مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > نکاتی در مورد استفاده از رژلب قرمز

نکاتی در مورد استفاده از رژلب قرمز

0
(0)

13 چیزی که از یک هفته استفاده از رژلب قرمز یاد گرفتم

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ نکاتی در مورد استفاده از رژلب قرمز به شما خواهیم گفت .

من همیشه در طول زندگی ام که از رژلب استفاده می کنم و هنگام بکارگیری سایه های مختلف آن، بسیار محتاط و با دقت هستم . چرا که سایه های صورتی روشن و رنگ های خنثی و ملایم در عین حال که برازنده و ظریف به نظر می رسند، اما اینکه همیشه زیبا و محصور کننده باشند، کار بسیار سخت و مشکلی است . اما رژلب قرمز باعث می شود که مانند فرشته های ویکتوریا سیکرت اعتماد به نفس زیادی داشته باشید .

از طرف دیگر، استفاده از رژلب قرمز علاوه بر این که کمی سخت و چالش برانگیز است، تمدید مجدد آن در طول روز کسل کننده و خسته کننده می باشد، بنابراین شخصا از استفاده از رژلب قرمز خودداری می کنم. من واقعا تمام خانم هایی را که در طول روز می توانند از رژلب قرمز استفاده کنند و بدون ظاهری آشفته به ادامه کارهای خود بپردازند، تحسین می کنم -زیرا آن ها علاوه بر این که فعال و پر جنب و جوش می باشند، شیک و زیبا به نظر می رسند.

اما سوال این جا است که چرا سعی نکنم من هم یکی از آن ها باشم؟

حدود یک ماه پیش فهمیدم تنها کسی که موجب پسرفت من بوده است، خودم بودم! بنابراین سعی کردم برای غلبه بر این احساسم، خودم را به مدت یک هفته با استفاده از رژلب قرمز به چالش بکشم.  هم چنین با یک آرایشگر مشورت کردم، زیرا می خواستم این کار را به نحو احسنت انجام بدهم.

در ادامه همراه من باشید تا شما را با درس هایی که از این چالش گرفتم، آشنا کنم.

نکاتی در مورد استفاده از رژلب قرمز

نکاتی در مورد استفاده از رژلب قرمز

1.راه های زیادی برای استفاده از رژلب قرمز وجود دارد

رژلب قرمز می تواند به معنای خیلی چیزها باشد :

از حالت براق و شاینی گرفته تا ظاهری مات و زیبا، فرمول های لایت و روشن و فرمول های ماندگار 24 ساعته که موجب آبرسانی لب ها نیز می شوند و غیره (البته منهای این که برخی از تارهای مو ممکن است به لب های تان بچسبند). من شخصا از این که فرمول ها و بافت های مختلف لوازم آرایشی را امتحان کنم، لذت می برم.

 

  1. استفاده از بالم لب برای داشتن لب هایی نرم و صاف و جلوگیری از پخش شدن رنگ قرمز رژلب ضروری است

آیا تا کنون متوجه پخش شدن رژلب در اطراف لبهای تان شده اید؟

میکاپ آرتیست ها توضیح می دهند که این مورد هنگامی اتفاق می افتد که لب های شما خشک باشند، بنابراین سعی کنید همیشه آن ها را مرطوب نگاه دارید.

ممکن است اولین بار برای رژلب زدن در استفاده از کره لب کمی زیاده روی کنید که این کار باعث می شود در هنگام رژ زدن، لبتان خیلی سر و لغزنده باشد. اما برای جلوگیری از این اتفاق، بهتر است بالم های لبی استفاده کنید که خیلی خاصیت نرم کنندگی ندارند و موجب آبرسانی پوست می شوند و بافت آن ها خیلی سنگین نیست.

اگر حس می کنید در استفاده از بالم لب زیاده روی می کنید، بهترین کار این است که چند دقیقه قبل زدن رژلب، آن را به کار ببرید، سپس با یک دستمال تمیز آن را پاک کنید.

 

  1. اگر لب های شما کمی خشک و زبر هستند، با اسکراب این مشکل را حل کنید

توصیه می شود قبل از اینکه بالم و یا رژلبی را استفاده کنید، با یک براش اسپولی به آرامی هر قسمت خشک شده لب های تان را لایه برداری و اسکراب کنید. (از کندن و گاز گرفتن پوسته های لب خودداری کنید، چرا که هم دردناک هستند و هم منجر به خونریزی می شوند.)

من فقط هفته ای یک بار از اسکراب لب استفاده می کنم. به این ترتیب که صبح ها لب هایم را لایه برداری کرده و بلافاصله روی آن از بالم لب استفاده می کنم. عطر بی نظیر این محصولات باعث می شود که تمام روز لبخند رضایت بر لب داشته باشم!

 

  1. برای بیشتر مشخص کردن حالت لب های تان، در اطراف آن از کمی کانسیلر استفاده کنید

برای اینکه حالت لب های تان بیشتر مشخص باشد توصیه می شود که مقداری فاندیشن در اطراف لب های تان بزنید. می توانید از انگشت خود یا یک براش کانسیلر کوچک با لبه صاف و تخت استفاده کنید تا کانسیلر را به خوبی اطراف لب های تان محو نمایید.

 

 

  1. رژلب قرمز باعث شد که مراقب هر حرکت خود باشم

اولین روزی که رژلب قرمز زدم، بسیار حواسم به کار هایم بود و همه چیز را زیر نظر داشتم :

با دقت غذا و آب می خوردم و همیشه گوش پاک کن یا دستمال کاغذی دم دست داشتم تا نواقص رژلب قرمز روی لب هایم را برطرف کنم.

زمانی که تجربه خانم های دیگر در استفاده از رژلب قرمز را خواندم، متوجه شدم این تنها من نیستم که با این وسواسیت رو به رو شده ام. بله من نیز به این مشکل گرفتار شده بودم. در روز های اول، فقط دوست داشتم هرچه سریع تر به خانه بروم و تمام آرایشم را پاک کنم.

 

  1. همیشه گوش پاکن را دم دست خود داشته باشید تا در اواسط روز رژلب قرمز خود را اصلاح کنید

استفاده از یک گوش پاک کن پنبه ای برای ترمیم و اصلاح رژلب و جلوگیری از هرگونه لکه و پخش شدن آن بسیار ضروری است. گوش پاک کن ها بسیار سبک هستند و به راحتی می توانید آن ها را در کیف آرایشی تان جا دهید -بسته به این که چقدر نیاز دارید تا اطراف لب های تان را تمیز کنید، بهتر است از ترکیب دو نوع گوش پاک کن نوک تیز و نوک گرد استفاده کنید. زیرا نوک گرد موجب پاک شدن سطحی لکه ها و نوک تیز گوش پاکن ها موجب می شود تا همه چیز مانند دقیقه اول به نظر برسد و مرتب و منظم باشد.

نکاتی در مورد استفاده از رژلب قرمز

نکاتی در مورد استفاده از رژلب قرمز

  1. استفاده از خط لب و براش لب می تواند به شما در داشتن لب های قرمز تمیزتر و زیباتر کمک کند

مطمئنا با استفاده از خط لب ها آشنا هستید. خط لب به شما در کشیدن حاشیه لب ها کمک کرده و از پخش شدن رژلب نیز جلوگیری می کند. اما براش لب همان راز مخفی آرایشگران و میکاپ آرتیست ها است که موجب می شود تا لب ها، خوش حالت تر و زیباتر نمایان شوند.

براش های لب بسیار کوچک تر، باریک تر و صاف تر هستند. شما می توانید از جهات مختلف از آن استفاده کنید تا به خوبی تمام ابعاد لب های تان را بپوشانید. بنابراین به جای اینکه رژلب را مستقیما روی لب های خود قرار دهید، براش لب خود را بر دارید و با استفاده از آن، رژلب را روی لب های خود بمالید.

رضایت واقعی شما زمانی اوج می گیرد که سرتان را بالا نگاه دارید و مستقیما به آینه نگاه کنید، به این ترتیب هنگام رژلب زدن، تسلط کاملی روی لب های تان دارید. این یک ترفند ساده است که واقعا به رنگ کردن لب ها و پر کردن خط لب ها کمک می کند.

 

  1. بر اساس تناژ پوستی خود، از رژلب قرمز با سایه رنگی مناسبی استفاده کنید

هنگام انتخاب بین سایه های مختلف رنگ قرمز، خلاقیت به خرج دهید و بسیار مراقب باشید. بسیاری از افراد نمی توانند سایه های مختلف رنگ ها را از هم تشخیص دهند و آن ها را یکسان می دانند؛ اما اگر شما اهل مد و آرایش باشید بدون شک می دانید که تفاوت زیادی بین هر سایه و تناژ رنگ قرمز وجود دارد.

میکاپ آرتیست ها توصیه می کنند که بهترین راه تصمیم گیری برای انتخاب مناسب ترین سایه رنگ، بررسی کردن تناژ پوست خود و سایه رژلب است. قرمزهای خنک و با پایه آبی برای پوست های مهتابی و روشن مناسب می باشند -هم چنین باعث می شود دندان های تان سفیدتر به نظر برسند- اما از طرفی قرمز های با تناژ زرد، برای پوست های گرم تر بسیار گزینه عالی می باشند.

هنگام خرید رژلب، آن را کنار لب های خود نگه دارید تا ببینید آن رنگ برای شما مناسب می باشد یا خیر.

 

9.غریبه ها ممکن است با شما بهتر برخورد کنند

شما هم دقت کرده اید هنگامی که از رژلب قرمز استفاده می کنید، افراد غریبه با شما بسیار خوش رفتار هستند؟ یک روز من کارت مترو خود را در خانه جا گذاشته بودم و یک غریبه کرایه سفر خود را به من داد!آیا به این دلیل بود که او می دانست امروز صبح چقدر تلاش کردم تا به رژلبم برسم و یا فقط از روی همدردی و مهربانی بود؟ شاید هم همان طور که حس ششمم به من می گوید فقط خانم جوانی بودم که رژلب قرمز زده بود و همین موضوع باعث می شد بقیه افراد به من کمک کنند؟ هرچه که باشد، من با آن مشکلی ندارم!

 

  1. رژلب قرمز باعث می شود هر چیزی را در مورد خود و جایگاه خود در جهان حس کنید

ممکن است  ترجیح دهید در بیشتر مواقع زیبایی طبیعی خود را حفظ کنید که این یعنی استفاده نکردن از کرم پودر و ریمل. بنابراین بهتر است بدانید که رژلب قرمز یک روش بسیار عالی و آسان برای به رخ کشیدن زیبایی طبیعی و ظاهر مرتب شما است. همراه رژلب قرمز، موهای خود را آزادانه رها می کنم و بعضی اوقات هم آن ها را به صورت گوجه ای در پایین سر می بندم. رژلب قرمز علاوه بر اینکه باعث می شود به خودآگاهی کامل تری از خودتان برسید، بلکه باعث می شود احساس اعتماد به نفس و پختگی بیشتری داشته باشید. این یعنی دقیقا همان زنی که هر کسی دوست دارد باشد!

 

  1. برای جلوگیری از لک شدن لباس ها توسط رژلب قرمز، مواظب باشید که چگونه لباس های خود را در می آورید

حتما تا حالا پی برده اید که علامت رژلب قرمز به سادگی روی هر چیزی مثل لیوان، کاغذ، لباس و حتی پوست بدن نیز باقی می ماند. من هم دقیقا همین مشکل را داشتم و همیشه دقت می کردم که لب هایم به چیزی برخورد نکند. من ترجیح می دهم که قبل از استفاده از رژلب، لباس هایم را بپوشم و در هنگام در آوردن لباس هایم، اول رژلبم را پاک کنم. هم چنین اگر برخی افراد دوست ندارند که رد رژلب قرمز روی صورت شان بماند، پس بهتر است از بوسیدن شان خودداری کنید.

 

  1. رژلب قرمز در واقع بخشی از لباس شما به شمار می آید

شنیده بودم که رژلب قرمز باعث می شود تا هر کسی ظاهری مرتب تر و زیباتر داشته باشد؛ خب این حرف ها کاملا درست و غیر قابل انکار می باشند: من در پیراهن ابریشمی و ژاکت سایز خودم، همراه با رژلب قرمز روی لب هایم، کاملا احساس اعتماد به نفس و سرزندگی داشتم!

 

  1. رژلب قرمز باعث می شود تا احساس شکست ناپذیری داشته باشم

یک روز، در اواسط چالش رژلب قرمز بود که فهمیدم لبخند بزرگی بر لب دارم و با سینه سپر راه می روم و احساس بهتری دارم. این حس لطیف را درک می کردم که چیزی تغییر کرده است. می دانم که رژلب قرمز من به هیچ وجه نمی تواند همه چیز را در جهان تغییر دهد، اما حس افزایش اعتماد به نفسی که هنگام استفاده از رژلب قرمز دارم، واقعا احساس قدرت به من می دهد و فکر می کنم واقعا در مقابل هر چیزی در زندگی خود، شکست ناپذیر هستم. به این دلیل است که هفته ها می گذرد و من هنوز هم از رژلب قرمز استفاده می کنم!

منبع مقاله:

https://www.self.com/story/i-wore-red-lipstick-every-day-for-a-week

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها