مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > آرایش با ماسک

آرایش با ماسک

5
(1)

چطور با وجود ماسک آرایش بکنیم ؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که چگونه آرایش با ماسک داشته باشید .
در این روزها اکثر ما بدون ماسک خانه را ترک نمیکنیم ولی از طرفی علاقه ای که به زیبایی داریم نیز اجازه نمیدهد آرایش کردن را فراموش کنیم . آرایش کردن در شرایطی که ماسک به صورت زدید چالش های جدیدی را برای شما ایجاد میکند ، رژ لب بی معنا میشود و کرم پودر ما ماسکمان را کثیف کرده و روی صورت پخش میشود ، مخصوصا اگر در فصل تابستان باشیم . نگران نباشید در این مقاله میکاپ آرتیست جنی پتینکین به شما یاد خواهد داد چگونه با وجود ماسک آرایشی زیبا داشته باشید .

1- یک ماسک زیبا تهیه کنید

اگر از ماسک های پارچه ای استفاده میکنید میتوانید رنگ های مختلفی از آنها را تهیه کنید ، سعی کنید رنگ ماسکتان با چشمهایتان همخوانی داشته باشد و به فکر ست کردن آن با لباستان نباشید چون ماسک نیز اکنون قسمتی از آرایش صورت شما به حساب می آید .

2- از کرم پودر و کانسیلر سبک استفاده کنید

طبیعتا در تابستان زیر ماسک شما خیلی گرم میشود و این گرما آرایش شما را ذوب میکند و همین باعث التهاب و ایجاد آکنه میشود ، به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم از کرم پودر و کانسیلرهای غلیظ اجتناب کنید ، همینطور پرایمر را فراموش نکنید و سعی کنید از کرم پودری استفاده کنید که حاوی سالیسیلیک اسید باشد .

آرایش با ماسک

آرایش با ماسک

3- چشمهایتان را آرایش کنید

با توجه به اینکه نصف صورت شما توسط یک ماسک بزرگ پوشیده شده است بهتر است وقت بیشتری برای آرایش چشمتان بگذارید . برای اینکار میتوانید از سایه های زیبا و مژه های مصنوعی و ابروهای پر کمک بگیرید . شما میتوانید با آرایش چشمتان بخشی از شخصیت خود را نمایان کنید . یکی از ترندهای جذاب امسال سایه های اکلیلی هستند که میتوانند جلوه خاصی به چشم های شما بدهند.

4- به جای رژ لب از بالم و استین لب استفاده کنید

همه ما برق و رژ لب را دوست داریم ولی دوست نداریم رژ لبمان به ماسک مالیده شود به همین دلیل بهتر از است استین های مرطوب کننده و یا بالم لب استفاده کنید تا این اتفاق برای ما رخ ندهد.

5- از اسپری و پودر تثبیت استفاده کنید

برای جلوگیری از ریزش آرایش و مالیده شده آن به ماسک ، اسپری تثبیت را روی یک اسفنج نم دار زده و به آرامی روی پوست خود بزنید . همینطور برای تثبیت آرایش زیر چشم و پیشانی نیز از پودر استفاده کنید .

6- اسفنج های زیبایی را با خود به همراه داشته باشید

در شرایطی که ماسک زده اید به احتمال قوی ریزش ، خط و پخش شدگی آرایش برای شما بوجود می آید و برای درست کردن آرایشتان بهتر است با خودتان پودر و اسفنج داشته باشید .

https://www.makeup.com/makeup-tutorials/expert-tips/how-to-wear-makeup-with-protective-mask

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها