مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > همه‌چیز در مورد اسپری مو

همه‌چیز در مورد اسپری مو

0
(0)

همه‌چیز در مورد اسپری مو

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ همه‌چیز در مورد اسپری مو و نحوه استفاده برای انواع موها رابه شما توضیح خواهیم داد .

تاریخچه

پس از اتمام جنگ جهانی دوم در سال 1345 خیلی از مردم فکر می‌کردند که دهه 50 آغازی است برای دنیای مدرن پر از محصولات جدید که می‌توانستند زندگی آن‌ها را راحت‌تر کند . در دهه 50 و 60 اسپری مو که از پلاستیک مایع و وینیل ساخته‌شده بود محبوبیت فراوانی بین خانم‌ها پیدا کرد . زنان این دهه از محصولاتی مانند اسپری هلن کورتیس در سالن‌هایشان استفاده می‌کردند . بعد از چند سال این اسپری‌ها الهام‌بخش مدل موهایی شدند که بدون وجودشان زندگی امکان‌پذیر نبود و همین باعث شد تا اسپری مو عضوی جدانشدنی از دنیا مد شود .

ولی در دهه 70 سبک درست کردن موها تغییر کرد و اغلب خانم‌ها علاقه‌مند بودند موهای خود را رها کنند . و همین باعث شد تا بازار این محصول تا حد زیادی کم شود . با آغاز فعالیت‌های گروه‌های موسیقی پانک و راک که همه مدل موهایی جالب و دیدنی داشتند در اوایل ده 80 اسپری مو دوباره محبوبیت خود را به دست آورده و این بار حتی توجه آقایان را نیز به خود جلب کرد . اسپری مو تا به امروز همچنان یکی از پرفروش‌ترین محصولات مو در بازار است .

 

همه‌چیز در مورد اسپری مو

همه‌چیز در مورد اسپری مو

چگونه اسپری مناسب برای موهای خود انتخاب کنید !

وقتی دیر از خواب بلند می‌شوید و باید سریع خودتان را به یک جلسه مهم برسانید ، تنها چیزی که می‌تواند در زیبا و خوش‌حالت کردن موهایتان به شما کمک کند یک اسپری مو مناسب است . دوست دارید بدانید چطور می‌توانید از آن استفاده مناسب کنید ؟ با ما همراه باشید …

موهای سیخ

همه ما موهای ریزی داریم که به‌هیچ‌وجه با ما کنار نمی‌آیند و نه‌تنها مدل موی ما را خراب می‌کنند . بلکه نمی‌گذارند موها ظاهری یکدست و زیاد داشته باشند . برای اینکه با این موهای ریز کنار بیایید به شما پیشنهاد می‌کنیم از اسپری مو استفاده کنید که وزن کمی داشته باشد تا نه‌تنها این موهای ریز را بتواند رام کند بلکه حالت چسبناک به بقیه موهایتان ندهد و از طرفی کمی برق روی آن‌ها بیندازد .

موهای وز

وقتی به موهای فر می‌رسیم یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما وز کردن موهاست. این وزهای مهارنشدنی ظاهر موی شما را به هم می‌ریزد و باعث گره خوردن پیچش زیبای موهایتان می‌شوند . در اینجا شما به یک اسپری ضد وز نیاز دارید . این اسپری فرهای موی شما را از هم جدا می‌کند و به آن‌ها رطوبت می‌دهد.

 موهای نازک

موهای نازک و صاف به کف سر می‌چسبند و به نظر کم‌پشت می‌آیند . در چنین حالتی شما نیاز به اسپری دارید که بتواند به موهای شما حجم دهد و آن را زنده و براق نشان دهد ؛ مانند همان کاری که آرایشگران به هنگام شینیون موها انجام می‌دهند .

موهای خشک و آسیب‌دیده

خیلی از ما ها به دلیل صدمات نور آفتاب، آلودگی هوا و رنگ کردن بیش‌ازاندازه موهای آسیب‌دیده‌ای دارند . که هیچ برقی ندارد و حتی پس از حالت دادن نیز به نظر بی‌حال و بد می‌رسد . در چنین حالتی باید از اسپری استفاده کنید که موهای شما را براق می‌کند ولی آسیبی به آن نرساند و درعین‌حال به آن آب‌رسانی کند .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها