مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , , , > روشهای درمانی مراقبت از پوست در اپلیکیشن Zoom

روشهای درمانی مراقبت از پوست در اپلیکیشن Zoom

0
(0)

10 روش درمانی مراقبت از پوستی که می توانید در جلسات Zoom بعدی خود استفاده کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما روشهای درمانی مراقبت از پوست در اپلیکیشن Zoom را به شما معرفی خواهیم کرد .با ما همراه باشید .

چه کسی می خواهد روتین جدیدی را امتحان کند ؟

من هم مانند شما هستم.  از تنظیم کردن زنگ گوشی تا یادآوری برای ناهار خوردن ساعت 1 بعد از ظهر تا بی صدا کردن تمامی هشدارها و اعلان های صندوق برای تا کاهش استرس و اضطراب و غیره ، در هر صورت مدت زمانی طول می کشد تا به این برنامه ها عادت کنیم . همین موضوع در مورد روتین زیبایی جدید نیز صدق می کند ، مطمئنا مدت زمانی نیاز است تا به این روتین جدید عادت کنید و از آن لذت ببرید

من شخصا به جای اینکه چند ساعت از غروب جمعه را به درمان پوست خود اختصاص دهم ، حالا زمان و حتی توانایی این را دارم که در طول روز کاری نیز روتین زیبایی خود را ادامه دهم . حتی زمانی که در جلسات ویدئویی که در تقویم خود علامت زده بودم، حضور پیدا می کنم (همان طور که می دانید در این روزها گوشه نشینی و قرنطینه، بسیاری از کارها توسط جلسات ویدئویی از اپلیکیشن های مختلف انجام می شود) .

رازی که در پشت این موضوع نهفته است، چیست ؟

محصولات درمانی را انتخاب می کنم که خیلی قابل توجه نیستند ، این ها گزینه بسیار خوبی می باشند .  از این رو در طول ارتباطات اینترنتی که با همکاران خود در اپلیکیشن Zoom دارم، آن ها خیلی مورد متوجه نمی شوند که روی پوست خود از محصولات یا ماسک هایی استفاده کرده ام، من واقعا فکر می کنم که این رفتار و عملکرد زیبایی واقعا جذاب و لذت بخش است .

 

در هر صورت، در این دوران قرنطینه می خواهم برخی از درمان های مراقبت از پوستی که به خوبی برای من جواب داد و باعث شد تا در جلسات ویدیویی Zoom به خوبی دیده شوم را با شما به اشتراک می گذارم .

 

روشهای درمانی مراقبت از پوست در اپلیکیشن Zoom

روشهای درمانی مراقبت از پوست در اپلیکیشن Zoom

پوست خشک و ترک خورده

ماسک  Drunk Elephant از -Balm Electrolyte Water Facial شما را پشیمان نمی کند . این برند در یک ظرف شیشه ای در اختیار شما قرار می گیرد که ترکیبی از مواد مغذی می باشد مانند نیاسینامید، سدیم PCA، گیاه اسکالان، 5 نوع از سرامیدها و اسیدهای چرب امگا و آنتی اکسیدان های قدرتمند، به علاوه، دانه های ریزی که سرشار از ویتامین F می باشند که جزو اسیدهای چرب تسکین دهنده به شمار می روند (لینولنیک و لینوئیک) . تمامی این مواد موجب می گردند تا پوست بیشتر نرم و لطیف و آبرسانی شود .

این ماسک به عنوان یک ماسک شبانه تسکین دهنده و یا پرایمر قبل از میکاپ توضیح داده می شود . البته من از لایه ضخیمی از این ماسک در طول روز استفاده می کنم . این ماسک 100 درصد روی پوست قابل مشاهده نیست . من از این ماسک روی پوست دی هیدراته و خشک خود استفاده کردم و  متوجه شدم که آسیب های پوستی را بهبود می دهد ، تناژ پوستی را یکدست می کند و بافت پوست را ارتقاء می دهد .

 

لب ها

آیا شما در طول قرنطینه لب های تان را بیشتر گاز می گیرید ؟

خوب اجازه دهید تا بالم لب کره ای از برند Summer Friday به نام Lip Butter Balm به شما معرفی کنم . این ماسک و بالم دو کاره واقعا از نظر قیمت به صرفه است و واقعا ارزش این را دارد که به سبد خرید خود اضافه کنید . فرمول وگان این محصول با کره شی باتر مورو مورو (Murumuru) غنی شده است (که سرشار از ویتامین ها و سرشار از اولئیک اسید مرطوب کننده می باشد) در کنار وکس های گیاهی که به شدت پوست لب را آبرسانی می نمایند. با این محصول خشکی و ترک های لبی که از استرس به وجود آمده است را  درمان می کند .

این محصول می تواند همراه با سایر محصولات درمانی غیر قابل تشخیص دیگر نیز به کار رود . فرمول مخملی آن باعث می شود تا مانع انعطاف پذیری روی لب ها شکل بگیرد تا لب های ترک خورده و خشک درمان و بازسازی شود. مطمئنا بعد از استفاده از این محصول از ما متشکر خواهید بود .

 

پوست بی رونق و بی روح

کرم Charlotte Tilbury به نام Multi-Miracle Glow یک محصول چند کاره است که در مجموعه روتین مراقبت از پوست شما، می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد. نه تنها فوق العاده پوست را تمیز می کند . بلکه هر نقطه از میکاپ و میکروب ها و آلودگی های روزانه را در خود ذوب می نماید . اما در نهایت پوست باشکوهی برای شما به ارمغان می آورد . زیرا پوست را تغذیه می کند و خشکی و بخش های ترک خورده پوست را کاهش می دهد (حتی می توانید روی زانوها و آرنج و پاشنه خود نیز امتحان کنید) و هم چنین حالت الاستیسیته پوست را باز می گرداند .

این محصول برای روزهایی مناسب است که پوست شما به نظر خسته و کسل می آید . و موجب می شود تا پوست تان درخشان و هموار و نرم و لطیف شود . استفاده از این برای دست هایی که در این دوران قرنطینه با الکل 60 تا 70 درصد بیشتر در تماس می باشند، واقعا ضروری است .

 

چشم ها

چه شما بسیار اخبار مشاهده کنید ، یا وقت خود را در Netflix می گذرانید و یا فراتر از ساعت کاری خود یعنی 9 تا 5 بعد از ظهر روی لپ تاپ خود کار می کنید، فرقی ندارد ، در هر صورت ماسک چشم Versed به نام The fix Emergency Eye Mask این جا است تا به شما کمک کند تا 8 ساعت کمبود خواب خود را جبران کنید . این یک ماسک ژلی بسیار خنک کننده است که سرشار از ویتامین B5، ویتامین E، عصاره خیار و کافئین است که پوست ظریف اطراف چشم های را آبرسانی و تقویت می کند تا پف و ورم آن کاهش یابد .

 

پوست صاف و درخشان

شاید یکی از نامرتب ترین درمان های پوستی که تا به حال امتحان کرده ام، ماسک Herbivore به نام Brighten Pineapple Gemstone Mask باشد که یک ماسک ضروری برای درخشش و شفافیت پوست می باشد . شما می توانید توسط آن بسیاری از نیازهای مراقبت از پوستی خود را حل کنید . در این محصول ذرات ریز سنگ های قیمتی را مشاهده می کنید که به طور طبیعی خاصیت درخشان کنندگی دارند .

هم چنین پودر سبوس برنج نیز در لیست مواد تشکیل دهنده این محصول به چشم می خورد که موجب روشن شدن، نرم و لطیف شدن پوست می گردد . اما موضوع به این جا ختم نمی شود ، این محصول هم چنین دربردارنده اسیدهای هیدروکسی آلفا (AHAs) ، آنزیم های آناناس و پاپایا می باشد تا به طور ملایم سلول های مرده پوست را لایه برداری کند و سلول های سالم و شادابی را در معرض نمایش بگذارد .  این محصول واقعا شفاف است و به شما کمک می کند تا ظاهرا یک پوست شیشه ای و درخشان داشته باشید .

 

 

روشهای درمانی مراقبت از پوست در اپلیکیشن Zoom

روشهای درمانی مراقبت از پوست در اپلیکیشن Zoom

 

 

مراقبت از منافذ پوست

قبل از این که انگلستان در برابر اپیدمی بیماری کووید-19 به بن بست برسد . و فاصله گذاری اجتماعی سختی را به جریان بگذارد .  اولین محصولی که استفاده می کردم از برند Allies of Skin به نام Promise Keeper Blemish Sleeping facial بود . یکی از محصولاتی است که مدت زمان طولانی استفاده می کنم، این محصول با ترکیبی از اسیدهای هیدروکسی آلفا، آنزیم ها (از جمله عسل مانوکا و انار) و نقره کلوئیدی ضد باکتری می باشد .

من این محصول را بسیار پیشنهاد می کنم و دلیل آن هم این است که نه تنها از آکنه های هورمونی در هر ماه جلوگیری و درمان می کند ، بلکه منافذ پوست را باز می کند، تولید سبوم پوست را منظم می سازد ، اسکارهای قدیمی پوست را محو می کند ، بافت پوست را تصحیح می کند ، پوست را روشن می نماید و مانع طبیعی پوست را تقویت می کند .

 

پوست سالم

آیا تا به حال متوجه شدید که در برخی روزها بیشتر شروع به جوش زدن می کنید ؟

محصولی از برند Omorovicza به نام Silver Skin Saviour  یک ماسک قدرتمند است . که دارای خاصیت درمانی نقره کلوئیدی و هم چنین خاصیت بهبود لکه ها و کبودی های نیاسیامید و پاکسازی منافذ سالیسیلیک اسید و گلیکولیک است تا پوست شفاف تر، هموار تر و سلامت تری در معرض نمایش قرار بگیرد . هم چنین مانند 10 محصول دیگر در این لیست ، کاملا در جلسات Zoom و Skype  یا هر جای دیگری که مدت زمان بسیاری را صرف می کنید  غیر قابل تشخیص است .

 

آبرسانی پوست

ماسک Plenary به نام Skin Frosting Deeply Hydrating Mask برای پوست به شدت خشک و دی هیدراته عالی است . این ماسک ترکیبی از روغن نارگیل خام و روغن گران بهای کاملیای ژاپنی در کنار کاکائو و شی باتر می باشد تا حالت الاستیسیته پوست بهبود یابد ، زیرا به پوست شما کمک می کند تا از خشکی آزار دهنده نجات پیدا کند . این ماسک با فیتواسترول ها و تری گلیسیریدهای گیاهی ضد التهابی ترکیب شده است که ظاهر پوست قرمز را تسکین می بخشد، این در حالی است که رطوبت را به پوست باز می گرداند . این ماسک درست مانند ماسک Summer Friday حالت کرمی و ضخیمی دارد، اما اصلا روی پوست مشخص نمی باشد . یادم می آید که یک روز از این ماسک استفاده کردم و برای خرید آرد و مقداری از مواد غذایی بیرون رفتم ، کارم طول کشید اما در طول مدت زمانی که بیرون بودم، هیچ نگاه عجیب و غریبی را احساس نکردم .

 

پوستی مانند بچه

در این روزهای قرنطینه به فیشالیست خود دسترسی ندارید ؟ آرزو می کنید که به یکی از این افراد متخصص دسترسی داشتید ؟

محصول Skin Design London به نام Designer Balm- Healthy Skin Peek باعث می شود تا شما پوستی داشته باشید که گویی یک فیشالیست روی پوست شما کار کرده است…. همه این ها بدون این که از خانه خارج شوید به دست می آید . این محصول سرشار از رتینول ضد پیری، آبرسانی هیالورونیک اسید، بازسازی پوست روغن گل سرخ و مرطوب کننده پروتئین سویا می باشد ، این محصول درمانی پوست را لایه برداری، پر و برجسته، هموار و آبرسانی می کند و به آن درخشش جوانی می دهد، آن هم تنها در 15 دقیقه .

 

پوستی جوان و سر حال

یک ماسک شب ژلی سبک و بسیار لوکس که می تواند به عنوان یک ماسک 10 دقیقه ای در طول ساعات روز به کار رود . از برند Glow Recipe به نام Eat Melon Glow Sleeping Mask می باشد که دارای عصاره هندوانه است که به گفته متخصصان زیبایی کره ای می تواند پوست ملتهب و آسیب دیده را با ویتامین های بازسازی کننده پوست، آنتی اکسیدان ها و آمینو اسیدها تسکین دهد . درست مانند هندوانه که تشنگی ما را برطرف می کند ، این ماسک معجزه آسا با خاصیت هیالورونیک اسید و خاصیت لایه برداری و پاک کنندگی اسیدهای هیدروکسی آلفایی که دارد، می تواند پوست را بهبود دهد و درخشان نماید، به گونه ای که پوست نرم و صاف مانند کودکان خواهید داشت .

 

منبع مقاله :

https://www.cultbeauty.co.uk/blog/2020/04/invisible-masks-treatments-wear-zoom-skype-video-meetings

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها