مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , > میکرونیدلینگ در خانه !!

میکرونیدلینگ در خانه !!

0
(0)

آیا واقعا می توانیم در خانه میکرونیدلینگ انجام دهیم؟ پاسخ این سوال را از متخصصان پوست جویا می شویم

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که آیا می شود میکرونیلدینگ در خانه انجام شود .
این موضوع به نظر وحشتناک می آید ، زیرا کلمه “نیدل یا سوزن” در میان است، اما میکرونیدلینگ می تواند یک روش موثر برای بازسازی سلول های پوست باشد .
در این جا به شما می گوییم که این تکنیک چگونه کار می کند ؟ سوزن های ریز یا میکرونیدل موجب به وجود آمدن جراحت ها و زخم های ریز روی پوست شما می شوند . سپس پوست شما شروع به بازسازی خود می کند، در واقع در این پروسه، میزان تولید میزان کلاژن افزایش می یابد .

میکروبلدینگ در خانه !!

این روش هم چنین برای تاثیرگذاری سایر محصولات موجود در روتین مراقبت از پوست تان نیز مفید می باشد و اثرگذاری شان را افزایش می دهد .
میکرونیدلینگ بسیار محبوب شده است . بسیاری از سلبریتی ها عاشق این ترند می باشند :

جنیفر آنیستون، دمی مور، گوئینت پالترو و کیم کارداشیان تنها تعدادی از این ستاره های بزرگ می باشند که روی روش میکرونیدلینگ قسم می خورند .
در این جا یک سوال واقعی پیش می آید :

آیا انجام این روش در خانه امن و بی خطر است ؟ در این باره نظر متخصصان پوست را جویا شدیم. با ما همراه باشید.

میکروبلدینگ در خانه !!

میکروبلدینگ در خانه !!

مزیت های حرکت دادن این سوزن های ریز روی صورت تان چیست؟

در این جا دو مزیت بسیار مهم وجود دارد .

مزیت اول :

ایجاد کانال هایی روی سطح پوست (در واقع حفره های میکروسکوپی) تا میزان نفوذ محصولات مراقبت از پوستی بیشتر شود .

مزیت دوم :

این جراحت ها و زخم های کوچک که توسط این روش به وجود می آید موجب تحریک پروسه بازسازی و درمان پوست می شوند . که همین امر تولید کلاژن را افزایش می دهد و به این ترتیب اسکارهای آکنه و چین و چروک ها نیز در این روند بهبودی و ترمیم قرار می گیرند .

میکروبلدینگ در خانه !!

اندازه سوزن های درمارولر که خریداری می کنید باید چقدر باشد؟

اگر می خواهید این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید، دو گزینه پیش روی خود دارید :

یک رولر دستی یا یک رولر برقی یا باتری .

در بیشتر مواقع، استفاده از یک دستگاه رولر دستی ساده با سوزن هایی که روی آن وجود دارد، انتخاب منطقی و هوشمندانه ای می باشد . پیشنهاد می شود برای شروع از اندازه 0.25 میلیمتری به کار ببرید .

برای این که میزان تاثیرگذاری این روش درمانی را افزایش دهید، می توانید از رولرهای برقی یا باتری استفاده کنید که مانند یک دستگاه استامپ کار می کند و سوزن ها چندین بار در یک بخش از پوست فرو می روند . این ابزار برای چین و چروک های عمیق تر و هم چنین اسکارهای آکنه برجسته یا فرورفته، موثرتر عمل می کند .

میکروبلدینگ در خانه !!
آیا می توانم از سوزن های بلندتری استفاده کنم ؟

سوزن های بلند تر نسبت به سوزن های کوتاه تر به معنی تولید کلاژن بیشتر می باشند . سوزن های کوتاه تر موجب نفوذ بهتر شده و به طور موقت پوست را سفت و محکم و باطراوت می نمایند .
اما متخصصان هشدار می دهند که اگر برای مدت زمان طولانی و یا به تعداد دفعات بیشتری از سوزن های بلند در یک نواحی از پوست به کار ببرید، می تواند موجب بروز اسکارها و جای زخم شود .

میکروبلدینگ در خانه !!

میکروبلدینگ در خانه !!

هرازچندگاهی باید صورت خود را میکرونیدل کنم؟

بیشتر مردم این روش را هفته ای یک بار انجام می دهند . تعداد دفعات انجام این درمان به شرایط پوست و واکنشی که از خود بروز می دهد، بستگی دارد .
اگر پوست تان قرمز، حساس و یا ورم یا باد کرده است، میکرونیدلینگ را انجام ندهید . بسیار اهمیت دارد تا بدانید که توسط این روش نباید هیچ گونه کبودی را روی پوست خود مشاهده کنید .
اگر نقاط ریزی روی پوست خود مشاهده می نمایید که خونریزی می کند و یا کبودی هایی به وجود آمده است . به این معنی می باشد که دستگاه برای پوست شما بسیار قدرتمند بوده و یا به گونه اشتباه و تهاجمی از آن استفاده کرده اید .

میکروبلدینگ در خانه !!

چه محصولاتی را باید همراه با درمارولر به کار ببرم ؟

شما باید بیشتر به این موضوع دقت کنید که از چه مواردی نباید همراه با درمارولر به کار ببرید . شما نباید بلافاصله بعد از میکرونیدلینگ، از محصولات بر پایه اسید یا رتینول استفاده کنید . مگر این که توسط یک متخصص پوست و کارشناس زیبایی که به خوبی با پوست شما آشنایی دارد، توصیه شده باشد ، زیرا نفوذ بیشتر محصولات قدرتمند مراقبت از پوست بعد از میکرونیدلینگ می تواند موجب التهاب شدید در سطح پوست شود .
اما استفاده از محصولات غیر اسیدی مشکلی را ایجاد نمی کند . در حقیقت آن ها بیشتر و عمیق تر به پوست شما نفوذ می کنند و اگر بلافاصله بعد از میکرونیدلینگ و چند روز بعد از آن به کار ببرید، تاثیر بیشتری روی پوست تان می گذارند . استفاده از یک سرم خوب و مناسب واقعا برای پوست تان شگفتی می آفریند .

میکروبلدینگ در خانه !!

میکروبلدینگ در خانه !!

هرازچندگاهی باید درمارولر خود را تمیز یا تعویض کنم ؟

شما باید در این زمینه به دستورالعمل های موجود روی بسته این ابزار دقت کنید .  اما اگر چنین چیزی وجود ندارد، توصیه می شود از یک محلول پاک کننده که 70 درصد حاوی اتیل الکل می باشد، یا ضد عفونی کننده دست یا الکل رابینگ به کار ببرید .
تولید کنندگان درمارولر ممکن است برای این که هرازچندگاهی باید به طور کلی دستگاه یا نوار سوزن آن را عوض کنید، قواعد خاص خود را داشته باشند. اما معمولا حداقل برای یک سال قابل استفاده هستند .

منبع مقاله :

https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/microneedling-safety-200516/page7

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها