مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , > سریع ترین روش از بین بردن جوش کیستیک

سریع ترین روش از بین بردن جوش کیستیک

0
(0)

4 روش سریع از بین بردن جوش های کیستیک

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما سریع ترین روش از بین بردن جوش کیستیک را خواهیم گفت .
هیچ چیز در این دنیا بدتر از این نیست که با پوست عالی و بی نظیر به خواب بروید و صبح روز بعد با یک جوش روی صورت تان از خواب بیدار شوید .

اگر جوش شما یک جوش کیستیک است و یا هر نوعی که بسیار ورم و درد دارد و زیر پوستی می باشد، شرایط نیز بدتر و بدتر می شود . زیرا تمام کاری که می توانید انجام دهید این است که صبر کنید . و آن را با کانسیلر بپوشانید و به مردم بگویید که پشه نیش زده است .
در حالی که هیچ چیز به اندازه تزریق کورتیزونی که توسط متخصص پوست انجام می شود . نمی تواند به شما کمک کند تا از شر جوش های زیر پوستی عمیق خلاص شوید . روش های خانگی دیگری وجود دارد که می توانید به وسیله آن ها ورم و قرمزی جوش های صورت خود را کاهش دهید .
بهتر است این روش ها و مراحل را شب ها قبل از خواب انجام دهید . زیرا کرم های بنزوئیل پراکسید و هیدروکورتیزون زمانی که خشک می شوند، سفید رنگ می گردند . و شما نمی توانید چیزی روی آن ها استفاده کنید .

سریع ترین روش از بین بردن جوش کیستیک

سریع ترین روش از بین بردن جوش کیستیک

1.با سالیسیلیک اسید شروع کنید

استفاده از داروهای ضدجوش سنتی نمی تواند تاثیر یکسانی روی یک جوش کیستیک داشته باشد که زیر پوست تان بروز کرده است . در عوض شما باید به آرامی آن ناحیه را با یک شوینده سالیسیلیک لایه برداری کنید تا از شر چربی های اضافه خلاص شوید و شرایط را برای استفاده از سایر محصولات به خوبی آماده سازید .

اگر پوست خشکی دارید، باید از یک شوینده معمولی استفاده کنید و سپس از یک شوینده حاوی سالیسیلیک فقط روی جوش به کار ببرید .

 سریع ترین روش از بین بردن جوش کیستیک

سریع ترین روش از بین بردن جوش کیستیک

2. سپس ورم جوش را کاهش دهید

دمای سرد و یخی می تواند رگ های خونی را منبسط کند  . از این رو استفاده از یک قطعه یخ که در حوله یا دستمال تمیز پیچیده اید و روی جوش قرار می دهید . می تواند قرمزی و ورم را اندکی کاهش دهد .

بهتر است این روش را سه بار در روز به فاصله زمانی 10 دقیقه انجام دهید (10 دقیقه یخ روی جوش باشد و 10 دقیقه یخ را از روی آن بردارید) . بهتر است این کار را بعد از شستن صورت تان انجام دهید . زیرا شستن صورت بعد از گذاشتن یخ می تواند پوست را دوباره به گرما و دمای سابق خود بازگرداند و همه چیز را بر هم می ریزد .

3. باکتری عامل جوش را بکشید

بنزوئیل پراکسید می تواند باکتری های عامل جوش را که در فولیکول پوست تان گیر کرده اند و موجب التهاب می شوند را از بین ببرد . برای جلوگیری از التهاب، مطمئن شوید که پوست را ابتدا با یک مرطوب کننده سبک آماده می کنید و سپس جوش کیستیک را با یک لایه باریک از اسپات تریتمنت می پوشانید .

در این جا هر چه کمتر استفاده کنید، بهتر است . هم چنین سعی کنید از پایین ترین درصد بنزوئیل پراکسید به کار ببرید . اگر هر گونه احساس سوزش و خارش داشتید . باید بدانید که این پماد برای پوست تان بسیار قوی است و سریعا باید آن را از روی پوست خود بشویید .

4. قرمزی پوست را تسکین دهید

کرم های هیدروکورتیزون موجود در بازار، دوز اندکی از استروئیدها را شامل می شوند که می توانند به کوچک تر کردن جوش و تسکین قرمزی پوست کمک کنند .

هر چه تعداد دفعات استفاده از این کرم بیشتر باشد و اجازه دهید بیشتر روی پوست تان باقی بماند، تاثیر بیشتری خواهد داشت . فقط دقت داشته باشید که ابتدا باید بنزوئیل پراکسید خشک شود و سپس از کرم های هیدروکورتیزون به کار ببرید .

منبع مقاله: https://www.allure.com/story/get-rid-of-cystic-acne-fast

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها