مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , > خط چشم وارونه

خط چشم وارونه

0
(0)

چگونه خط چشم وارونه و برعکس بکشید ؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد اینکه خط چشم وارونه چیست و چگونه ان را بکشید برای شما مطالبی را گرد اوری کرده ایم .

زمانی که بحث میکاپ چشم ها می شود، شما همیشه می توانید روی خط چشم حساب باز کنید . تا ظاهر و چهره تان را تغییر دهید . در حالی که خط چشم شناور و خط چشم سفید در سال 2020 سر و صدای زیادی به پا کرد .

اما یک ترند خط چشم جدید دیگری وجود دارد که به نظر می رسد قصد از مد افتادن ندارد . این روزها، همه درباره خط چشم های وارونه یا برعکس صحبت می کنند. این ترند در واقع یک روش برجسته و بولد برای این است که چشم های تان را روشن و شاداب نشان دهید و شکل طبیعی چشم های خود را زیباتر در معرض نمایش بگذارید . این ترند خط چشم وارونه یک هدیه ای است که هم چنان در دنیای میکاپ و آرایش وجود خواهد داشت و می توانید از آن بهره مند شوید .
اگر می خواهید میکاپ چشم تان را تغییر دهید . ما در این مقاله به شما نشان می دهیم چگونه این کار را با کمک خط چشم وارونه یا برعکس انجام دهید . خط چشم مورد علاقه خود را بردارید . و به دستورالعمل هایی که در ادامه با شما به اشتراک می گذاریم به خوبی توجه کنید .

 خط چشم وارونه

خط چشم وارونه

خط چشم وارونه یا برعکس چیست؟

آیا نمی دانید که این ترند در واقع چه نوع سبک خط چشمی است ؟ ساده است ، واقعا خیلی ساده . فقط تصور کنید که شما همه چیز را برعکس می کنید . در این سبک برای خط مژه پلک پایین، خط چشم کشیده می شود . گاهی اوقات پلک بالایی در این ترند ساده نگاه داشته می شود تا واقعا خط چشم شاینی و درخشان پلک پایین در معرض توجه باشد . اما این موضوع واقعا راهکارهای سختی ندارد و به سادگی به دست می آید .

7 ایده برای میکاپ چشم وارونه و برعکس

اگر می خواهید در این ترند زیبایی مهارت کسب کنید . موارد اندکی وجود دارد که باید یاد بگیرید . در حالی که به کار بردن این ترند به خودی خود ساده است، اما رنگ ها و فرمول هایی که برای این ترند میکاپ انتخاب می کنید .

می تواند تفاوت بسیاری را به وجود بیاورد . از انتخاب بافت سایه و خط چشم تا استفاده از رنگ های مکمل و مطابق با رنگ چشم های تان، در هر صورت یک خط چشم صحیح و درست می تواند به شما کمک کند تا سبک میکاپ چشم وارونه را حتی یک پله بالاتر ببرید . برای این که در مسیر درستی قدم بردارید، می توانید از ایده هایی که در ادامه وجود دارد استفاده نمایید .

1.دو سایه رنگ زیر چشم ها

اگر در انتخاب یک رنگ مشکل دارید و طرفدار میکاپ های چند بعدی هستید . می توانید از روش دو رنگی استفاده کنید تا به زیر چشم های تان شکل زیبایی بدهید . استفاده از یک مداد چشم در این جا می تواند به شما کمک کند .
هر رنگی که انتخاب می کنید فرقی ندارد . در هر صورت با یک سایه روشن تر در راستای خط داخلی چشم های تان شروع کنید و رنگ تیره را برای گوشه خارجی چشم ها به کار ببرید . مطمئن باشید که جایی که دو رنگ به هم می رسند را به خوبی محو می کنید تا خطوط مشخصی وجود نداشته باشد. نتیجه ؟ خط چشم معکوس و وارونه، بسیار ظریف و آمبره مانند خواهد بود .

2. بولد و برجسته

همان طور که در فشن شوها مشاهده کردیم . استفاده از مقداری رنگ روشن، روش عالی است تا ترند میکاپ چشم وارونه را امتحان کنید . از یک خط چشم مایع به رنگی آبی یا یک خط چشم مدادی به رنگ آبی کبالتی برای خط مژه پلک پایین خود استفاده کنید .

3. خط چشم سفید

از یک خط چشم سفید در راستای مجرای اشک تان استفاده کنید تا چشم های تان بزرگ تر دیده شوند . این رنگ بسیار روشن به چشم های تان کمک می کند تا بزرگ تر و روشن تر به نظر برسند . و به این ترتیب میکاپ چشم بسیار شاداب و با طراوتی خواهید داشت .

4. پلک ساده+ استفاده از رنگ مورد علاقه تان زیر چشم ها

زمانی که یک ترند زیبایی جدیدی را امتحان می کند که واقعا در چهره تان تغییر ایجاد می کند . ایده خوبی است که اجازه دهید تا بدون این که رقیبی داشته باشد . در میکاپ شما جلب توجه کند. آیا خط چشم وارونه ای می خواهید که نقطه عطف صورت تان باشد ؟ فقط مطمئن شوید که پلک بالای خود را ساده و بدون هیچ میکاپی نگاه می دارید (هم چنین باقی میکاپ تان نیز باید ساده باشد) . به این ترتیب خط چشم وارونه شما توجه بیشتری به سمت خود جلب کند .

5. خط چشم دنباله دار متالیک

چه کسی می گوید که خط چشم دنباله دار تنها برای خط مژه پلک بالایی کاربرد دارد ؟ شما می توانید ترند میکاپ چشم متالیک را برای پلک پایین نیز امتحان کنید، بدون اینکه نیاز به مهارت های خاصی داشته باشید .
خط مژه پلک پایین خود را با یک خط چشم ضد آب و مخملی به رنگ طلایی بکشید . و انتهای آن را به سمت بیرون دنباله بدهید تا یک بال زیبایی داشته باشد .

6. خط چشم های موازی. چه چیزی بهتر از یک خط چشم می باشد ؟

ما فکر می کنیم چهار خط چشم بهتر است . یک روش شیک و بی نظیر برای این که میکاپ چشم لایه لایه را امتحان کنید . این است که به سراغ خط چشم های موازی بروید . با یک خط چشم مایع به رنگ بورگاندی (قرمز- قهوه ای) برای خط مژه پلک پایین خود شروع کنید . و سپس از یک خط چشم رنگ بژ برای زیر آن استفاده کنید . هم چنین با یک خط چشم مایع به رنگ مشکی ادامه دهید . و در نهایت از یک خط چشم به رنگ قهوه ای به کار ببرید تا میکاپ چشم لایه لایه خود را کامل کنید . شما هم چنین می توانید یک یا دو دنبال به خط چشم های خود اضافه کنید تا حالت جذاب تری به خود بگیرد .

7. خط چشم در وسط

اگر می خواهید چشم های تان ظریف و هم چنین با مقداری رنگ، شیک و جذاب به نظر برسند، خط چشم میانه یا مرکزی گزینه مناسبی برای شما می باشد. به جای این که تمام خط مژه پلک پایین خود را خط بکشید، تنها از مقداری رنگ در بخش مرکزی خط مژه استفاده کنید تا یک حالت شناوری به وجود بیاید.

چگونه میکاپ چشم وارونه انجام دهید ؟
آیا به این ترند میکاپ جدید جذب شده اید ؟ در این جا نکات آموزشی زیبایی برای شما داریم :

قدم اول :

پلک های تان را آماده کنید . با یک پرایمر چشم شروع کنید تا یک بوم صاف و همواری را ایجاد کنید . و مطمئن شوید که میکاپ تان سر جای خود باقی می ماند . اگر به پرایمر چشم دسترس ندارید، مقداری کانسیلر یا کرم پودر را برای این نواحی استفاده کنید که جایگزین مناسبی می باشند .

قدم دوم :

یک سایه چشم به پلک بالایی خود بزنید . از این که هر رنگی که می خواهید برای پلک بالایی خود استفاده کنید، آزاد باشید . اما به ما اعتماد کنید . این سبک میکاپ چشم با سایه چشم های نود کلاسیک تطابق بالایی دارد .

قدم سوم :

پلک پایین خود را خط چشم بکشید . چه بخواهید از خط چشم سنتی و یا سایه چشم با پیگمنت های بالا استفاده کنید تا به میکاپ چشم وارونه خود جذابیت بیشتری ببخشید ، فرقی ندارد ، در هر صورت نتیجه شگفت انگیز خواهد بود . اگر هم برای این نواحی از سایه چشم استفاده می کنید ، مطمئن شوید که از یک براش مخروطی بلندینگ به کار می برید . تا از این که سایه چشم بیش از اندازه ای در این قسمت به کار رود، جلوگیری نمایید .

قدم چهارم :

ریمل را فراموش نکنید . از یک لایه ریمل با کیفیت و حجم دهنده به کار ببرید. خوب کارتان تمام شده است .

نکته بسیار خوب درباره این ترند جدید میکاپ چشم این است که روش های بکارگیری آن بی نهایت است . از این رو لذت ببرید و از رنگ های مختلفی استفاده کنید تا این میکاپ چشم را به روش های متنوعی امتحان کنید .

منبع مقاله :

https://www.lorealparisusa.com/beauty-magazine/makeup/eye-makeup/how-to-do-upside-down-eye-makeup.aspx

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها