مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , > رویای زیبای میوه ای با برند Volition

رویای زیبای میوه ای با برند Volition

0
(0)

با برندی آشنا شوید که ماموریت دارد تا رویاهای زیبایی میوه ای را به واقعیت تبدیل کند

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد رویای زیبای میوه ای با برند Volition برای شما مطالبی را گرد آوری کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشد .

تعجب کردید ؟ شاید از خود بپرسید که زیبایی چه ارتباطی با میوه ها دارد ؟

بنیان گذاران برند Volition بیش از هر چیزی این موضوع را در دستور کار خود قرار می دهند که به شما به عنوان مشتری بگویند که به چه محصولاتی  در زندگی خود نیاز دارید تا رویاهای زیبایی تان به واقعیت تبدیل شوند .

رویای زیبای میوه ای با برند Volition

رویای زیبای میوه ای با برند Volition

 

جای خالی کالکشن مراقبت از پوست خود را با محصولات متحول کننده ای پر کنید که به نیازهای شما به خوبی پاسخ بدهند .

Volition آینده محصولات را توسعه می دهد و در نظر دارد تا روش های درمانی را به استفاده از میوه ها ارتباط دهد .  از یک میست و آبرسان که اثرات مضر قرارگیری پوست در معرض صفحه نمایش ها را خنثی می نماید تا لاکی که بسیار یکدست و زیبا روی ناخن ها خودنمایی می کند. حالا زمان این است که برندی را بشناسید که چیزهای بسیار بزرگی از آن پیش بینی می کنیم.

رویای زیبای میوه ای با برند Volition

رویای زیبای میوه ای با برند Volition

یک مزیت عالی برای عاشقان و طرفداران زیبایی .

Volition همیشه با تیم مجرب و متخصص خود مشورت می کند و در نظر دارد تا ای کاش ها و اگر ها را به فرمول محصولاتی تبدیل کند که به سریع ترین شکل ممکن تاثیر خود را می گذارند . محصولات این برند در مدت زمان 3 تا 6 هفته (به جای 6 ماه)، روی مسائل و مشکلات پوستی به خوبی تاثیر می گذارند و همین موضوع باعث شده است تا این برند در صدر اول قرار بگیرد .

این برند توسط دو پیشکسوت زیبایی و خودشناسی تاسیس شده است .

Brandy Hoftman و Patricia santos  این ها افرادی هستند که می خواستند پروسه توسعه محصولات آرایشی و بهداشتی را به گونه دیگری پیش ببرند . آن ها به جای این که استفاده از سرم های آماده را به مشتریان زیبایی خود دیکته کنند ، می خواهند به این سوال بپردازند که

“چرا نباید مشتری در این زمینه تصمیم گیرنده باشد ؟”

رویای زیبای میوه ای با برند Volition

این برند در سال 2016 راه اندازی شده است .

تیم این برند که متشکل از افراد خلاق و نوآور است، ایده های خود را تبدیل به یک شوینده متحول کننده، یک تونری که بر اساس معجون های بی نظیر مادربزرگ شان ساخته می شود و کرمی که پوست را هموار و صاف می کند و غیره تبدیل می کنند . Patricia و Brandy به امنیت (اول و بیش از همه چیز)، امکان پذیر بودن و متفاوت بودن تاکید دارند .

 

هر شخصی در تیم این برند داستانی دارد که همین داستان موجب به وجود آمدن ایده های برای ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی می شود. شفافیت، از ذهن مشتریان گرفته تا مواد تشکیل دهنده داخل محصولات  بیش از هر چیزی اهمیت دارد . Volition ساخته شده است تا دنیای زیبایی را تغییر دهد و به نبوغ و قوه ابتکار افراد احترام بگذارد (در واقع افراد نوآور و خلاق در این تیم از هر فروش محصولی که ایده اصلی برای آن ها بوده است، سودی به دست می آورند).

 

تمامی محصولات بدون هیچ ماده شک برانگیزی ساخته شده اند . لیست مواد ممنوعه محصولات آرایشی و بهداشتی شامل هر چیزی از جمله فتالات ها، پارابن ها و میکروبیدها تا هیدروکینون، تالک و اتانولامین ها می شود (که تنها تعدادی معدودی از مواد موجود در این لیست ممنوعه می باشند). این محصولات در واقع نسخه های جدیدی از درمان هایی می باشد که در سالیان گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است .

 

در آخر باید بگوییم که این برند با محصولاتی که ارائه می دارد، رضایت وبلاگرها معروف، وب سایت های آرایشی و بهداشتی مشهور و البته مشتریان خود را جلب کرده است.

 

منبع مقاله :

https://www.cultbeauty.co.uk/blog/2020/02/meet-the-brand-on-a-mission-to-bring-beauty-dreams-to-fruition

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها