مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , > بارداری و مراقبت پوستی این دوران

بارداری و مراقبت پوستی این دوران

0
(0)

بارداری و مراقبت پوستی این دوران

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد بارداری و مراقبت پوستی این دوران برای شما مطالب جالبی را آورده ایم .

زمانی که باردار هستید ، حتی مراقبت های پوستی شما پیچیده می شود .

زمانی که باردار می باشید ، هر چیزی که ارتباط به زندگی دارد ، در درون شما رشد می کند . روش های بسیاری وجود دارد که سبک زندگی تان در این دوران تغییر کند ، از لباس هایی که می پوشید تا غذاهایی که می خورید .

برخی انتظار دارند که مادرها هم چنین تغییراتی را در روتین زیبایی خود به وجود آورند تا از مواد تشکیل دهنده مشخص ممانعت به عمل آورند . این امر بسیار معمول است که درباره به شامپو، شامپو بدن، مرطوب کننده و یا سرم صورتی که هر روز استفاده می کردید ، سوال پیش بیاید که آیا روی رشد کودک تان تاثیر دارد یا خیر .

خوشبختانه ، اکثریت محصولاتی که در این زمینه در بازار وجود دارند . برای استفاده در دوران بارداری نیز امن و بی خطر می باشند . اما در هر صورت موادی وجود دارند که پزشکان به طور کلی به مراجعه کنندگان باردار شان توصیه می کنند تا از استفاده از آن ها جلوگیری به عمل بیاورند .

در بیشتر مواقع، علم و دانش خیلی واضح و صریح مشخص نمی کند که آیا این مواد برای رشد بچه و جنین خطرناک می باشد . و چگونه، اما از جایی که کنار گذاشتن یک سری مراقب محصولاتت پوستی و یا رژیم مراقبت از پوستی تان ساده است، بهتر است که همیشه جوانب کار سنجیده شود .

بارداری و مراقبت پوستی این دوران

بارداری و مراقبت پوستی این دوران

مواد بسیاری وجود دارند که در لیست ممنوعه برای 40 هفته رشد کودک در شکن و بطن مادر قرار می گیرند که می توانند درمانی برای التهابات پوستی در دوران بارداری باشند که در نتیجه تغییرات هورمونی ها شما به وجود می آیند .

آکنه در بارداری

مادرانی که با جوش های خود درگیر می باشند (که یکی از عوارض جانبی معمول بارداری محسوب می شوند) ، باید از درمان های شفاعی مانند ACCUTANE و SPIRONOLACTONE ممانعت به عمل آورند که باعث اختلال در تولد کودک و ناهنجاری هایی می شود .

جایگزین هایی برای این امر وجود دارد  که شامل ANTIBIOTICS ERYTHROMYCIN و CLINDAMYCIN می شود .  که می تواند در دوران بارداری بدون هیچ خطری به کار رود .

زمانی که بحث درمانی های مقابله با آکنه می شود ، BENZOYL PEROXIDE و SALICYLIC ACID عموما زمانی که به کار می رود . تاثیرات خوبی را بر جای می گذارد، اما تحقیقات اندکی در این زمینه وجود دارد . هیچ محدودیت امنیتی مقرر نشده است، از این رو قبل از مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید .

ما از اینکه این گزارش را به شما ارائه می کنیم، متاسفیم .

اما در هر صورت مصرف کنندگان رتینول یا RETINOL هم چنان می خواهند این سرم های هموار کننده پوست شان را در کمد نگاه داشته و در این دوران بارداری که دورانی حساسی محسوب می شود ، مصرف کنند .

پزشکان هشدار می دهند که خانم های باردار باید از هر چیزی که شامل RETIN A، RETINOL، RETINOIC ACID و یا دیگر اقسام ویتامین A می شوند، پرهیز نمایند، زیرا می توانند به ناهنجاری های در تولد کودک ختم شود .

اگر برای شما اتفاق افتاده است و مواردی مانند لکه های پوستی و یا ملسما (hyperpigmentation or melasma) را تجربه کرده باشید که هر دو در دوران بارداری رایج و معمول می باشند .

بارداری و مراقبت پوستی این دوران

بارداری و مراقبت پوستی این دوران

می توانید از درمان های روشن کننده پوست تا زمانی که شامل HYDROQUINONE نباشند، استفاده کنید . تنها شواهد اندکی وجود دارد که این ماده می تواند دردسرهایی را در دوران بارداری به وجود بیاورد . اما چون به جذب شدن داخل بدن مشهور می باشند . بهتر است که خانم های باردار از آن ها استفاده نکنند .

بارداری و مراقبت پوستی این دوران

بارداری و مراقبت پوستی این دوران

برخی از خانم های باردار سعی می کنند از لاک های ناخن که شامل فرمالدهید می باشد ، دوری کنند و نگرانی در این باره برای کسی که روی ناخن های تان کار می کند، به مراتب بیشتر است .

ماده شیمیایی که اغلب به عنوان ماده نگهدارنده استفاده می شود و می تواند در بیشتر بخش ها یافت گردد . به عنوان CARCINOGEN شناخته می شود که اگر برای مدت زمان طولانی و در حجم بالایی استنشاق گردد ، می تواند باعث ناهنجاری هایی در رشد جنین شده و عواقب منفی را در بارداری باعث شود .

هشدار :

پزشکان و متخصصان هشدار می دهند که خانم های باردار در محیط های سالم کار کنند و رفت و آمد داشته باشند . تا در معرض چنین ماده ای در این دوران حساس و مهم خود قرار نگیرند . اگر ناخن های لاک زده باعث می شود تا احساس بهتری داشته باشید ،

می توانید لاک هایی را انتخاب کنید که شامل FORMALDEHYDE، DIBUTYL PHTHALATE (که جزوی از گروه مواد شیمیایی می باشند که به عنوان CARCINOGEN مشهور هستند) . و TOLUENE (که اگر در سطح بالای استنشاق گردد ، موجب ناهنجاری های در تولد کودک می شود) نمی شوند .

بارداری و مراقبت پوستی این دوران

بارداری و مراقبت پوستی این دوران

در حالی که تمامی این ها ممکن است به نظر ترسناک برسند . اما حقیقت این می باشد که اکثریت مواردی که در مغازه و در بازار انتخاب کرده و می خرید، برای استفاده در دوران بارداری امن می باشند . این انتخاب شما است که مواد تشکیل دهنده ای را کنار بگذارید  . که باعث ناراحتی و اضطراب خاطرتان می شود- راحتی خیال تان در دوران بارداری مهم است .

اگر درباره محصولاتی که برای مراقبت پوستی و محصولات آرایشی استفاده می کنید ، سوالاتی دارید، به دکتر مراجعه نمایید تا پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کرده و با آرامش خاطر به استفاده از آن ها بپردازید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها