مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , > پرایمر مخصوص چشم چیست

پرایمر مخصوص چشم چیست

1
(1)

پرایمر مخصوص چشم چیست؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که پرایمر مخصوص چشم چیست و چه کاربردهایی دارد . در ادامه با ما همراه باشید .

 این پرایمر که به شکل مایع و یا کرم است مخصوص پلک‌ها بوده و به ماندگاری و ظاهر خط چشم و سایه شما کمک می‌کند. این محصول مانند یک چسب دوطرفه آرایشچشمتان را به پلک می‌چسباند و آرایشتان را روشن‌تر جلوه می‌دهد .

همچنین پرایمر چشم، روغن اضافه چشم را جذب کرده و مانع پخش شدن سایه و خط چشم روی پلک‌های چرب می‌شود. مانند پوست صورتتان پلک‌ها نیز گاهی دارای رنگ‌دانه‌هایی هستند که به سایه شما اجازه درخشیدن را نمی‌دهند، در این صورت پرایمرهایی با تناژ سفید و یا کرم وجود دارند که پلک شما را مانند بومی برای نقاشی آماده می‌کنند .

اگر از علاقه‌مندان به سایه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از پرایمرهای مخصوص پلک استفاده کنید، این مواد به‌منظور نگه‌داشتن سایه روی چشم به کار می‌روند.

نکته‌ای که باید به خاطر بسپارید این است که پرایمر شما باید با کرم پودر و هر محصول روغنی که استفاده می‌کنید همخوانی داشته باشد  و شما نباید محصولاتی که بیس روغنی دارند را با محصولاتی که بیس آن‌ها آب است مخلوط‌کنید.

*نحوه استفاده از پرایمر چشم

بعد از استفاده از کرم دور چشم و مرطوب‌کننده موردعلاقه‌تان کمی پرایمر را روی نوک انگشتان و یا قلم سایه خود بزنید و روی پلکتان بزنید.

این نکات را رعایت کنید:

  1. این لایه باید نازک باشد تا سریعاً جذب پوستتان شود.
  2. برای جذب شدن پرایمر باید با حرکت آرام آن را روی پلک خود بزنید، اول از خط مژه‌ها شروع کنید و تا زیر ابروها آن را ادامه دهید.
  3. اگر زیر چشمتان هم سایه می‌زنید و یا خط چشم می‌کشید باید از پرایمر روی پلک پایینی هم استفاده کنید.

نویسنده: جسیکا هگی

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها