مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , > مراقبت پوستی مخصوص دامادها

مراقبت پوستی مخصوص دامادها

0
(0)

6 مراقبت پوستی مخصوص دامادها

 دامادها هم باید چندین روز قبل از عروسی به فکر ترمیم و مراقبت‌های زیبایی پوستشان باشد تا در روز عروسی، صورتی آماده و پوستی جذاب داشته باشند. در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ 6 مراقبت پوستی مخصوص دامادها را آورده‌ایم تا با انجام آنها مثل یک ستاره در شب عروسیتان بدرخشید و خاطره ای به یاد ماندنی برای خود رقم برنید .

1- مشخص کردن نوع پوست :

 آقایان به این قضیه کم‌تر توجه می‌کنند ولی اولین قدم برای مراقب پوست مشخص کردن نوع آن است . پوست شما چرب است یا خشک ؟ اگر فرصت این را ندارید که به پزشک مراجعه کنید می‌توانید با استفاده از یک دستمال‌کاغذی نوع پوستتان را مشخص کنید .

از خواب که بیدار می‌شوید یک دستمال را روی پوست صورتتان بکشید اگر روی دستمال چربی جمع شده است به‌احتمال‌زیاد پوستی چرب دارید . اگر پوست شما معمولی باشد احتمالاً فقط قسمت پیشانی و بینیتان چرب است . بعدازاینکه جواب این سؤال را پیدا کردید می‌توانید مراقبت‌های پوستی خود را آغاز کنید .

 مراقبت پوستی مخصوص دامادها

مراقبت پوستی مخصوص دامادها

2-مراقب روزانه پوستی :

شما باید یک پاک‌کننده، یک‌ لایه‌بردار و یک مرطوب‌کننده متناسب با نوع پوستتان تهیه کنید . و اگر پوستی چرب دارید باید از محلول‌هایی استفاده کنید که منافذتان را ببندند . این کار را سه بار در هفته تکرار کنید . اگر پوست شما خشک است باید مرطوب‌کننده‌ای خوب تهیه کنید . و اگر مدت زیادی را خارج از خانه سپری می‌کنید به کرم ضد آفتاب نیز نیاز خواهید داشت . حداقل روزی دو بار صورتتان را بشویید .

3-تغذیه مناسب :

غذای چرب و روغنی به سیستم گوارشی و پوست شما صدمه می‌زند . حداقل دو ماه قبل از عروسی با غذاهای چرب خداحافظی کنید و تا جایی که می‌توانید از سبزیجات، روغن‌زیتون، ماهی، هویج، چای سبز و لیمو استفاده کنید . تأثیر این مواد غذایی خیلی زود روی پوست و بدن شما نمایان خواهد شد .

4-خواب درست :

اگر دوست دارید از شر کیسه‌ها و حلقه‌های سیاه دور چشمتان راحت شوید باید به‌اندازه کافی بخوابید . شما به حداقل هشت ساعت خواب در روز نیاز دارید . همچنین از نوشیدنی‌های الکلی و سیگار اجتناب کنید زیرا پوست شما را به‌شدت خشک می‌کنند .

5-مراجعه به مراکز زیبایی پوست :

شما دارید به روز عروسی خود نزدیک می‌شوید و همین بهانه‌ای است برای اینکه کمی خودتان را لوس کنید ! حتماً پوستتان را لایه‌برداری کنید . و از ماساژ پوست کمک بگیرید . این کار استرس را از پوست شما دور می‌کند . همچنین از ماسک‌هایی استفاده کنید که منافذ پوستتان را می‌بندند . پوست شما در روز عروسی باید کاملاً تمیز باشد بنابراین حتماً باید از شر جوش‌های سرسیاه‌ خلاص شوید و از یک متخصص بخواهید تا کاملاً پوستتان را پاک‌سازی کند .

6-صابون مناسب :

اگر پوستتان خشک است باید از صابونی استفاده کنید که حاوی مرطوب‌کننده باشد . و اگر پوستی معمولی دارید صابونتان باید ملایم باشد. اگر هم پوستتان چرب است پیشنهاد می‌کنیم به دنبال صابون‌های کاربولی بگردید.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها