مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , , > ارتقای روتین مراقبت از پوست در پاییز

ارتقای روتین مراقبت از پوست در پاییز

0
(0)

5 توصیه برای ارتقای روتین مراقبت از پوست در فصل پاییز

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما مطالبی در مورد ارتقای روتین مراقبت از پوست در پاییز را اورده ایم .
بله فصل پاییز از راه رسیده است . وقت تغییر رنگ برگ های درختان، لباس های گرم و روزهای خنک تر . همان طور که می دانیم، هر تغییری در آب و هوا نیازمند ایجاد تغییراتی در روتین مراقبت از پوست نیز می باشد . و به محض این که دمای هوا کاهش پیدا کرد، پوست علایمی را نشان می دهد که این تغییر را به ما یاد آوری می نماید، از جمله زبری، خشکی پوست و جوش های فصلی .ارتقای روتین مراقبت از پوست در پاییز

اما نگران نباشید، هیچ مشکلی نیست، توصیه های ساده و کوتاهی در این مقاله خدمت تان عرض می کنیم تا به خوبی در روتین مراقبت از پوست خود تغییراتی ایجاد کنید . به این ترتیب پوست تابستانه خود را بهبود می دهید و زمانی که برگ ها شروع به ریختن کردند، به خوبی آن را با حال و هوای پاییز سازگار می نمایید .

1.از یک شوینده با خاصیت مرطوب کنندگی بیشتری استفاده کنید

ارتقای روتین مراقبت از پوست در پاییز
زمانی که دما رو به سرد شدن می رود، سطح رطوبت موجود در هوا نیز کاهش پیدا می کند و پوست ما نیز رطوبت خود را به دلیل آب و هوای خشک اطراف خود از دست می دهد .

بنابراین بهتر است دست به کار شوید و رطوبت از دست رفته را با استفاده از یک شوینده ملایم که اندکی خاصیت آبرسانی بیشتری دارد، به پوست خود بازگردانید .

یک میسلار واتر پاک کننده می تواند به پوست های آفتابی و برنزه را به خوبی آبرسانی کند و از مانع دفاعی پوست پشتیبانی نماید تا شما را از تاثیرات مخرب آب و هوای سرد در امان نگاه دارد . با انتخاب شوینده مناسب می توانید پوست تان را بدون احساس خشک و کشیدگی، تمیز نمایید .

2. یک تقویت کننده مراقبت از پوست انتخاب کنید

ارتقای روتین مراقبت از پوست در پاییز

ارتقای روتین مراقبت از پوست در پاییز

ممکن است هنوز هم به روزهای دلپذیر تابستان فکر کنید . اما تمام آن قرار گرفتن در معرض نور خورشید، تماس با کلر موجود در آب استخر و نمک موجود در دریا می تواند با آمدن پاییز پوست تان را کدر، خشک و دهیدراته کند .

حالا زمان این است که به پوست خود توجه ویژه ای کنید . همیشه باید بعد از شستشوی صورت خود از مرطوب کننده استفاده نمایید و علاوه بر این باید به فکر تقویت کننده مراقبت از پوست دیگری نیز باشید .

به این مورد به عنوان یک مرحله اضافه در روتین مراقبت از پوست خود فکر کنید که از پوست شما در طول تغییر فصل، مراقبت می نماید . باید محصولی را انتخاب کنید که سطح آبرسانی پوست تان را ارتقاء دهد .

3. اگر دچار جوش شدید، اصلا نترسید

تغییر آب و هوا (سطح رطوبت و تغییر در دما) می تواند گاهی اوقات پوست ما را بی حال و کدر و خشک نماید .  سعی کنید از یک ماسک حاوی آلوئه ورا و مولتی ویتامین استفاده کنید که بلافاصله پوست تان را آبرسانی کرده و پوست ملتهب را تسکین می دهد .
آیا نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام ماسک متناسب با پوست شما است ؟ ماسک های ترکیبی ممکن است برای شما گزینه مناسب باشند .

یاد بگیرید که چه ماسکی را باید برای مسائل و مشکلات پوستی خود استفاده کنید . و به این ترتیب از چربی های بخش T صورت خود نیز خلاص می شوید و هم چنین پوست تان را که به دلیل قرار گرفتن اشعه های UV خشک شده بود، آبرسانی می نمایید و بخش های خشک صورت خود را به خوبی مرطوب می کنید .

ارتقای روتین مراقبت از پوست در پاییز4. از مرطوب کننده سنگین تری استفاده کنید

زمانی که پوست آفتابی خود را بعد از تابستان تسکین داده و نرم و لطیف نمودید . حالا زمان این است که مانع دفاعی پوست خود را قبل از فرا رسیدن زمستان تقویت کنید . ما بارها و بارها این موضوع را شنیده ایم اما باز هم تکرار آن خالی از لطف نیست :

اضافه کردن یک مرطوب کننده سنگین تر به روتین مراقبت از پوست تان یک روش سریع و موثر است که از پوست شما در فصل های سرد پاییز و زمستان مراقبت می نماید .

اگر هنوز هم عاشق لوسیون های سبک تر خود هستید ، تنها روزی یک بار از آن ها استفاده کنید و برای شب ها از یک مرطوب کننده سنگین تر به کار ببرید .
لب ها اغلب اوقات اولین بخشی از پوست می باشند که سرما را احساس می کنند و به این ترتیب خشک و پوسته و پوسته می شوند و ترک می خورند .

بهتر است لب های تان را بیشتر مرطوب کرده و از یک بالم غنی و سنگین استفاده کنید .

لب های تان پوسته پوسته می شود ؟

-از یک لیف یا کیسه حمام برای از بین بردن سلول های مرده به کار ببرید و سپس به سراغ مرطوب کردن لب های خود بروید .

 

5. روتین مراقبت از پوست خود را در طول مسافرت و تعطیلات نیز فراموش نکنید

آیا می خواهید برای پاییز به یک تعطیلات کوتاه بروید تا خوش بگذرانید ؟ لطفا لحظه ای به تغییر دمای هوا، آب و هوای سرد تر، آب سخت تر و چگونگی این که آن ها روی پوست تان هنگام سفر تاثیر می گذارند، فکر کنید . می خواهید از شهر بیرون بزنید ؟

SPF خود را فراموش نکنید (بله این مورد حتی در فصل پاییز نیز ضروری می باشد) .

آیا به مکانی سفر می کنید که آب و هوای برفی دارد؟ زمانی که آب و هوای اطراف تان سردتر باشد . پوست تان می تواند دهیدراته تر شود . از این رو محصولات آبرسان بیشتری همراه خود داشته باشید . می خواهید چمدان کوچک تری برای سفر داشته باشید ؟

دستمال های پاک کننده صورت (که خاصیت آبرسانی نیز دارند) می توانند همیشه گزینه عالی برای شما باشند .

 

خوب شما حالا همه چیز درباره تغییر آب و هوا از فصل پاییز و زمستان و تاثیر آن روی پوست می دانید . توصیه های مراقبت از پوست پاییزه که در بالا به آن اشاره کردیم ، به ترمیم پوست خشک بعد از فصل تابستان کمک می کند . و موجب می شود تا پوست تسکین یابد، آبرسانی شود و برای آب و هوای سرد زمستانی آماده باشد .

منبع مقاله :

https://www.simpleskincare.com/us/en/skincare-tips/5-tips-to-boost-your-autumn-skincare-routine.html

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها