مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > از آرایش مو و آرایش صورت از شوهای فشن در هفته مد میلان بشنوید

از آرایش مو و آرایش صورت از شوهای فشن در هفته مد میلان بشنوید

3
(2)

در هفته مد و زیبایی در میلان ما دوباره لحظات زیبا و رنگارنگی را تجربه میکنیم که از جاهای مختلف در اطراف ما حلقه خواهند زد و وقت آن است که از مدل موها و استایل و آرایشهای صورت الهام بگیریم.اگرچه بیشتر مدلها نیم نگاهی به بهار و تابستان سال آینده دارد ولی ما دوست داریم که هرچه سریع تر آنها را امتحان کنیم.

بیایید واقعی باشیم ،  آرایش  گوشه های داخلی چشمان  با رنگ های غیر منتظره و پایان های متالیک آنها را برجسته می کند – همانطور که در نمایش هایی مانند  مشاهده می شود –  این نوع آرایش مختص به یک زمان خاص نیست و میتوانیم به روال آرایشیمان اضافه کنیم.

یما میتوانیم این کار را در تمام طول سال انجام دهیم.

.

، نگاهی به هفته مد میلان نیز روشهای شگفت انگیز تری برای  روندهای آرایش چشم آبرنگ نئون و رویایی آبرنگ به ما نشان می دهد  الان زمان خوبی که این رنگها را در آرایشتون استفاده کنید اگر نیاز به انگیزه داترید پیشنهاد میکنیم به رنگدانه های فلورسنت در پیتر پلووتو و پاستیل های آنجل چن را یه نگاهی بندازید.

بعضی از این مدلها به نظر شگفت انگیز و عجیب غریب میاد ولی هر کدوم میتون الهام بخش یک استیال و مدل جدید باشن برای ما ادامه مقاله رو با ما ببینید:

لایه های فلورسنت

مد میلان ورساچه
به جای کاور کردن پلکها با سایه های مختلف نئونی ، آرایشگر پت مک گرات شوک رنگ را به نیمه داخلی مدل های لباس  ورساچه هم کشاند. سایه ای از شامپاینی پر زرق و برق بر روی نیمه دیگر هم منعکس شد تاپوست را درخشان نشان دهد ، و یک پوستی روشن و یک دست ایجاد کند

 

از آرایش مو و آرایش صورت از شوهای فشن در هفته مد میلان  بشنوید

تکه های براق و صیقلی در ماسچینو توسط آرایشگرش برای تطابق بیشتر با شو بهاره اش در تابستان به صورت تکه تکه روی موها قرار گرفت که با هنرر انتزاعی که برای شو  در نظر داشتند کاملا تطابق داشت.

از طرف دیگر ، آرایشگر گوشه های بیرونی چشم  را با استفاده از خط چشم ضد آب مک که به تازگی منتشر شده است ترسیم کرد و لب های آنها را با رنگ قرمز اسکارلتی رنگ کرد.

از آرایش مو و آرایش صورت از شوهای فشن در هفته مد میلان  بشنوید

ماکس مارا با یک سایه چشم از برند مک که تا بالای ابروها پخش شده بود ظاهر شد .

از آرایش مو و آرایش صورت از شوهای فشن در هفته مد میلان  بشنوید

به نظر می رسد که اریس بیکر ، ستاره ای است که مستقیماً از قسمت ایفوریا و فرش بنفش امی رد شد از بین سایه های بنفش اسطخدوسی خیلی ماهرانه درخشید ، گلر بیکر در حال حاضر یکی از چهره های برجسته شب است.

از آرایش مو و آرایش صورت از شوهای فشن در هفته مد میلان  بشنوید

پادما لاکشمی
پادما با بستن مو پشت سر و استفاده از رژ لب ببراق بازهم ظرافت و براقیت خود را حفظ کرد. اما حتی در میان همه این ظرافت ها ، لاکشمی هنوز هم با کمی زرق و برق ، به نرمی به سمت درخشش کم در آرایش سوق داده میشود. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که سایه چشم نرم و پاستیلی او به همان اندازه گوشواره های الماسش درخشان است. آرایشگر آرایش او رنگ را در گوشه های داخلی چشم آورده است ، جایی که سایه سبز روشن واقعا مجذابش کرده است

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 2

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها