مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > فواید ماسک‌های زغالی

فواید ماسک‌های زغالی

0
(0)

ماسک‌های زغالی مخصوص جوش‌های سرسیاه

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد فواید ماسک‌های زغالی و اینکه برای چه چیزی مفید هستند صحیت خواهیم کرد ، د ر ادامه با ما همراه باشید تا فواید این ماسک جادویی را برای شما بیان کنیم .

بیشتر محصولات کربنی ماسک‌ هایی با قابلیت پیل هستند ، این ماسک‌ها حالتی ژل‌ مانند دارند و بعد از استفاده سریع خشک و جامد می‌شوند . شاید استفاده از این ماسک‌ها کمی دردناک و ناخوشایند باشد ولی نتیجه‌ای که به دست می‌آید کاملاً رضایت‌بخش خواهد بود .

کسانی که پوستی چرب یا معمولی دارند می‌توانند از این ماسک‌ها برای بیرون کشیدن صمغ اضافی و ناخالصی‌ها استفاده کنند . برخی از این محصولات نیز از کوالین و سایر مواد رس دار برای مات کردن و جلوگیری از چرب شدن زیادی صورت استفاده می‌کنند .

فواید ماسک‌های زغالی

فواید ماسک‌های زغالی

ماسک‌های زغالی مخصوص از بین بردن آکنه و جوش

ماسک‌های سیاه یکی از بهترین ماسک‌ها برای جلوگیری و درمان جوش و آکنه هستند ، بسیاری از این ماسک‌ها حاوی سالیسیلیک اسید و اسید هیدروکسی آلفا، خاک رس و عصاره گیاهی هستند که می‌تواند این مشکلات را کنترل کرده و شبانه آن‌ها را درمان کنند .

به دلیل وجود برخی از مواد لایه‌بردار در این ماسک‌ها سلول‌های مرده، زخم‌ها و ردهای جوش و نقطه‌های سیاه پوست نیز زودتر درمان می‌شوند .

ماسک‌های زغالی مخصوص کاهش منافذ

خالی کردن منافذ جوش‌های سرسیاه و چرب بهترین راه کاهش سایز منافذ است .  این منافذ در قسمت پایین پیشانی و اطراف بینی بیشتر خودشان را نشان می‌دهند . کربن اکتیو شده یکی از مواد عالی برای بهبود بافت پوست است .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها