مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

0
(0)

چگونه جلوی موهای خود را به صورت چتری خورد کوتاه کنید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که چگونه خودتان می توانید موهای خود را بصورت مدل موی چتری خورد کوتاه کنید .

این مورد را با موهای چتری لایه لایه اشتباه نگیرید، چترهای خورد یک مدل موی ظریف و زیبایی است که با زاویه رو به پایین، چهره تان را قاب می گیرند . از جایی که همیشه ایده خوبی است که با یک متخصص و آرایشگر در مورد تغییر اصلی و اساسی در مدل موهای تان مشورت کنید ، می توانید با یک سری ترفند ها این کار را خودتان انجام دهید . با صبر و حوصله و دقت، می توانید ظاهر جدیدی برای خود دست و پا کنید و لذت ببرید .

 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

قسمت اول :

طریقه دقیق بریدن مو 

1.با یک شانه دم باریک جلوی موهای خود به سمت جلوی صورت و پیشانی شانه کنید . به این ترتیب گره موهای تان باز می شود . به جای شانه کردن به سمت طرفین، از یک شانه با دندانه درشت استفاده نمایید تا چتری های تان را جلوی چشم ها و بینی تان شانه کنید .

  • این پروسه به شما کمک می کند تا مشاهده کنید که می خواهید با چه مقدار مویی کار کنید و به این ترتیب می توانید چتری های تان را به سادگی تقسیم کنید .

 

 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

  1. یک قسمت مثلثی از موهای رو به روی پیشانی خود جدا کنید . از یک شانه استفاده کنید تا موهای جلوی پیشانی و چشم های تان را به یک قسمت 3 تا 4 اینچی (7.6 تا 10.2) سانتی متری تقسیم کنید . مطمئن شوید که این قسمت مو حدود 3 اینچ (7.6 سانتی متر) از خط رویش موهای تان فاصله دارد، از این رو چتری های تان به اندازه کافی می توانند چهره تان را قاب کنند .
  • اگر موهای نازکی دارید، شاید نیاز داشته باشید یک بخشی از مو را جدا کنید که حدود 4 اینچ (10 سانتی متر) از خط رویش موهای تان فاصله دارد .
  • زمانی که این قسمت از مو را جدا کردید، باید شکل یک مثلث را موازی با خط رویش موهای تان شکل دهد .

 

 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

  1. این بخش را به دو به قسمت دیگر تقسیم کنید ، A و B. از یک شانه دم باریک استفاده کنید تا چتری های خود را از مرکز پیشانی به دو قسمت تقسیم کنید. قبل از اینکه شروع به کوتاه کردن و تنظیم کردن چتری های خود کنید ، مطمئن شوید که هر دو طرف موهای چتری شما به مقدار مساوی است. برای جلوگیری از این که سردرگم نشوید، یکی را A و دیگری را B بنامید .
  • از جای که این چتری ها چهره شما را در بر می گیرند، باید تا جایی که می توانید سعی کنید تا هر دو قسمت به مقدار مساوی مو داشته باشند .

 

 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

  1. قسمت A را به سمت دیگر سر خود شانه بزنید . موها را بین انگشت نشانه و وسط خود قرار دهید، سپس شانه را بردارید و به سمت دیگر مانند تصویر شانه بزنید. این بخش را به سمت قسمت B ببرید . در این مرحله، از انگشت اشاره خود استفاده کنید تا مشخص نمایید که می خواهید به چه اندازه چتری را کوتاه کنید .
  • سعی کنید که حداقل 1 تا 2 اینچ (2.5 تا 5.1 سانتی متر) مو در زیر انگشتان تان آویزان باشد .
  • سعی کنید انگشت اشاره خود را بیش از مقدار که می خواهید کوتاه کنید به سمت پایین ببرید .
  • این که چتری های تان را به سمت راست ببرید، موجب می شود تا راحت تر بتوانید آن را کوتاه کنید .
 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

 

  1. چتری ها را با زاویه پایین و به طور تدریجی کوتاه کنید . از یک قیچی تیز استفاده کنید تا موهای زیر انگشت خود را به طور تدریجی و آرام آرام کوتاه کنید . کوتاه کردن موهای شما باید با حرکات کوتاه عمودی و زاویه دار باشد تا به این ترتیب در طول لبه موهای چتری تان تعادل و حالت پر مانند ایجاد کنید . سعی نکنید که در یک حرکت موها را کوتاه کنید . در عوض میلیمتر به میلیمتر کوتاهی را انجام دهید .
  • سعی کنید از کوتاهی افقی در یک حرکت ممانعت کنید، زیرا به این ترتیب شکل درستی به خود نمی گیرد .

 

 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

  1. لبه موهای قسمت A را کوتاه کنید تا یکدست تر باشند . 1 اینچ (2.5 سانتی متر) از پایین موهای چتری این قسمت را بگیرید تا بتوانید به خوبی اندازه و شکل چتری را مطابقت دهید . قیچی خود را به حرکات زاویه دار و آرام حرکت دهید تا لبه های چتری تان یکدست شود .
  • در این بخش، کوتاه ترین قسمت چتری های تان باید مساوی با چشم ها و بلندترین قسمت باید مساوی با چانه شما باشد .

 

قسمت دوم :

دو طرف چتری موی خود را با هم مطابقت دهید .

 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

1.کوتاه ترین لایه قسمت A را به سمت قسمت B ببرید. 5 تا 10 میلیمتر از کوتاه ترین بخش چتری را از قسمت A با انگشتان خود بگیرید. . این بخش کوچک را به سمت قسمت B ببرید . به این ترتیب می توانید از آن به عنوان مرجع برای این که کوتاهی چتری های شما در طرف دیگر باید به چه اندازه باشد، استفاده کنید .

  • این پروسه به شما کمک می کند تا هر دو طرف چتری یکسان باشد .

 

 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

  1. قسمت B را به سمت A شانه بزنید. قسمت B را میان انگشتان اشاره و وسط خود نگه دارید و سپس به سمت قسمت A ببرید. این قسمت را شانه کنید تا مطمئن شوید که هر دو قسمت طول یکسانی دارند .

 

 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

  1. موهای خود را با دست بگیرید و به زاویه رو به پایین قیچی کنید . قسمت B را محکم میان انگشت اشاره و وسط خود بگیرید و حدود 1 تا 2 اینچ (2.5 سانتی متر تا 5.1 سانتی متر) باقی بگذارید تا زیر انگشتان آویزان باشد . با زاویه 45 درجه موها را اصلاح کنید تا به این ترتیب به موهای خود شکل و زاویه مناسبی بدهید .
  • قسمت A و B باید دقیقا یکسان و مثل هم باشند .
 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

  1. چتری های خود را به طور عمودی کوتاه کنید تا به خوبی اندازه آن را مطابقت دهید . سعی کنید قسمت B را هم چنان میان انگشت میانی و اشاره خود نگه دارید تا هر گونه ناهماهنگی چتری موهای تان را اصلاح کنید . لبه های چتری را باید با اصلاح کردن توسط حرکات کوتاه و عمودی، یکسان و هم اندازه کنید  .
  • حرکات عمودی می تواند به شما کمک کند تا چتری های تان را دقیق تر در بیاورید .
 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

 

  1. قسمت A و B را با هم مقایسه کنید که آیا از نظر اندازه یکسان می باشند یا خیر .  روبروی آینه بایستید و دو قسمت از چتری های تان را کنار هم قرار دهید . مطمئن شوید که لبه های آن ها از نظر اندازه یکسان است و دقیقا مماس با یکدیگر به نظر می رسند .

 

  1. چتری های تان را شانه و اصلاح کنید . تا هر گونه ناهماهنگی بیشتر را اصلاح کنید. از شانه دندانه درشت خود استفاده کنید تا چتری های جدید خود را به خوبی شانه کنید . زمانی که این کار را انجام دادید، از قیچی استفاده نمایید تا لبه ناهماهنگ چتری های تان را با حرکات عمودی و کوتاه تصحیح کنید . این هماهنگی موجب می شود تا از نتیجه کار بسیار راضی باشید .
  • همیشه می توانید موهای اضافه را اصلاح کنید، اما نمی توانید موها را به حالت اول خود باز کردید. این موضوع را همیشه هنگام اصلاح موهای تان به یاد داشته باشید .
 مدل موی چتری خورد

مدل موی چتری خورد

 

  1. چتری های تان را در هر دو طرف سر حالت دهید تا با سایر بخش های موهای تان یکدست دیده شوند . چتری موهای تان را شانه بزنید و سپس از فرق وسط یا یک طرفی به سمت چپ یا راست استفاده کنید ، این موضوع بستگی به سلیقه خودتان دارد . حتی می توانید از اتو موی فر کننده استفاده کنید تا چتر های تان را به زیباترین شکل ممکن در معرض نمایش بگذارید .

 

 

توصیه :

شما هم چنین می توانید از شانه گرد بزرگ استفاده کنید تا چتری های تان را در هر طرف سر حالت دهید . در این مرحله شما می توانید چتری های تان را توسط این شانه گرد، به سمت چپ یا به سمت راست نیز حالت دهید تا به زیبایی هر چه تمام تر صورت تان را در بر بگیرند .

 

منبع مقاله :

https://www.wikihow.com/Cut-Shaggy-Bangs

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها