مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > آرایش و پوشش مشکلات پوستی

آرایش و پوشش مشکلات پوستی

0
(0)

چطور از آرایش برای پوشش مشکلات پوستی استفاده کنیم

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد نحوه آرایش و پوشش مشکلات پوستی برای شما مطالبی را گرداوری کرده ایم .

امروزه پنهان کردن مشکلات پوستی با آرایش یکی از کاربردهای آرایش محسوب می شود، اساس یک آرایش عالی داشتن یک بیس صاف و بدون ایراد است . شما میتوانید یک آرایش چشم دودی بی نظیر و یک رژ لب فوق العاده داشته باشید ولی واقعیت این است که اگر کرم پودر شما به خوبی روی پوست قرار نگرفته باشد هیچکدام از اینها به درد نخواهد خورد .

اگر پوست شما خوب باشد رسیدن یه یک چهره بی عیب به آسانی پیدا کردن یک فرمول مناسب و زدن آن روی صورت است . ولی برای پوستی که مشکلاتی دارد ساختن بیس میتواند کاری سخت باشد آیا باید قبل از کانسیلر زدن ایراد را از بین ببرید ؟ آیا به یک براش مخصوص نیاز دارید ؟ آیا میتوانید خطوط تیره را به کلی محو کنید ؟

باوجود اینکه نامرئی کردن یک جوش باز شده به صورت کلی ناممکن است خبر خوب این است که میتوانید با کمک آرایش کاری کنید که توجه خیلی کمی سمت مشکل پوستی شما جلب شود . شما میتوانید با استفاده از محصولات و آرایش درست میتوانید هنر استتار را یاد گرفته و آن را در آرایش خود به کار بگیرید .

مشکل پوستی : زخم و پیگمنتیشن

 آرایش و پوشش مشکلات پوستی

آرایش و پوشش مشکلات پوستی

  • برای ماندگاری آرایش اول با پرایمر و مرطوب کننده شروع کنید . پرایمر به یکدست شدن بافت صورت کمک کرده و در نتیجه کرم پودر شما را صاف و بی عیب نشان میدهد.
  • از مرطوب کننده ای که مناسب پوستتان است استفاده کنید . کسانیکه پوست های چرب دارند باید از مرطوب کننده ای با بیس ژل و یا آب استفاده کنند و کسانیکه پوستی خشک دارند باید از فرمول های غنی تر و مغذی استفاده کنند.

از یک براش کوچک ، پهن و ساخته شده از الیاف مصنوعی استفاده کرده و از کانسیلر تصحیح رنگ نارنجی استفاده کرده و آن را روی قسمتهایی که مشکل پیگمنتیشن و یا ناهماهنگی رنگ دارند بزنید . برای پخش کردن آن هم از یک اسفنج مرطوب استفاده کنید

  • یک ترفند خوب این است که قل از کانسیلر معمولی کمی پودر تثبیت کننده روی کانسیلر تصحیح رنگ بزنید.
  • از کانسیلر همرنگ پوستتان استفاده کرده و با براش آن را روی صورت زده و با یک اسفنج مرطوب آن را پخش کنید .
  • از کرم پودری مناسب استفاده کنید و آن را با یک براش پهن روی صورت زده و با یک براش پر پشت بافینگ آن را پخش کنید . براش پهن کرم پودر بیشتری را روی صورت شما قرار داده و براش بافینگ به شکل طبیعی تری آن را پخش میکند.
  • از پودر تثبیت کننده استفاده کنید .
  • از یک اسپری فیکس استفاده کنید تا همه چیز را جای خودش نگه دارید .

مشکل پوستی : تکه های خشک شده

 آرایش و پوشش مشکلات پوستی

آرایش و پوشش مشکلات پوستی

  • مرطوب کننده کلید کار شماست . از یک فرمول آبرسان و مغذی برای صورت خود استفاده کنید و آن را با نوک انگشتان روی قسمتهای آسیب دیده ماساژ دهید .
  • اگر این تکه ها هنوز خشک هستند از چند قطره روغن صورت میتوانید استفاده کنید
  • برای پوست های خشک و بدون آب یک کرم پودر تر که به کمک یک اسفنج مرطوب روی پوست زده میشود بهترین گزینه است . این به درخشش و تغذیه شدن پوست شما کمک میکند . همچنین از یک کانسیلر کرمی استفاده کرده و آن را نیز با یک اسفنج مرطوب روی پوست بزنید .
  • با یک براش پودر تثبیت کننده را روی کرم پودر و کانسیلر بزنید . البته بهتر است این پودر را تنها روی قسمتهایی بزنید که چرب میشود . به طور مثال تنها روی قسمت تی صورت پودر زده و گونه ها و بقیه صورت را به حال خود رها کنید .
  • وقتی کارتان تمام شد از یک اسپری فیکس کننده آبرسان استفاده کنید تا پوستتان رطوبت بیشتری بگیرد .

مشکل پوستی : حلقه های تیره دور چشم

 آرایش و پوشش مشکلات پوستی

آرایش و پوشش مشکلات پوستی

  • زیر چشمتان را با کرم دور چشم آماده کنید ، کرم را با انگشت حلقه با ملایمت از گوشه داخل به سمت گوشه بیرون و در راستای پلک پایین ضربه بزنید . این کار پوست زیر چشم را بشاش تر کرده و رگ ها را کمی محو میکند.
  • برای روشن کردن این ناحیه از یک کرم دور چشم با رنگ روشن مانند ویتامین k استفاده کنید .
  • با یک براش کوچک و پهن که دارای الیاف مصنوعی باشد کانسیلر نارنجی را به گوشه داخلی چشم ها بزنید که بیشترین تیرگی را دارد . اندازه براش به دقت کار کمک میکند .
  • از یک کانسیلر با تناژ زرد استفاده کنید تا بتوانید رنگ تیره حلقه ها را خنثی کنید و با ملایمت کانسیلر را زیر چشم به صورت نقطه ای بزنید .
  • اجازه بدهید چند ثانیه کانسیلر روی پوستتان بماند چرا که گرمای صورتتان فرمول آن را نرم میکند و پخش کردن آن آسان میشود . سپس با استفاده از انگشت حلقه خود مواد را زیر چشم پخش کنید . البته در حین اینکار مراقب باشید تا پوست زیر چشم را نکشید چون این کار باعث به وجود آمدن خطوط بیشتری دور چشم میشود .
  • برای جلوگیری از ریزش کانسیلر و با کمک پد پودر کمی پودر تثبیت کننده زیر چشم ها بزنید .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها