مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > راههای دوام آرایش در هوای شرجی

راههای دوام آرایش در هوای شرجی

3
(1)

6 راهنمای مهم برای دوام آوردن آرایش در هوای شرجی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ راههای دوام آرایش در هوای شرجی را که بسیار هم تاثیرگذار می باشد را برای شما گرد آوری کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .

آرایش در هوای شرجی همیشه دغدغه ساز بوده است ، آرایش بهم ریخته و کثیف نتیجه رقیق شدن بر اثر گرماست، حتی یک آرایش کامل هم در زیر یک آفتاب سوزان، می‌تواند روی صورتتان پخش شود . آرایشتان به هم می ریزد و هیچ وقت ثابت و تمیز روی صورتتان نمی ماند . گرما و هوای شرجی باعث می شود که آرایشتان روی صورتتان بماسد . سایه چشم از گرما خط می افتد و خط چشم زیر چشمتان می ریزد و سیاه می شود .

به هر حال می توانید با استفاده از پرایمر، آرایش سبک و ضد آب و استفاده از محصولاتی که چرب نیستند، از این آشفتگی تا حدی جلوگیری کنید.

از پرایمر ماندگار و مات کننده استفاده کنید

 راههای دوام آرایش در هوای شرجی

راههای دوام آرایش در هوای شرجی

اگر از پرایمر استفاده نمیکنید باید بدانید که یکی از ملزومات آرایش در هوای شرجی پرایمر مناسب است . اگر پوست شما چرب است باید پرایمری را انتخاب کنید که مات کننده باشد . حتی اگر حالت خیس صورت را دوست دارید هم نباید از پرایمر مات کننده فرار کنید چون بعدا میتوانید این حالت را با کرم پودر و هایلایت خود به صورت اضافه کنید .

از کرم پودر سبک استفاده کنید

 راههای دوام آرایش در هوای شرجی

راههای دوام آرایش در هوای شرجی

یک تصور غلط در مورد فرمول کرم پودرها وجود دارد : پوشش سبک به معنای کرم پودر سبک است و پوشش بالا مربوط به کرم پودرهای سنگین است .

در حقیقت خیلی از برندها کرم پودرهایی با پوشش های معمولی تا بالا دارند که به خوبی روی پوست میخوابد و خیلی هم سبک و راحت هستند . اگر نیاز به پوشش بالا دارید به دنبال این فرمول ها باشید ، ولی اگر پوستتان به خودی خود خوب است تنها میتوانید با یک کرم سی سی و یا بی بی سبک آرایش کنید .

از پماد و ژل های صنعتی ابرو  استفاده کنید

 راههای دوام آرایش در هوای شرجی

راههای دوام آرایش در هوای شرجی

ابروها تاثیر بسیار عمیقی روی صورت شما دارند و نگه داشتن آرایش ابرو در کل روز ضروری است . داخل ابروی خود را با کمک مداد و یا پودر محبوبتان بکشید ولی برای فیکس نگه داشتن آنها باید از ژل های صنعتی ابرو استفاده کنید . اگر ابروهای شما نازک است و برای نگه داشتن آرایش در هوای شرجی به مشکل بر می خورید از محصولات ابرو پماد مانند و با بیس وکس استفاده کنید . شما میتوانید روی ابروهای خود از پودر ابرو ضد آب استفاده کنید .

کرم به جای پودر

 راههای دوام آرایش در هوای شرجی

لوازم آرایشی که بیس کرم دارند در هوای شرجی دوست شما به حساب می آیند . آن ها به خاطر چسبندگی بیشتری که نسبت به محصولات پودری دارند بهتر روی پوست می ایستند .

اسپری های تثبیت کننده

 راههای دوام آرایش در هوای شرجی

راههای دوام آرایش در هوای شرجی

به جای اینکه مقدار زیادی پودر روی صورت بزنید ( که در هوای شرجی خیلی سنگین و آزار دهنده است ) می توانید از اسپری های تثبیت کننده استفاده کنید . از اسپریی استفاده کنید که برای بالا بردن ماندگاری آرایش ساخته شده .

آرایش با ضربه های آرام و یا کوبشی

 راههای دوام آرایش در هوای شرجی

راههای دوام آرایش در هوای شرجی

جدا از اقلام ضروری آرایشی ، روش استفاده از این لوازم نیز مهم است . به جای اینکه براش خود را در هنگام پودر زدن روی صورت بکشید آن را به آرامی روی پوست بزنید. این کار باید تثبیت بهتر آرایش شما میشود .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها