مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , > لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ

0
(0)

چرا مردم لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ ترجیح می دهند؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که چرا مردم از لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ استفاده میکنند .

این روزها لمینت ابرو محبوبیت بسیاری را به دست آورده است .

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ

روش های بسیار زیادی وجود دارد تا به ابروهای پر پشت، پهن و ضخیم رویاهای خود برسید  . فرقی ندارد که با چه شکل ابرویی یا فضاهای خالی در میان آن ها به دنیا آمده باشید . میکروبلیدینگ یک روش کاربردی برای افرادی است که نتایج ماندگاری تری را نسبت به ژل ابرو یا سایر محصولات ابرو می خواهند .

اما یک تکنیک جدید ابرو وجود دارد که اخیرا بسیار سر و صدا به پا کرده است  :
لمینت ابرو .

لمینت ابرو به سرعت در تمام اروپا فراگیر شد . این روش موجب می شود تا ابروها طبیعی، زیبا و مانند پر به نظر برسند . در این مقاله می خواهیم به سوالات و ابهامات شما در زمینه لمینت ابرو پاسخ دهیم. با ما همراه باشید .

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگلمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ
لمینت ابرو چیست؟

لمینت ابرو به سادگی روشی است که می تواند جهت رشد ابروها را تغییر دهد تا به روش دلخواهی به نظر برسند .  به این ترتیب می توانید موهای ابروها را به سمت بالا هدایت کنید تا نمای پر مانند بیشتری داشته باشند و از طرف دیگر موهای پراکنده بتوانند بخش های خالی ابرو را به خوبی پر کنند .

این پروسه هم چنین شامل صاف کردن ابرو های موج دار و مجعد می شود و از این رو دیگر نیازی به کوتاه کردن آن ها ندارید . این روش لمینت نام دارد، زیرا ابروها در یک حالت مشخصی مهر و موم می شوند .
مواد با خاصیت آبرسانی فوق العاده ای که در لمینت ابرو به کار می روند، موجب ایجاد ابروهای درخشان می شوند و درست مانند شلوارهای ورنی و براق به نظر می رسند .
لمینت ابرو حدود سه سال پیش در روسیه آغاز شد و سپس در سراسر اروپا گسترش پیدا کرد . این روش هنوز هم در ایالات متحده آمریکا جدید می باشد . این روزها مشاهده می کنیم در یک روز دو تا پنج مشتری لمینت ابرو به سالن ها مراجعه می کنند و دوباره باز می گردند . مشتریان عاشق این روش می باشند و آرایشگران نیز عاشق این هستند که روش جدیدی وجود دارد که می توانند به مشتریان عزیز خود ارائه کنند .
این روزها شرکت های متعددی، محصولات مورد نیاز لمینت ابرو را تولید کرده و در دسترس آرایشگران حرفه ای قرار می دهند . واقعا هیچ گاه مانند این دوران چنین افزایش تقاضایی را تجربه نکرده بودیم .

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ
لمینت ابرو در برابر میکروبلیدینگ

ابروهای بی نقص و شگفت انگیز هدف بسیاری از روش های زیبای ابرو می باشد . لمینت ابرو و میکروبلیدینگ هر دو شباهت هایی به هم دارند، مخصوصا این که نتیجه بسیار زیبا و بی نقصی را به وجود می آورند. تفاوت و تمایز برجسته لمینت ابرو این است که روی موهای طبیعی خود مشتری کار می شود . در لمینت ابرو، حالت موهای طبیعی مشتری تغییر می یابد تا به شکل مناسب و دلخواه در بیاید . این یک سبک هنرمندانه است که ابروها را پرپشت و پهن و جوانانه نمایان می سازد .
در مقایسه، دیگر روش های زیبایی ابرو مانند حنا و تینت کردن روی افزایش و غلظت رنگ ابرو تمرکز دارند . اگر از روش میکروبلیدینگ اندکی واهمه دارید، لمینت ابرو می تواند جایگزین خوبی باشد، زیرا زیبایی ابروها را دو چندان می کند، بدون این که نیاز به مواد تاتو باشد .

لمینت ابرو نیز ظاهر مشابه ای با میکروبلیدینگ ایجاد می کند، به این ترتیب که موهای ابرو را طی پروسه شیمیایی از هم جدا کرده و شکل و حالت زیبایی به آن ها می بخشد .

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ

این روش برای چه کسانی مناسب است ؟

-ابروهای بهم ریخته ای دارید ؟
-آیا از ژل ابرو استفاده می کنید تا ابروهای خود را شانه زده و به سمت بالا شکل دهید اما 10 دقیقه بعد متوجه می شوید که همه چیز دوباره به حالت قبل خود باز گشته است ؟

لمینت ابرو می تواند به تحت کنترل درآوردن تارهای سرکش ابرو کمک کند . هر کسی که می خواهد در حالت و شکل موهای ابروی خود تغییری ایجاد کند و یا آن را ضخیم تر، پر پشت تر و زیباتر نشان دهد، می تواند لمینت ابرو را امتحان کند .
این روش برای تمامی انواع ابروها عالی عمل می کند، زیرا تکنسین ابرو می توانند ظاهر سفارشی را بر اساس سلیقه مشتری به وجود آورند . این سبک می تواند ظاهر ظریف و ملایم و یا ابروهای به شدت پر مانندی را نمایان کند. همه چیز به خواست شما بستگی دارد .
به طور کلی این روش در صورتی که موهای ابروی بلندی دارید، به بهترین وجه ممکن نتیجه می دهد . در هر صورت افرادی که در میان ابروهای خود فضای خالی داشتند نیز از این روش بهره مند شدند و از نتیجه کار راضی بودند .
نتیجه نهایی این روش برای تارهای ابرویی که به سمت پایین یا اطراف رشد کرده اند، عالی است . می توانید برای اثبات هر چه بیشتر گفته های ما، سری به اینترنت بزنید و نمونه کارهایی از آرایشگران مختلف را مشاهده نمایید .

 

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ
تکنسین ابروی حرفه ای را پیدا کنید

از جایی که این روش هنوز در برخی از نقاط جهان تازه و جدید می باشد . هنوز متخصصان زیادی در این زمینه وجود ندارند .

اما بسیار اهمیت دارد که این روش را نزد هر کسی انجام ندهید . فرد مورد نظر باید دارای گواهی معتبر در زمینه لمینت ابرو باشد . حتی بهتر است که تکنسین مورد نظر شهرت و اعتبار کافی و البته نمونه کارهای قابل قبول و بسیار عالی داشته باشد و بتواند جزئیات این روش را به خوبی به شما توضیح بدهد .

لمینت ابرو برای هر کسی مناسب نیست و این امر به نوع مو، نوع پوست و مسائل پزشکی بستگی دارد و یک تکنسین و آرایشگر حرفه ای و آگاه باید این موضوع را بداند .

اگر مکان دارد حتما نمونه کارهای تکنسین مورد نظر خود را بررسی کنید . و به یاد داشته باشید که ابروها نباید بیش از زاویه 45 درجه داشته باشند و موهای ابرو حتما باید صاف و مسطح به نظر برسند .

 

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ
قبل از این که لمینت ابرو را انجام دهید، باید چه چیزهایی را بدانید

روش های زیبای حنا ابرو نباید در چهار هفته بعد از لمنیت ابرو و تینت ابرو نیز نباید در دو هفته بعد از این روش انجام گردد . این روش های زیبایی می توانند سلامت ابروها را به خطر بیاندازند و موهای ابرو را به شدت تحت فشار قرار می دهند .

مشتریان باید از محصولاتی که دارای سطح PH بالایی می باشند دوری کنند، زیرا به شدت موهای ابرو را خشک می نمایند . برای این بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورید، توصیه می شود به صورت روزانه قبل از این که نزد تکنسین مورد نظر خود بروید ابروهای خود را کاندیشن کنید .
قبل از این که پروسه لمینت شروع شود ، آرایشگر باید با شما مشورت کند و نظر شما را درباره نتیجه نهایی بپرسد . انجام تست روی بخش کوچکی از پوست درست 48 ساعت قبل از این روش نیز ضروری است .

بسیار اهمیت دارد تا مطمئن شوید که هیچ واکنشی به موادی که در لمینت ابرو به کار می رود ، از خود بروز نمی دهید . زیرا لمینت ابرو شامل یک پروسه شیمیایی است که ساختار ابروها را تغییر و دوباره شکل می دهد .

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ

پروسه لمینت ابرو

اولین قدم این است که ابروها تمیز شوند تا هر گونه میکاپ از روی آن پاک شود . سپس یک محلول لیفت کننده روی ابروها مالیده می شود . این محلول باید بین 6 تا 10 دقیقه بماند، بستگی به بافت ابروهای مشتری دارد. این محلول آرایشگر را قادر می سازد تا ابروها را به شکل دلخواه در بیاورد . سپس یک محلول ثانویه به کار می رود که به همان اندازه باید روی ابرو ها باقی بماند .
در نهایت محلول فیکسینگ می تواند موهای ابرو را به همان شکل فیکس و ثابت کند .
بعد از آن، تینت ابرو نیز می تواند اضافه شود، البته در صورتی که نیاز باشد . آرایشگر ممکن است هر مو بلندی که روی شکل ابرو تاثیر می گذارد را اصلاح نماید .

مرحله نهایی لمینت ابرو استفاده از محلولس با خاصیت آبرسانی فوق العاده است . این محلول موهای ابرو را رطوبت رسانی کرده و شکل آن ها را مهر و موم می کند. این مرحله ای است که واقعا این روش زیبایی را برجسته می نماید، زیرا می تواند سلامت ابروها را بهبود داده و به آن ها یک ظاهر شاینی و زیبایی ببخشد .
این پروسه بین 20 تا 45 دقیقه طول می کشد . اگر تکنسین به اصلاح و تینت ابرو نیز بپردازد، این مدت زمان بیش از 45 دقیقه می شود .

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ
مراقبت های بعد از لمینت ابرو

نباید ابروهای خود را آب بزنید . هر کسی که از قبل ابروهای خود را میکروبلیدینگ کرده باشد مطمئنا می داند که مراحلی برای مراقبت از آن وجود دارد که باید رعایت کنند، از جمله این که ابروهای خود را آب نزنند .

لمینت ابرو نیز به همین ترتیب است . شما نباید از 24 تا 48 ساعت بعد از لمینت، اجازه دهید که ابروهای تان با آب تماس داشته باشند. هدف اصلی این است که رطوبت و آبرسانی که تکنسین مورد نظر روی ابروهای تان اعمال کرده است، تا جایی که امکان دارد حفظ شود و شکل ابروها نیز به همان ترتیب باقی بماند .

اغلب به مشتریان توصیه می شود که سونا، حمام آب گرم، حمام بخار و شستشوی صورت با آب را به مدت دو روز فراموش کنند . هم چنین بهتر است به مدت 24 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نشود، زیرا نمی امکان شستشوی صورت وجود ندارد .

شانه زدن ابرو ها

کاری که می توانید انجام دهید این است که ابروهای تازه لمینت شده خود را شانه بزنید . بهتر است از یک اسپولی ابرو استفاده کرده و ابروها را یک بار صبح ها و یک بار شب ها در جهت مناسب شانه بزنید . هم چنین توصیه می گردد اگر موهای ابرو از حالت و شکل اصلی خود خارج شدند، آن ها را با شانه زدن سر جای خود بازگردانید. در غیر این صورت تارهای ابرو در جهت نامناسبی فیکس می شوند .
مراقب PH بالا نیز باشید . همانند مراحل آماده سازی، توصیه می شود که از به کار بردن محصولات مراقبت از پوست با PH بالا جلوگیری نمایید .

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ
عوارض جانبی بالقوه

این پروسه شامل به کار بردن مواد شیمیایی روی پوست و موی شما است، از این رو برخی از مشکلات و عوارض جانبی ممکن است روی بدهند .

اگر از پروسه و مراحل مناسب و صحیحی در این روش به کار نرود، می تواند موجب سوختگی های شیمیایی پوست و مو شود .

کار کردن بیش از اندازه روی موها ابرو نیز موجب شکنندگی و ریزش آن ها می گردد . به این دلیل است که مراجعه به یک متخصص حرفه ای دارای گواهینامه معتبر که تست کوچکی نیز قبل از انجام لمینت ابرو از شما می گیرد تا واکنش های آلرژیک شما را بررسی نماید، بسیار اهمیت بالایی دارد .

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ

لمینت ابرو بجای میکرو بلیدینگ

نگهداری از ابروهای لمینت شده

ترمیم :

لمینت ابرو بین 6 تا 10 هفته ماندگاری دارد و این امر به چرخه رویش ابرو های شما بستگی دارد . اشکالی ندارد که از وکس یا تینت ابرو در طول این هفته ها استفاده کنید تا ظاهر ابروهای لمینت شده خود را حفظ نمایید . البته باید هزینه هایی که برای لمینت ابرو و ترمیم آن انجام می دهید را نیز مورد ملاحظه قرار دهید .

هزینه این روش در هر شهر و کشوری متفاوت است ، البته به مدت زمان که تکنسین صرف می کند و کیفیت موادی که به کار می برد نیز مربوط می شود .

مراقبت ها در منزل :

همیشه باید مطمئن شوید که ابروهای شما در شکل و حالت مناسبی قرار دارند . در لمینت ابرو از چسب برای نگه داشتن تارهای ابرو استفاده نمی شود .

از این رو، هنوز هم ممکن است بعد از دو روز تارهای ابرو جا به جا شوند .
توصیه می شود بعد از لمینت از برخی محصولات به کار ببرید، از جمله روغن های مانند روغن کرچک و نارگیل به صورت هر شب قبل از خواب، تا به این ترتیب سلامت ابروهای تان را ارتقاء دهید و تارهای ابروی خود را رطوبت رسانی نمایید .

منبع مقاله :

https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/brow-lamination-faq-191212/page10

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها