مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > کارهای روزانه خانم های سالم

کارهای روزانه خانم های سالم

0
(0)

خانم های سالم و سلامت هر روز صبح چه کارهایی انجام می دهند

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که کارهای روزانه خانم های سالم چیست .

برای بیشتر ما، زندگی سالم شامل ورزش کردن تقریبا منظم و تلاش برای خوردن غذاهای مغذی و مفید تا جایی که امکان دارد، می باشد . اما کار، خانواده و اوقات خوش گاه به گاه حتی می تواند در سرسخت ترین برنامه های سلامت و تندرستی اختلال ایجاد کند. از طرف دیگر، مزیت های شروع صبح ها با ورزش و تمرین و خوردن غذاهای سالم اصلا قابل شمارش نیست .

کارهای روزانه خانم های سالم

کارهای روزانه خانم های سالم

با این وجود، ما با یک گروه از زنان حرفه ای آشنا شده ایم . از جمله پزشکان، سرآشپزها، ناشران، هنرمندان  تا متوجه شویم که هر روز صبح، چه روتینی برای ارتقای سلامتی خود انجام می دهند .

در ادامه از زبان خودشان می شنویم که راز سلامتی و تندرستی شان چیست .

کارهای روزانه خانم های سالم

کارهای روزانه خانم های سالم

روش اول یک زندگی سالم :

“بخش بزرگی از زندگی من این است که چگونه می توانم بهترین تعادل را به دست بیاورم . برای شروع روز، سعی می کنم 10 دقیقه حرکات کششی انجام دهم، یوگا کنم و به این ترتیب بدنم را بیدار و سرزنده می نمایم . هم چنین اطمینان حاصل می کنم که مقداری قهوه و پروبیوتیک مصرف می کنم . اگر بتوانم صبح ها به باشگاه بروم، سعی می کنم به مدت 30 تا 45 دقیقه در کلاس های یوگا و یا وزنه برداری شرکت نمایم. هدف من این است که ذهن و روح خود را متمرکز نگاه دارم و سپس به عنوان یک پزشک بتوانم با بیمارهای خود درباره سلامتی شان صحبت کنم، زیرا بدون تعادل نمی توانیم چیزی یاد بگیریم و کامل شویم”.

 

روش دوم یک زندگی سالم :

“من یک یا دو روز قبل از این که باید تصمیم مهمی بگیرم، لباس هایی که می خواهم بپوشم را جلوی چشمانم مرتب می چینم . من تقریبا هر روز صبح جو دو سر را با میوه می خورم و قهوه می نوشم . شاید داشتن یک منوی همیشگی و تکراری خسته کننده به نظر برسد، اما می تواند با کاهش استرس، شروع بهتر را برای روز شما رقم بزند .”

روش سوم یک زندگی سالم :

“تقریبا هر روز، من زودتر از ساعتی که باید ورزش کردن را شروع نمایم (تنیس بازی کنم، با شاگردم تمرین کنم و یا با تجهیزات ورزشی خود تمرین کنم) از خواب بر می خیزم . در حالی که می توانم دلایل بسیاری را برای اینکه چرا باید زودتر از این که روز کاری خود را شروع کنم از خواب بیدار شوم، برای تان توضیح دهم، اما حقیقت این است که من به این ترتیب بازدهی بیشتری دارم ، مثبت و متمرکزتر می باشم . از این رو به شدت به ارزش این کار خود آشنا و آگاه هستم . اگر دوستم نیز در نزدیکی من باشد، ساعتم را حتی زودتر تنظیم می کنم تا مدت زمانی را نیز با او بگذارنم .  این موضوع همیشه باعث می شود تا لبخند رضایت روی صورتم باشد و مزیت های سلامتی بسیاری به نوبه خود دارد” .

کارهای روزانه خانم های سالم

کارهای روزانه خانم های سالم

روش چهارم یک زندگی سالم :

“برای صبحانه، مطمئنم می شوم که یک غذای حاوی پروتئین و سبزیجات سبز می خورم . به عنوان یک آشپز، خیلی ساده است تا کربوهیدرات و شکر بسیار زیادی مصرف نمایم ، از این رو روزم را با تخم مرغ سرخ شده یا پخته شده همراه با برگ سبز سبزیجات شروع می کنم .

من به خوردن دانه ها و آجیل حساسیت دارم، از این رو موزیلای به سبک سوئیسی درست می کنم . (جو دو سر خام، دانه ها، مغزیجات و آجیل خشک شده که یک شب در آب خیسانده شده است) و همراه با ماست یونانی برای صبحانه صرف می نمایم . من هم چنین عاشق قهوه خوب همراه با شیر می باشم . من عاشق وقت گذراندن برای آسیاب کردن دانه های قهوه و به آرامی ریختن آب روی آن ها می باشم تا به خوبی دم بکشد . من هیچ وقت نمی گذارم این عادت از سرم بپرد. به این ترتیب در تمام روز پر انرژی هستم”.

کارهای روزانه خانم های سالم

کارهای روزانه خانم های سالم

روش پنجم یک زندگی سالم :

“هیچ چیز بهتر از یک ورزش و تمرین عالی صبح ها من را سرحال نمی آورد . من عاشق تغییر روتین هفتگی خود بین یوگا، پیلاتس، بوکسینگ و دوندگی هستم ، زیرا در حال یادگیری دو ماراتن می باشم . در حال حاضر روزم را با قهوه شروع می کنم و از این که چای ماچا را با شیر بادام وانیلی شیرین نشده مخلوط می کنم، لذت می برم .”

روش ششم یک زندگی سالم :

“زندگی و شغل من به مسیرهای متعددی تقسیم می شود، از این رو یک سری کارهایی را برای هر صبح پیش بینی می کنم، فرقی هم ندارد در کجای این دنیا باشم . به این ترتیب باقی روزم را به خوبی و با انرژی می گذرانم .

قبل از این که از تخت خواب بیرون آمده و به وارد دنیای اطرافم شوم، چشمانم را می بندم و لیستی از برکت هایی که در زندگی خود دارم را مرور می کنم. این موضوع یک مقدار عجیب و غریب است ، اما من خیلی سرم شلوغ است و به این ترتیب قبل از  شروع روز، باید این کار را انجام دهم . من در یک خانواده هندی سنتی به دنیا آمده ام و اعتقادم این است که طلوع خورشید منبع سلامتی و زمانی است که باید اهدافی را برای سلامتی خود و افرادی که دوست دارید مشخص نمایید. من اغلب اوقات قبل از طلوع خورشید از خواب بر می خیزیم و طلوع خورشید را با چشمانم می بینم . من این لحظه را به تامل کردن در سلامتی کسانی که دوست شان دارم و حتی سلامتی مشتریان عزیز خود می گذرانم”.

روش هفتم یک زندگی سالم :

“من صبحم را ساعت 6 صبح همراه با یک گریپ فروت شروع می کنم و زمانی که فصل انار باشد، این میوه را نیز به روتین صبح گاهی خود می افزایم . من همیشه قهوه صبحگاهی خود را با شیر بادام و بدون شکر صرف می کنم . سپس با فنجان قهوه به تخت خواب می روم و ایمیل هایم را چک می کنم و در کنار همسرم اخبار تماشا می کنم . قبل از رفتن به سر کار، من یک شیکی را با پودر پروتئین و کلاژن هیدرولیز شده و همراه با توت های یخ زده و دو قاشق غذا خوری کره بادام زمینی و آب برای این که به خوبی آن ها را ترکیب کنم، می خورم . در طول پیاده روی از سر کار به خانه و بالعکس سعی می کنم که مدیتیشن انجام دهم. می پرسید چگونه ؟

من در این مدت زمان به موسیقی گوش نمی دهم، بلکه به راحتی اجازه می دهم تا ذهنم در اطراف پراکنده شود، من چشم در چشم مردم نگاه می کنم و به هیاهوی دور و برم گوش می دهم، به این ترتیب خیلی از نگرانی های ذهنی من بدون کمترین تلاش و زحمتی از بین می روند. حتی ممکن است ایده های عالی برای وبلاگ و مقاله ای که می خواهم روی آن کار کنم و تحویل بدهم، به ذهنم برسد”.

روش هشتم یک زندگی سالم :

“هر صبح من یک اسموتی میوه همراه با پروتئین صرف می کنم . من آن را شب قبل در غذا ساز درست می کنم و میوه ها را شسته و برش می دهم، به این راحتی یک صبحانه حاضر و آماده صرف می کنم که برای شروع یک روز کاری، بسیار به من انرژی می دهد “.

کارهای روزانه خانم های سالم

کارهای روزانه خانم های سالم

روش نهم یک زندگی سالم :

“برنامه ریزی پیشاپیش، کلید موفقیت من است . صبحانه همیشه برای من یک اجبار بوده است. از جایی که صبح ها زود بیدار می شوم (4 صبح بیدارم و 5 تا 5.30 به سر کار می روم)، همیشه سعی می کنم تا غذاهای کل آن روز را آماده کنم . من هر روز صبح را با دو شات اسپرسو و شیر 2 درصد، یک فنجان سفیده تخم مرغ ارگانیک با اسفناج ارگانیک یخ زده، یک یا دو قطعه تان تست و یک فنجان ترکیب توت های مختلف ارگانیک شروع می کنم . هم چنین مطمئن می شوم که 30 گرم پروتئین آب پنیر چمنی همراه خود دارم- من آن را با 16 اونس آب ترکیب می کنم- که دو یا سه ساعت بعد از صبحانه مصرف می نمایم . ”

 

 

منبع مقاله :

https://www.allure.com/story/what-9-healthy-women-do-every-morning?mbid_relatedlink

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها