید.

 

  1. برای کشیدن خط چشم در امتداد پلک های تان، از یک خط استفاده می کنید

اشتباه رایجی که بسیاری از افراد انجام می دهند این است که سعی می کنند تنها با یک خط، کل خط چشم را بکشند . شما نمی توانید با این روش، خط چشم گربه ای بکشید .

کاری که باید انجام دهید این است که تعدادی خط های کوچکی روی پلک های تان ایجاد کنید- تقریبا  شبیه طراحی کردن است – سپس تمام آن خطوط را بهم وصل کنید . بعد از اینکه یک خط صاف کشیدید، برای بار دوم، بدون دردسر و سریعا آن را تکمیل کنید و یا نواقص آن را اصلاح نمایید .

 

سعی کنید انواع ترفند ها و تکنیک های خط چشم کشیدن را به منظور یافتن بهترین گزینه برای خودتان، امتحان کنید، چرا که علاوه بر به کارگیری انواع مختلف خط چشم های مایع، امتحان کردن تکنیک های مختلف نیز بسیار کارآمد است حالا این تکنیک ها می تواند کشیدن خط های کوچک و وصل کردن آن ها به هم باشد، می تواند شروع خط چشم از گوشه بیرونی پلک ها باشد و یا هر چیز دیگر . بخش قابل توجه میکاپ این است که شما می توانید به راحتی آن را پاک کنید، پس تجربه کردن ترفندها و ایده های مختلف را از یاد نبرید که می توانید درس های بسیاری از آن ها بگیرید .

 

  1. سعی می کنید که خط مژه و دنباله آن را در یک حرکت بکشید

از نظر من، کشیدن همزمان یک خط صاف و دنباله کلاسیک خط چشم گربه ای کاری تقریبا غیر ممکن است .

بیشتر وبلاگرها هم همین نظر را داشته و پیشنهاد می دهند که این کار را در دو مرحله انجام دهید. شما باید قبل از خط مژه، ابتدا طرح دنباله خط چشم را بکشید. با کشیدن یک خط به سمت بالا و خارج از لبه بیرونی پلک خود  جایی که مژه ها پایان می یابند شروع کنید . این قسمت لبه بیرونی دنباله خط چشم شما می باشد.سپس نوک خط چشم را کمی به سمت داخل، در امتداد مژه های خود (به سمت بینی) حرکت دهید و خط دوم را به خط اول وصل کنید، به این ترتیب نوک تیز خط چشم گربه ای شما شکل می گیرد .

در آخر باید شکلی شبیه به یک مثلث باز در گوشه بیرونی چشم های تان داشته باشید. این کار را روی چشم بعدی نیز تکرار کنید. سپس در امتداد پلک و درست در بالای خط مژه واقعی تان یک خط بکشید. بعد از آن به عقب برگردید و طرح دنباله خط چشمی را که کشیده بودید، پر کنید. در نهایت خط چشم گربه ای زیبا و محصور کننده ای خواهید داشت که با حالت چشم های تان، تناسب و تطابق بالایی دارد.

اشتباهاتی در مورد خط چشم گربه ای

اشتباهاتی در مورد خط چشم گربه ای

  1. براش خط چشم خود را خیلی نزدیک به پلک نگاه می دارید

 

میزان فشاری که در هنگام استفاده از خط چشم به کار می گیرید تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی خواهد داشت و می تواند نوع حالت خط چشمی که می خواهید را تغییر دهد. هر زمان که می خواهید خط چشم کشیدن را شروع کنید . انتظار نتیجه واقعا عالی را در پایان کار به دست بیاورید و برای رسیدن به آن نتیجه عالی، باید براش خط چشم را دور نگه دارید . چرا که هرچه براش دور تر باشد، مایع کمتری استفاده می شود و در نتیجه خط چشم نازک تر و ظریف تری را خواهید داشت .

و برعکس، هرچه براش را نزدیک تر نگاه دارید، فشار بیشتری هم در هنگام کشیدن خط ایجاد می شود که این یعنی مایع بیشتری از محصول روی پلک تان قرار می گیرد که اصلا زیبا و خوشایند به نظر نمی رسد .

متخصصان در این زمینه توصیه می کنند تا به جای ابتدا و پایه براش خط چشم، انتهای آن را به پلک های تان نزدیک کنید . این موضوع تقریبا مانند بیس بال است، هر چه دسته چوب بیس بال را پایین تر نگاه دارید، توپ با فاصله بیشتری پرتاپ می شود .

 

  1. چشم خود را می بندید و  گوشه پلک خود را می کشید

یکی دیگر از اشتباهات معمول در کشیدن خط چشم این است که برای محکم تر نگه داشتن پلک و کشیدن خط صاف، گوشه آن را می کشید . در واقع این کار نه تنها باعث بهتر شدن خط چشم نمی شود، بلکه بدتر باعث خراب شدن میکاپ چشم تان می شود . نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هنگامی که چشمان خود را می بندید، پلک شما منقبض می شود و پوست تان به نوعی جمع می شود. هم چنین در بیشتر مواقع که این اشتباه را مرتکب می شود، در نهایت خط های کجی را روی پلک های خود مشاهده می کنید، دلیل آن هم فقط و فقط بسته بودن چشم های شما می باشد .

طبق گفته متخصصان، اگر در هنگام کشیدن خط چشم به پایین نگاه کنید، باعث می شود پوست پلک های تان کاملا گسترده یا پهن شود  . که به نوبه خود به براش خط چشم اجازه می دهد به طور یکنواخت تر به حرکت خود ادامه دهد . وقتی به پایین نگاه کنید، پلک چشم های تان به طور طبیعی صاف و هموار می شوند و دیگر نیاز به کشیدن نیست .

برای این کار، زمانی که می خواهید به سمت پایین نگاه کنید، سر خود را به سمت عقب ببرید تا جایی که سوراخ های بینی در قسمت بالا قرار بگیرند، به این ترتیب خیلی راحت می توانید اطراف پلک های تان را مشاهده کنید و کنترل اوضاع را به دست داشته باشید.

بهترین کار این است تا روش هایی را پیدا کنید که اصلا نیازی به کشیدن پلک چشم ها نباشد  .اگر مستقیما به آینه نگاه کنید، دیدن پلک ها و کنترل روی آن ها سخت تر خواهد بود . به همین دلیل است که بسیاری از افراد به پلک های خود فشار وارد می کنند و آن ها را می کشند .

 

منبع مقاله:

https://www.self.com/story/liquid-eyeliner-mistakes

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها