مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , > ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر

ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر

2
(2)

بهترین ترفندهای مراقبت پوست برای سفر به مناطق گرمسیر

مسافرت برای روح و روان شما خوب است ولی میتواند به پوستتان لطمه وارد کند ، بنابراین در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ بهترین ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر که می تواند به شما کمک کند را برایتان آورده ایم .

 ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر

ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر

نظافت هواپیما و آبرسانی

درست شنیدید کابین هواپیما به تنهایی میتواند اثرات مخربی را روی پوست شما داشته باشد به همین دلیل پیشنهاد میکنیم یک اسپری صورت میست به همراه خود داشته باشید . و هر از چندگاهی روی صورتتان بزنید .

شما میتوانید در طی یک پرواز طولانی از ماسک های ورقه ای استفاده کرده و بهترین بهره را از زمانیکه در هواپیما هستید ببرید . همینطور میتوانید از ماسک زیر چشم هم استفاده کنید . تمیزی در هواپیما خیلی مهم است چراکه هوای آن مدام در چرخش است .

برای همین همیشه با خودتان دستمال مرطوب داشته باشید و هر چند ساعت یکبار صورت ، دسته های صندلی و میز روبرویتان را تمیز کنید . مسافران چربی و باکتری را روی صندلی های خود به جا میگذارند و همین باعث میشود فضای هواپیما باعث ایجاد آکنه روی دست ، پشت و گاهی پاهایتان باشد .

 ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر

ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر

عادت های سالم در هتل

هوای گرم برای برخی حکم پوست با آکنه را دارد ، چرا که ما بیشتر عرق میکنیم و گاهی از محصولات جدیدی استفاده میکنیم . در بسیاری از موارد استفاده از شامپو و حوله هتل خودش باعث ایجاد مشکلات پوستی میشود . ما به شما پیشنهاد میکنیم بدون در نظر گرفتن تعداد ستاره های یک هتل همیشه لوازم خودتان را به همراه داشته باشید .

هوای گرم ، نمک دریا و ماسه و شن همه جزو عواملی هستند که به تحریک پوست شما کمک میکنند . اگر پوست شما به راحتی دچار آکنه میشود برای حل این مشکل مجبور نیستید تمام داروهای پوستتان را به همراه داشته باشید بلکه میتوانید به دنبال جایگزینی با سایز قابل قبول مانند یک پماد پن اکسیل باشید .

اگر محصولات پوست شما سایز مسافرتی ندارند میتوانید از بطری و یا ظروف مسافرتی مخصوص استفاده کرده . و مقداری از مواد مورد نظرتان را داخل آنها بریزید .

 ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر

ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر

مراقبت آفتاب باشید

صرف نظر در فصل مسافرت و مقصدتان همه ی متخصصین به شما پیشنهاد میکنند که ضد آفتاب را نباید فراموش کنید . اشعه یو وی را جدی بگیرید . حتی اگر آفتاب پوستتان را نسوزاند باز هم در معرض ابتلا به سرطان پوست و پیری زودرس قرار میگیرید .

اگر قصد رفتن به لب آب را دارید حتما لوسیون ضد آفتاب را روی کل بدنتان بزنید . و برای تمدید هم لوسیون و یا اسپری ضد آفتابتان را به همراه خود داشته باشید . برخی از اکسسوری ها مانند کلاه ، چتر و غیره هم میتوانند به پوست شما کمک بزرگی کنند .

مراقبت پوستی خودتان را فراموش نکنید

خیلی مهم است که پوستتان را به خوبی بشناسید ، گاهی گرما برای کسانیکه پوست های خشک دارند مناسب است مخصوصا اگر به منطقه ای با هوای شرجی سفر کنید .

ولی افرادی که پوست چرب دارند با چالش هایی روبرو خواهند شد . یکی از بزرگترین اشتباه های این افراد این است که از ترس چرب شدن زیاد پوست در مناطق گرم و شرجی به یکباره مرطوب کننده را فراموش میکنند . در چنین شرایطی خشکی و ترک پوست باعث میشود تا باکتری ها راحت تر به داخل آن نفوذ کرده و باعث ایجاد آکنه شوند .

شما باید مراقبت پوستی خودتان را در سفر ادامه دهید و این کار را با پاک کننده شروع کرده و در انتها حتما از مرطوب کننده استفاده کنید .

پاکسازی

پوست تمیز همیشه خوب است ولی در سفر از اهمیت بیشتری برخوردار میشود چرا که امکان دارد بیشتر عرق کنید و با عوامل محیطی نا متعارفی روبرو شوید. ما پیشنهاد میکنیم که اگر پوستی خشک و حساس دارید حتما در سفر از پاک کننده کرمی استفاده کنید . و اگر پوستتان چرب است در طول روز از پاک کننده هایی با بیس آب و عصر ها از نوع کرم و فومی آن استفاده کنید. همینطور بهتر است تا هر هفته چند بار از پوستتان لایه برداری کنید تا پوستتان درخشش خود را نگه دارد .

 ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر

ترفند مراقبت پوست در سفر به مناطق گرمسیر

استفاده از تونر و مرطوب کننده

اگر در حالت عادی از تونر استفاده میکنید در سفر هم بهتر است بعد پاک سازی از تونر استفاده کنید . و آن را به کمک یک پنبه به ارامی روی پوستتان بکشید .

اگر پوستتان چرب است بهتر است قبل از ضد آفتاب از یک سرم استفاده کنید . همینطور اگر پوست شما خشک باشد میتوانید از یک مرطوب کننده سبک با بیس آب قبل از ضد آفتاب استفاده کنید .

در صورت سوختگی و آکنه آنها را درمان کنید

بد نیست پماد و لوازم لازم برای درمان این مشکلات را نیز با خود به همراه داشته باشید . آبرسانی کلید کار شماست ، یکی از بهترین راه های درمان پوست سوخته پماد و یا ژل آلوئه ورا است . البته این را به خاطر داشته باشید که نمیتوانید از آلوئه ورا به عنوان یک ضد آفتاب استفاده کنید . چراکه این ماده هیچ اس پی افی ندارد . همینطور میتوانید شبها هم از روغن نارگیل برای درمان قسمتهای سوخته بدن استفاده کنید .

اگر در حین مسافرت دچار آکنه شدید میتوانید از روغن طبیعی درخت چای استفاده کنید . این روغن به دلیل خواص آنتی باکتریان و ضد قارچی که دارد به درمان جوش و آکنه کمک بزرگی میکند . بهتر است یک قطره از این روغن را مستقیم روی جوش بزنید . به همین شکل شما میتوانید از روغن ویتامین ای هم کمک بگیرید .

برنامه ریزی برای آینده

مطمئن شوید که وسایلی که به همراه دارید شامل وسایل مخصوص مراقبت های پوستتان نیز میشود . همینطور به خاطر داشته باشید که قبل از خواب باید حتما صورتتان را شسته و به آن مرطوب کننده بزنید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 2

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها