مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , , , > کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص

کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص

0
(0)

آنچه که باید قبل از خواب برای داشتن پوستی بی نقص استفاده کنید چیست ؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص را که باید انجام دهید را به شما خواهیم گفت .

در این روزهای پر مشغله زندگی، ما به سختی زمانی را برای مراقبت از صورت و پوست مان پیدا می کنیم . در حالی که ما از مکان های زیادی بازدید می کنیم ، برای انجام کارها بیرون می رویم، تمام طول روز با وسایل حمل و نقل عمومی جا به جا می شویم، صورت ما به طور مداوم در معرض گرد و غبار و آلودگی است که منجربه بروز شکستگی، تیرگی و دیگر مشکلات می شود .

همین دلیل ضروری است که ما از صورت و پوست مان مراقبت کنیم . ما درک می کنیم که مراقبت از این قسمت از بدن تان در تمام طول روز امکان پذیر نیست ، اما اختصاص دادن چند دقیقه زمان قبل از خواب به مراقبت از پوست صورت تان کافی است که آن را بی نقص و درخشان نگاه دارید . در  این مقاله  مواردی وجود دارد که باید قبل از خواب انجام دهید تا به یک پوست بی عیب و نقص برسید . با ما همراه باشید .

کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص

کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص

شیر سرد

کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص

شیر سرد می تواند برای صورت تان کارهای شگفت انگیزی انجام دهد . در تمام طول روز صورت ما در معرض گرد و غبار و آلودگی قرار می گیرد که می تواند منجر به پیر شدن سلول های پوست شود . قبل از خواب مقداری شیر سرد را روی صورت تان بمالید . این کار همه پوست های مرده را از بین خواهد برد و صورت تان را براق و درخشان خواهد کرد .

 گلاب

کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص

گلاب یک ماده ثابت شده است که می تواند پوست شما را مانند یک گلوله پنبه نرم کند . عادت کنید قبل از رفتن به رختخواب صورت تان را با گلاب آبرسانی کنید و صبح ها با پوست نرم و لطیف بیدار شوید .

عسل

کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص

کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص

عسل با لیمو فقط به کم کردن وزن شما کمک نمی کند . بلکه صورت تان را نیز بی عیب و نقص می سازد . قبل از رفتن به رختخواب چند قطره لیمو به عسل اضافه کنید و آن را روی پوست تان بمالید که تمام لکه های آکنه را برطرف می کند و پوستی زیبا به شما می دهد .

 روغن زیتون

کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص

کارهایی برای داشتن پوستی بی نقص

ماساژ روغن زیتون روی پوست، قبل از خوابیدن آن را نرم و لطیف می کند و آبرسانی پوست را به نحو احسنت انجام می دهد .

قبل از خوابیدن این موارد را امتحان کنید و به یک پوست زیبا دست یابید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها