مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > لیفت لب چیست

لیفت لب چیست

0
(0)

لیفت لب چیست؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که لیفت لب چیست .با ما همراه باشید .

هر کجا که بروید  سرکار، بیرون، حتی در اینستاگرام گشت بزنید امکان ندارد حداقل یک بار با افرادی که لب های شان را تزریق کرده اند، رو به رو نشوید . سال ها پیش بود که کایلی جنر برای اولین بار اعتراف کرد که لب هایش را برجسته می کند . به این ترتیب بود که جراحان زیبایی با سیر عظیمی از درخواست های مشابه مواجه شدند .
اگر فکر می کنید که فیلرهای لب اولین و تنها راه برای حجم دهی موقت به لب های تان می باشد، باید بگوییم که در اشتباه هستید و از وجود یک روش جذاب و بی نظیر دیگری در این زمینه غافل هستید .

لیفت لب چیست

لیفت لب چیست

جراحان زیبایی می گویند که روشی به نام لیفت لب (Lip Lift) وجود دارد که حدودا بیشتر مزیت های تزریق های هیالورونیک اسید لب ها را شامل می شوند . بدون این که نیاز باشد تا دوباره چند ماه بعد برای پر کردن دوباره لب های تان به این متخصصان و جراحان مراجعه کنید .
البته ما نمی خواهیم در این جا بگوییم که کدام روش بهتر از دیگری می باشد . لیفت لب ممکن است خیلی شناخته شده نباشد، اما می تواند همان چیزی باشد که به دنبالش هستید . در ادامه می خواهیم بر اساس گفته جراحان زیبایی و متخصصان، این روش را جزء به جزء به شما توضیح دهیم .

لیفت لب چیست؟

به طور خلاصه :

یک روش جراحی دائمی برای تقویت رنگ صورتی لب ها می باشد که موجب جوان تر و پر به نظر رسیدن لب ها می شود . این روش کمتر از یک ساعت- گاهی اوقات حتی بیست دقیقه- و تحت بیهوشی انجام می پذیرد .
از نظر تکنیکی و تخصصی، در روش جراحی لیفت لب ها، جراح زیبایی یک لایه از بافت زیر بینی را خارج می کند . اسکار و جای زخم درست زیر بینی پنهان می شود که شکلی شبیه شاخ گاو نر دارد (در تصویر زیر این موضوع را به وضوح می توانید مشاهده کنید) . این اسکار و جای زخم چیزی نیست که بابت آن نگران باشید، زیرا به گفته متخصصان درست در سایه زیر بینی پنهان می گردد .

اگر طاقت دارید، می توانید ویدئوی این روش را در اینترنت به طور کامل مشاهده کنید .

لیفت لب چیست

لیفت لب چیست

چرا باید اصلا به لیفت لب فکر کنید ؟

لیفت لب می تواند موجب تصحیح شکل لیفتروم (بوسه گاه یا شیار بالای لب) شود که فاصله بین لب بالایی تا بینی تان را شکل می دهد .

رباط هایی که از ساختار صورت پشتیبانی می نمایند، به تدریج سست و ضعیف می شوند . و به این ترتیب حالت جوان و زیبای دهان شما کم کم از بین می رود و آن را باریک تر نشان می دهد .

اندازه فیلتروم نیز به طور ایده آل در صورت خانم ها چیزی بین 11 تا 13 میلیمتر است و این اندازه هر ده سال بعد از بیست سالگی، یک یا دو میلی متر بیشتر می شود . به همین دلیل است که افراد مسن این شیار زیبای لب خود را از دست می دهند و زیبایی لب های شان کم می شود .

چه کسانی باید از روش لیفت لب استفاده کنند ؟

افرادی که خواستار انجام لیفت لب می باشند ، معمولا به دو گروه با نیازهای مختلف تقسیم می شوند :

-لیفت لب در افراد جوان تر که معمولا از تزریق مداوم فیلر لب های خود خسته شده اند .
–  افراد مسن تر که از کشیدگی این ناحیه از لب های خود که در گذشته وضعیت بهتری داشتند، خسته شده اند .

خانم هایی که دارای فاصله لیفتروم بسیار بلندی هستند ، اغلب فیلرهای لب را انتخاب می کنند و نمی دانند لیفت لب برای وضعیت آن ها بهترین راه حل ممکن است . با فیلرها، محدودیت خاصی برای بهبود ارتفاع عمودی لب ها وجود دارد و تقریبا بیشتر برجستگی در لب بالایی مشاهده خواهد شد ، اما به طور کلی لب ها برجسته تر و برآمده تر دیده می شوند .

در عین حال، روش لیفت لب ها بدون این که حجم بسیار اغراق آمیزی را به وجود آورد ، ارتفاع عمودی لب ها را به خوبی و به درستی بهبود می بخشد .

این روش زیبایی چقدر هزینه بر می دارد؟

خوب جواب این سوال به عوامل مختلفی وابسته است . قیمت این روش جراحی به تعداد برش و خطوطی بستگی دارد که موجب به وجود آمدن نتیجه دلخواه بیمار می شود، به این ترتیب هزینه این روش برای هر کسی متفاوت است .

میانگین قیمت می تواند چیزی بین 8000 دلار و 12000 دلا باشد (البته این مبلغ برای 19 آگوست سال 2019 می باشد) . برای مقایسه بیش تر این روش با فیلرهای لب باید بگوییم که دو جلسه تزریق لب در یک سال می تواند چیزی بین 1.5000تا 4000 دلار هزینه بردار باشد که بستگی دارد که لب های شما به چه مقدار فیلری نیاز داشته باشد .

بعد از انجام این روش می توانید انتظار چه چیزهایی را داشته باشید ؟

دوره نقاهت شما خیلی طول نمی کشد . بخیه ها باید به مدت یک هفته در محل مورد نظر باقی بمانند ؛ سپس اسکار و جای زخم در عرض یک سال بهبود یافته و محو می گردد . شما ممکن است به یک یا دو هفته مرخصی نیاز داشته باشید اما در هر صورت هر گونه اسکار و جای زخم طی دو هفته بعد از انجام این روش جراحی با کرم پودر به خوبی پوشانده می شود .
مانند دیگر روش های جراحی، لیفت های لب مضرات و خطرات مخصوص به خود را دارند : خونریزی، عفونت و اسکار های ناخواسته که همگی این ها جزو احتمالات هستند . اما با مراقبت و دقت کافی و تکنیک و تخصص جراح مورد نظر، احتمال بروز این عوارض جانبی بسیار کم می باشد .

منبع مقاله :

https://www.harpersbazaar.com/beauty/health/a28801429/what-is-a-lip-lift/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها