مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , , , > واژه نامه مراقبت از پوست حرفE

واژه نامه مراقبت از پوست حرفE

0
(0)

واژه نامه مراقبت از پوست حرفE

 راهنمایی کامل درباره هر چیزی که باید بدانید

چگونه برچسب های مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست و یا معنای دقیق روش های درمانی را متوجه می شوید؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ اطلاعاتی در مورد واژه نامه مراقبت از پوست  حرف E و دانش آن به شما خواهیم گفت .

این صفحه را بوک مارک یا ذخیره کنید . جدی می گوییم، همین حالا این کار را انجام دهید. ما بیش از هر شخص دیگری می دانیم که صنعت و زمینه زیبایی چقدر می تواند وسیع و پیچیده باشد .

مخصوصا اگر حرف از پوست در میان باشد. برای کمک بهتر به شما، مجموعه ای از عبارت های مرتبط با پوست همراه با 100 تعریف جدید از جمله مواردی که تزریقی یا موضعی می باشند را گرد هم آوردیم . و هم چنین مشکلات پوستی و اصطلاحات موجود در مطب ها و کلینیک ها و انواع ابزارهای محبوبی که  مورد استفاده قرار می گیرد را تحت پوشش قرار می دهیم .

از این رو دفعه بعد زمانی که نسبت به یک برچسب مواد تشکیل دهنده محصول مراقبت از پوستی احساس سردرگمی کردید و نمی دانید که به چه معنا می باشند و چه کاری برای پوست تان انجام می دهند (به طور مثال، هیدروکسی پیناکولون چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟)

و یا اگر نمی دانید که پزشک متخصص شما درباره چه روش درمانی صحبت می کند (RF؟ LED؟ LPL؟ PRP؟)، این لغت نامه با یک کلیک در دسترس شما خواهد بود و می توانید به راحتی دانش و اطلاعات خود را در این زمینه بسط دهید .

 

 

واژه نامه مراقبت از پوست حرفE

واژه نامه مراقبت از پوست حرفE

 

ECZEMA

رایج ترین نوع این ناهنجاری و اختلال مزمن و غیر مترقبه پوستی، درماتیت آتوپیک است که توسط خارش، قرمزی، بخش های پوسته پوسته شده که اغلب داخل آرنج، پشت زانو و اطراف گردن و چشم ها بروز می کند، تشخیص داده می شود. این عارضه در کودکان شایع است و روز به روز در بزرگسالان نیز مشاهده می شود- مخصوصا افرادی که از نظر ارثی به این عارضه مبتلا می باشند. این اختلال پوستی با استفاده از صابون های قوی و سخت، عطر و رایحه ها و غذاهایی که واکنش آلرژیک به وجود می آورند، شدت می یابد.

 

ELASTIN

پروتئین های ساختاری کشسانی که به پوست امکان می دهد که حالت ارتجاعی داشته باشد. الاستین در برابر آسیب های خورشیدی بسیار حساس می باشد.

 

 

ELLAGIC ACID

این ماده معمولا به محصولات مراقبت از پوست و مکمل ها افزوده می شود. این پلی فتول به طور طبیعی در  گردوی آمریکایی، انار، تمشک، توت فرنگی، کرن بری، گردو، انگور سیاه موجود است و خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی دارد.

 

واژه نامه مراقبت از پوست حرف E

واژه نامه مراقبت از پوست حرف E

EMOLLIENT

هر ماده تشکیل دهنده ای که سطح آب را در لایه اپیدرم پوست افزایش دهد، امولینت یا نرم کننده نامیده می شود. هم معنی: مرطوب کننده.

 

EMULSIFIER

این مورد به مواد شیمیایی مانند الکل ستیل می گویند که مواد تشکیل دهنده در محصولات مراقبت از پوست را به هم متصل می کند.

 

 

EPIGALLOCATECHIN GALLATE (EGCG)

این جزء فعال اصلی چای سبز می باشد. این  پلی فنول ضد التهابی نشان داده شده است که آسیب های خورشیدی را کاهش می دهد و نشانه های پیری پوست را با خنثی کردن رادیکال های آزاد کند و آرام می سازد.

 

ERYTHRULOSE

 

 

قند استخراج شده از توت که به آرامی و با ظرافت پوست را تیره می کند. این ماده معمولا همراه با DHA به کار می رود تا تاثیر طولانی مدت داشته باشد و درخشش طبیعی تری به پوست بدهد.

 

ESSENCE

این مورد یک اصل برای محصولات مراقبت از پوست کره ای به شمار می رود. این فرمول ها به صورت مایع یا سرم می باشند که بعد از شستشو روی پوست اسپری می شوند تا آبرسانی پوست ارتقاء یابد و آماده جذب محصولات دیگر شود.

 

 

ETWO LASER

این ابزار غیر تهاجمی دو تنظیمات دارد که می تواند با همدیگر یا به صورت مجزا به کار برده شوند: یکی با استفاده از نور مادون قرمز و رادیو فرکانس، رشد کلاژن را در لایه های عمیق پوست تحریک و بازسازی می کند. دیگری به طور انتخابی بخشی از لایه های بالایی پوست را با رادیو فرکانس حرارت می دهد و به این ترتیب چروك ها، خطوط ریز و اسکار آکنه ها محو می شود، این در حالی است که تناژ پوستی یکدست می گردد.

 

 

EXILIS

با تابش حرارت رادیو فرکانس حدود یک تا سه سانتی متر زیر پوست، این ابزار ادعا می کند که بازو، پاها، باسن، خط فک و اطراف چشم ها را سفت و محکم و کانتور می کند.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها