مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , > فواید شستشوی صورت با اسفنج

فواید شستشوی صورت با اسفنج

2
(4)

فواید شستشوی صورت با اسفنج چیست

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ درمورد فواید شستشوی صورت با اسفنج برای شما مطالب جالب و خواندنی را آورده ایم .

شاید برای محو کردن آرایش صورتتان از اسفنج استفاده کنید ولی آیا برای شستشو صورت به آن فکر کرده اید ؟ در حقیقت اسفنج های صورت فواید بسیار زیادی در مراقبت آن دارند در این مجله 5 نمونه از فواید آن را با هم بررسی میکنیم :

 

پاکسازی عمیق

ماکرو فیبرهای موجود در اسفنج ها میتوانند آلودگی ، بقایای مواد آرایشی و همچنین باکتری ها را به سطح پوست آورده و آن را پاک کنند . از آنجاییکه در این روش شستشو دستهای شما با پوست صورت تماس پیدا نمیکنند . خطر پخش شدن باکتری هایی که منجر به مشکلات بیشتر پوستی میشوند کاهش می یابد . البته بعد از استفاده باید اسفنج خود را تمیز کرده حسابی آن را فشار دهید تا آب آن گرفته شود و سپس در جریان هوا خشک شود .

فواید شستشوی صورت با اسفنج

فواید شستشوی صورت با اسفنج

لایه برداری ملایم

این اسفنج ها بدون آسیب زدن به پوست و با ملایمت از آن لایه برداری میکنند و به شما کمک میکنند تا به صورت روزانه سلول های مرده را از سطح پوست جدا کنید . صورتتان را با حرکات دایره ای تمیز کنید تا به رشد سلول های جدید نیز کمک کنید .

 

مناسب تمام پوست ها

سبک ترین و ملایم ترین محصول برای شستشوی صورت اسفنج است و به همین دلیل مناسبترین وسیله برای همه پوستهاست . البته اگر دچار آکنه هستید و یا زخمی باز روی صورت دارید نباید اسفنج را خیلی محکم روی پوست فشار دهید .

 

آرایش یکدست تر

وقتی پوست شما بهتر تمیز شود ، سطحی صاف تر و نرم تر خواهد داشت و محصولات پوستی بهتر جذب آن شده و تاثیر آنها بیشتر میشود . همینطور اسفنج ها باعث صاف و یکدست شدن آرایش شما هم شده و ظاهری بی عیب را ایجاد میکنند .

فواید شستشوی صورت با اسفنج

فواید شستشوی صورت با اسفنج

ارزان قیمت

این محصولات نسبت به خیلی از محصولات دیگر ارزان قیمت تر هستند و میتوان آنها را از داروخانه و سوپر مارکت ها تهیه کرد. برای مدت خیلی طولانی از یک اسفنج استفاده نکنید چون این کار به پوستتان صدمه وارد میکند. هر ماه بهتر اسفنج خود را عوض کنید .

 

 

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 4

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها