مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > سایه‌های رنگی مناسب چشمهای قهوه‌ای

سایه‌های رنگی مناسب چشمهای قهوه‌ای

0
(0)

سایه‌های رنگی مناسب چشمهای قهوه‌ای

خانم‌های چشم قهوه‌ای خبر خوش این است که قهوه‌ای‌ رنگی خنثی است و شما می‌توانید هر رنگی که دوست دارید برای سایه‌تان را انتخاب کنید .  در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ سایه‌های رنگی مناسب چشمهای قهوه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم .

زرد و نارنجی

 کسانی که چشم‌های عسلی دارند می‌توانند از رنگ‌های برنز و مسی استفاده کنند ولی به‌جای آن‌ها گاهی می‌توانید رنگ‌های زرد و نارنجی را به کار ببرید. شما می‌توانید به گوشه داخلی چشمتان سایه زرد بزنید و آن را تا یک‌سوم چشمتان بکشید . سپس از رنگ نارنجی روی دوسوم بقیه چشمتان استفاده کنید.

سایه‌های رنگی مناسب چشمهای قهوه‌ای

سایه سبز و ابروهای رنگی

خانم‌های چشم قهوه‌ای عاشق رنگ سبز هستند؛ این رنگ هاله‌ای سبز به چشمتان می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم امروز از رنگ سبز تیره استفاده کنید و کمی زرد را با آن مخلوط کنید.

برای این کار باید رنگ سبز و زرد روشن را به گوشه داخلی چشمتان بزنید و تا یک‌سوم روی پلکتان بکشید و بقیه دوسوم آن را با سبزی روشن‌تر ادامه دهید.

این سایه می‌تواند به‌تنهایی کافی باشد ولی اگر چشمی دودی‌تر دوست دارید می‌توانید برای قسمت بیرونی پلکتان از سایه سبز تیره‌تر استفاده کنید.

سایه‌های رنگی مناسب چشمهای قهوه‌ای

سایه لیمویی و آبی

اگر دوست دارید تازه‌ها را امتحان کنید این بهترین سایه برای شماست، سایه آبی همیشه جلوه‌ای عجیب به چشم‌های قهوه‌ای شما می‌دهد و این به خاطر تضادی است که با آن دارد. برای این کار اول سایه لیمویی را به پلکتان بزنید و همین رنگ را در گوشه داخلی چشم نیز به کار ببرید، حالا از سایه‌ای آبی استفاده کنید و از قسمت بیرونی پلک شروع کنید و نیمی از پلک بالایی و کمی از پلک پایینی را نیز آبی کنید. در این آرایش اگر خط چشمی آبی داشته باشید تأثیری فوق‌العاده را مشاهده خواهید کرد .

سایه‌های رنگی مناسب چشمهای قهوه‌ای

سایه‌های رنگی مناسب چشمهای قهوه‌ای

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها