مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > طب سوزنی و درمان آکنه

طب سوزنی و درمان آکنه

0
(0)

طب سوزنی و درمان آکنه

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد طب سوزنی و درمان آکنه و اینکه چه تاثیری می تواند داشته باشد مطالبی را گرد آوری کرده ایم .

تحقیقات جدید نشان می‌دهند این طب درمان مؤثری برای جوش های صورت است. محققان اثرات چهار نوع درمان طب سوزنی صورت را در بیماران مبتلابه جوش ولگاریس موردبررسی قراردادند . به دنبال درمان، کاهش قابل‌توجهی در پاپول و ندولهای جوش های صورت مشاهده شد . هم‌چنین التهاب موضعی پوست و بافت‌ها نیز کاهش یافته بود .

داده‌های بالینی نشان‌دهنده بهبود در وضعیت آکنه‌ها بود و محققان نیز تأیید کردند که هیچ عارضه جانبی جدی مرتبط با درمان طب سوزنی ایجاد نشده است. درنتیجه، تیم تحقیقاتی نتیجه گرفت که طب سوزنی استاندارد برای درمان جوش هم مؤثر و هم بی‌خطر است .

این تحقیق جدید با نتایج متاآنالیز 43 تحقیق در موردبررسی اثربخشی طب سوزنی برای درمان جوش های صورت ، سازگار است . 3500 بیمار در این تحقیق موردبررسی قرار گرفتند و محققان به این نتیجه رسیدند که طب سوزنی اثر بیشتری را در بیماران مبتلابه آکنه در مقایسه با رژیم درمان استاندارد دارد .

طب سوزنی به‌طور قابل‌توجهی نتایج درمان  جوش های صورت بیمارانی که تنها داروی گیاهی یا ماسک صورت استفاده می‌کردند را افزایش داد . نکته جالب‌توجه دیگر نیز این بود که این مطالعه نشان داد که بادکش نیز باعث افزایش نتایج بالینی می‌شود .

طب سوزنی و درمان آکنه

بیوگرافی خانم دکتر سلیمانی :

من فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه شهیدبهشتی در سال 1383 و فارغ التحصیل پزشکی ورزشی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و نفر اول بورد تخصصی پزشکی ورزشی ایران در سال 1390 هستم . از سال 1390 تا 1393 به مدت سه سال استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران بودم و در حال حاضر در مطب شخصی مشغول فعالیت هستم . هم چنین به مدت دو سال دوره تخصصی طب سوزنی در دانشگاه پکن از 94 تا 97 گذرانده ام .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها